En daar ging m'n koffie alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh PIMP!
DIe opdrachtgever moet RESTECCEPE voor je hebben, yo!
Hehehe arme jijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik gisteren maar eens naar m'n nest ging, en bedacht dat ik nog maar 4 uurtjes kon slapen had ik pas geen zin meer
yep en 10mbit uploadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik blijf even bij 24...
120 is wel geilzeg!
Kom ik aan met m'n 24 mbit down en 1 mbit upquote:
Haai WL 3fm op staan ja??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Debbie_19en Sgele
ik heb adsl2 20mbit en 1mbit up.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n 24 mbit down en 1 mbit up
haha ik wou net zeggen. vindt je incognito goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Haai WL 3fm op staan ja??![]()
Niet dat daar nu een super nummer op is maar janiet alles in de 90's was te kanen he?
Goeiemorgen![]()
Haal jij je 20mbit down wel precies dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb adsl2 20mbit en 1mbit up.
maar qua upload haal ik maar 85kb/s , en dat is geen 1mbit
Nee natuurlijk vind ik dit niet goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik wou net zeggen. vindt je incognito goed![]()
maar idd hij staat weer op hier
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, ik wil ff aanspraak maken op jouw vindingrijkheid
In een bezopen bui hebben we besloten om Rick Astley in levende lijve te willen rickrollen, maar ik heb geen idee waar die kerel woont..
Hmm , kan ik weer gaan zoeken ja ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, ik wil ff aanspraak maken op jouw vindingrijkheid
In een bezopen bui hebben we besloten om Rick Astley in levende lijve te willen rickrollen, maar ik heb geen idee waar die kerel woont..
ik haal 2.1mb download volgens mij klopt dat welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haal jij je 20mbit down wel precies dan?Denk het ook niet
Dat zou wel vet zijn... MTV van te voren al rickrollenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hmm , kan ik weer gaan zoeken ja ?
maar..... als het meezit, en hij de MTV awards winthij hem misschien wel in ontvangst komt nemen.
dat lijkt me je enigste kans
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar..... als het meezit, en hij de MTV awards winthij hem misschien wel in ontvangst komt nemen.
moet 2,5 zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haal 2.1mb download volgens mij klopt dat wel
godver de godver. stelletje afleggersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet 2,5 zijn![]()
Ik zit aan de 2.6 met m'n 24 mbit, je komt er nooit precies aan natuurlijk maar we zitten in de buurt
Dan kom ik dus ook niet meer bij hequote:
Waarschijnlijk zijn we daarna een hele week ziek omdat we ons in coma hebben gelachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan kom ik dus ook niet meer bij he
Kop op de Televaag:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we daarna een hele week ziek omdat we ons in coma hebben gelachen
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als geluidstechnicus dus bij die shows werkt voor MTV...maar ik wil die jongen z'n baan niet laten wegtyfenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.
En met spandoeken daar gaan staan vind ik nogal gay eigenlijk
We willen gewoon ff bij hem op de koffie, om hem daar dan te rickrollen
Dat heb ik er wel voor over hoor, ben niet van suiker gemaakt ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan kom ik dus ook niet meer bij he
dat Smokez dan de Mic pakt en..
"i would like to thank... Droxz, Debbie, WL, Sgele, Lynda...'
En dan keihard het podium afgerost worden door security
Dan! ...kunnen ze me echt wegdragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over hoor, ben niet van suiker gemaakt ofzo
En dan net als er 10 van die kleerkasten letterlijk op je af vliegen, nog ff "IK HEB GEEN ZIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" schreeuwen
Hallo wedden dat het lukt! kijk je nooit try before you die ? of van die programmas op BNN.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En met spandoeken daar gaan staan vind ik nogal gay eigenlijk
hallo ze komen er nooit achterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als geluidstechnicus dus bij die shows werkt voor MTV...maar ik wil die jongen z'n baan niet laten wegtyfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |