Dat is echt hard nodig ook volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.
Volgens mij wordt ie ook bijna elk jaar weer nr.1 in de Hemelse Honderd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Een van de beste cd`s van afgelopen decennia. Vooral Black is zo ont-zet-tend briljant![]()
Dat heb ik in het verleden al een paar keer gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Serieusmaak eens een grabbetje van
Heul, heul, heul,heul erg eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Een van de beste cd`s van afgelopen decennia. Vooral Black is zo ont-zet-tend briljant![]()
En niet onterecht natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie ook bijna elk jaar weer nr.1 in de Hemelse Honderd.
Zoek opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden al een paar keer gedaan.
quote:
Gisteren waren ze allemaal al gedraaidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Serieus. Je vraagt geen platen aan die al erg vaak gedraaid zijn. Top!!
Johan en de Groothandel toch niet?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gisteren waren ze allemaal al gedraaid
Nee maar is die nog ooit gedraaid dan ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Johan en de Groothandel toch niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |