Dat is echt een geweldige uitspraak. Kan mij alleen maar voorstellen dat hij dat met die brede glimlach van hem zegt!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Dit shcijnt een uitspraka van Wanderlei te zijn, ik lig dubbel.
quote:What's left of ProElite, Inc. will head to the auction block later this month.
Showtime, which owns a 20 percent stake in the company, has authorized the sale of ProElite's assets. Showtime and CBS made the announcement Tuesday in a filing with the U.S. Securities and Exchange Commission. The filing outlined Showtime's intention to sell ProElite's "tangible and intangible assets" to the highest bidder at a public auction on Nov. 17.
ProElite Chairman Chuck Chairman did not return messages left by MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com).
The auction will take place in Los Angeles.
The sale will include contracts with a number of EliteXC fighters, including Kevin "Kimbo Slice" Ferguson, Gina Carano, Jake Shields, Robbie Lawler, Frank Shamrock and many others.
The filing officially quashes any rumor of EliteXC's possible resurrection in 2009.
IN his defense, hij is een gigantsiche vent met veeeeeel spieren.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Filho seven pounds over, wat een idioot
dat is niet in zijn defense, er is niks in zijn defense.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
IN his defense, hij is een gigantsiche vent met veeeeeel spieren.
Waarom in de schuur bij Lesnarquote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is niet in zijn defense, er is niks in zijn defense.
Het gaat om de titel, niet om een gevecht ergens in een schuur bij Brock Lesnar ofzo.
Ik vind het nogal een bizarre hoeveelheid teveel. Die kerels heten professionals en dienen zich ook zo te gedragen.
boerenland, die zal vast een schuur hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom in de schuur bij Lesnar?
Ik heb t idee dat Lesnar ook uit veel vocht bestaat, zijn spieren missen een bepaalde 'hardheid'.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef n00cL30n het volgende:
Lesnar is ook groot met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spieren?
Mwoah, volgens mij is alles redelijk functioneel. Die gast is echt zo sterk als een Osquote:Op donderdag 6 november 2008 01:38 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat Lesnar ook uit veel vocht bestaat, zijn spieren missen een bepaalde 'hardheid'.
het duurt maar 1,5 uur volgens mijquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij een hint geven wat ik moet bekijken? Heb vandaag en de komende dagen namelijk geen tijd om een full event te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een of andere reden vond ik het vorige event toch nog vetter maar wat een hoop highlights dit keer
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |