gelukkig heb ik geen hyves......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef sunny16947 het volgende:
Vanaf Huub's Hyves worden mailtjes verzonden met daarin een link. klik deze niet aan. Je eigen Hyves is dan ook niet meer te bereiken en dien je een nieuw ww aan te vragen.
Hyvesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef sunny16947 het volgende:
Vanaf Huub's Hyves worden mailtjes verzonden met daarin een link. klik deze niet aan. Je eigen Hyves is dan ook niet meer te bereiken en dien je een nieuw ww aan te vragen.
'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef sunny16947 het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef mooiiiiii het volgende:
Niet openen,maar als je Lieke bent ga je gang..![]()
kind hou toch op met dat gejank van je! tanden poetsen en naar bed, en snel!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik wil commotie om Huub topic terug !
Nee enge papaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kind hou toch op met dat gejank van je! tanden poetsen en naar bed, en snel!!!!
Compressie is cool.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef dgklieke het volgende:
wat is er mis met huub zijn hyves ziet er wel mooiiiiii uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe als ik dan de reacties lees dan zijn alle Huub fans boos en Huub is te ver gegaan, zegt alweer iets over de leeftijd van Huub zn fansquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef dgklieke het volgende:
huub is boos
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT
een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!
Snap niet echt hoe dat gegaan is maar toch kan ik mijn hyves niet in en staan er allerlei rare dingen op mijn hyves.
Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!
[ afbeelding ]
Beetje mijn hyves jatten, maar ip wordt gechecked en het wordt teruggedraaid, ik weet het goed gemaakt. Als je mij mailt naar huubhyves@gmail.com met het nieuwe wachtwoord zal ik niet alles uit de kast halen om je leven zo zuur mogelijk te maken!
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=92&jaar=2008&maand=10
Hoezo nou weer"alle fans"..Overdrijven is ook een vak,is Huub trouwens goed in ala Hans Teeuwenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe als ik dan de reacties lees dan zijn alle Huub fans boos en Huub is te ver gegaan, zegt alweer iets over de leeftijd van Huub zn fans![]()
toen ik het las d8 ik van hmm ok poging tot humor, het is niet echt mijn genre... maar dat die bejaarde dan zo overdreven reagerendus Huub nu weet je het heh als je bij je fans bent DONT MENTION THE WAR!!!!!!!!!
Huub en Hans Teeuwen in 1 adem noemenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo nou weer"alle fans"..Overdrijven is ook een vak,is Huub trouwens goed in ala Hans Teeuwen
What!!!! Zou hij wel willen. Huub probeert Jaap een beetje te copieren, maar zonder succes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo nou weer"alle fans"..Overdrijven is ook een vak,is Huub trouwens goed in ala Hans Teeuwen
Misschien een kwestie van 'hoe blijf ik in the picture"?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
Maar goed, kunnen mensen hun computer al uit het raam knallen want de gemene Huub-hacker heeft hun computer dood gemaakt of is het een storm in een glas water?
Dat probeert hij al maanden. Hij kan daarin nog niet in de schaduw staan van Jaap. Zijn reactie is nu niet meer dan een grote schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
What!!!! Zou hij wel willen. Huub probeert Jaap een beetje te copieren, maar zonder succes.
Ja maar dat is niet zo moeilijk op je eigen blog. Daar mag je aandachtshoeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een kwestie van 'hoe blijf ik in the picture"?
Hm... ik zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo moeilijk op je eigen blog. Daar mag je aandachtshoeren.
Ik zit alleen met de vraag wat dit topic hier eigenlijk doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |