Dit is een quote van mijn post op mixfight.nl
[QUOTE=Tony;633218]Ik heb er zin in!
Heb al een flinke zak snoep gekocht voor vannacht

Vorige week viel de ufc ietwat tegen... Deze keer wat meer toppartijen...
Anderson Silva vs. Patrick Côté
Denk dat Silva deze pakt... Eigenlijk is dit gewoon een zekerheidje pur sang... Maar van Cote weet ik wel dat ie een van de stevigste kinnen van allemaal heeft.. Denk niet dat ie KO gaat tegen Silva.. Qua grondwerk heeft Cote al gewonnnen van Almeida... En die is toch echt wel 2 notches beter op de grond dan silva.
Ik geloof echt dat deze partij de upset van het jaar kán worden....
Thiago Alves vs. Josh Koscheck
Koscheck is niet meer de Koscheck van vroeger en heeft een vechtstijl die inmiddels behoorlijk compleet is. 3 weeks notice voor Koscheck.. maar denk dat ie hem pakt via decision.
Fabricio Werdum vs. Junior dos Santos
Werdum moet zich schamen als ie deze verliest. Hij is absoluut de favoriet... Voor Santos betekend dit dat ie niks te verliezen heeft... Denk dat ie flink gaat brawlen om de partij te kunnen pakken.
Sean Sherk vs. Tyson Griffin
Moeilijk deze.... Mijn verstand zegt Sherk en mijn hart zegt Griffin.
Griffin heeft een behoorlijke standup... Die van Sherk is solide maar niet meer dan dat. (tevens korte reach in zijn armpjes). hoe dan ook.. Sherk is niet kapot te krijgen.. Griffin trouwens ook niet echt. Ik denk óf Griffin op (T)KO of Sherk op decision.
Gray Maynard vs. Rich Clementi
Deze gaat binnen 20 seconden naar de grond toe.. Maynard is echt een topworstelaar en ook nog eens groot voor zijn division. Zelfs Frankie Edgar kon hem niet outwrestlen... Dus Clementi al helemaal niet.. Maynard pakt deze... Ben benieuwd hoe goed Clementi's takedown defense is.
Voor de rest (undercard) denk ik winst voor:
Thales Leites, Spencer Fisher, Hermes Franca en Burkman.
Horwich en Miller kan ik me ff niet voor de geest halen..[/QUOTE]