SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Enige waar ik t mee eens ben is dat Silva's trappen en stoten beter doel troffen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:59 schreef roepdeman het volgende:
http://fightmetric.com/AndersonSilva.html
Even weinig? Kijk de stats nog eens goed na.![]()
Da's toch met Overeem - Goodridge? Zo ja, wil je die partij ff filmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef Dacide het volgende:
Wie van jullie gaat er ook naar Glory 10?
(Ultimate Glory--> Shooto)
Rijnhal- Arnhem
Ja, hoor, daarom kon je hem 3 rondes lang niks maken. Je kreeg hem op de grond en binnen no time stond hij weer opquote:“I think I’m very different [now],” St. Pierre said. “He’s different, too. He’s very well-rounded, but he’s got a lot of holes in his game.”
quote:After struggling against Alistair Overeem (28-11) at the Sept. 26 DREAM 6 event -- only to be saved by a no-contest after being struck with a fight-ending knee to the groin -- former PRIDE and UFC fighter Mirko "Cro Cop" (23-6-2) says the rematch is set for Dec. 31 in Japan.
Filipovic confirmed the rumored K-1 DYNAMITE!! 2008 bout with Croatian site dnevnik.hr.
Filipovic also confirmed that he'll enter the fight with a knee injury and will undergo surgery soon after the event, which is scheduled to feature five MMA bouts and five K1 kickboxing matches.
The event takes place at the Saitama Super Arena in Saitama, Japan.
In their first meeting in September, Overeem connected with early knees from the clinch and easy takedowns. He then tagged Filipovic and caused a cut near his left eye, but it was checked and hw was cleared to continue.
In subsequent exchanges, though, Filipovic was caught with two knees to the groin. Overeem was issued a warning, and after the second, Overeem was issued his second yellow card of the fight.
During a lengthy recovery time, Filipovic's corner alerted Kenny Rice and Bas Rutten, who were calling the action for HDNet, that Filipovic's right testicle had been knocked up and inside his body. For a full 10 minutes, the fighter lay on the mat while grimacing in obviously agonizing pain. Eventually, the pain was too much, and the fight was ruled a no-contest.
"I'm sorry this great fight had to end this way," Overeem said after the fight. "It was a mistake to make early in the fight. I wanted to finish the fight with Cro Cop with a KO or submission in a fair way."
Since signing with the UFC in late 2006 and debuting with a first-round TKO of Eddie Sanchez in February 2007, Filipovic is 1-2 (with one no-contest), which included a knockout loss to Gabriel Gonzaga and a unanimous-decision defeat to Cheick Kongo. His lone victory was over little-known Tatsuya Mizuno (4-4) at DREAM 1 after Filipovic left the UFC.
Overeem, meanwhile, has rebounded from a three-fight losing streak in early 2007 with a 4-1 record (with one no-contest) in his past six fights. In November 2007, he defeated Paul Buentello with a second-round submission via strikes to win the first-ever Strikeforce world heavyweight championship.
He seperated a rib. Geen idee hoe je dat in het NEderlands zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef Fyodor het volgende:
Grootste kans op GSP via decision.
Penn is zo'n vechter die nooit gesubmit / geTKO'd wordt (op hughes na, maar goed dat was een Penn die toen nauwelijks getraind had). Sinds hun gevecht is GSP zoveel verbeterd en sterker geworden, dat ik Penn niet zie winnen.
Gewoon GSP by decision
dat is gewoon netjes gedaan door GSPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:22 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
He seperated a rib. Geen idee hoe je dat in het NEderlands zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
My thoughts exactly. Roepdeman, ik maak tegen die tijd een nieuwe avatar voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Hij kan Overeem beter ontlopen. CC gaat dat niet winnen.
Ik zou Overeem ook ontlopen, ik zou niet weer een paar knieen tegen mn ballen willen hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Hij kan Overeem beter ontlopen. CC gaat dat niet winnen.
Ik zie dat ik jouw avatar dus nog beter moet makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Roepdeman, ik maak tegen die tijd een nieuwe avatar voor je![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat hij alvast een excuus klaarheeft voor als hij verliest...
Absoluut!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
Geweldig, die weddenschap staat dus nogsteeds?
KOTN, ehm... Alistair ging prima?! CroCop had weinig in te brengen, zelfs de highkick absorbeerde Alistair en hij smeet CroCop min of meer naar de grond. Hebben wij wel hetzelfde gevecht gezien?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik zou Overeem ook ontlopen, ik zou niet weer een paar knieen tegen mn ballen willen hebben.
Overigens denk ik dat Allistair ondanks zn grote mond toch wel een beetje bang is voor Crocop. Hij was niet erg actief wat betreft standup, probeerde hem niet actief naar de grond te halen en ging grotendeels voor clinches. En ja, die clinches waren ook niet echt effectief. Hoe dacht hij te winnen?
Ja, hij had hem wel een ronde lang op de grond, maar echt gericht op takedwons was hij niet, grotendeels clinches zonder resultaat.
Ja, ik ben GEEN fan van Allistair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |