ik wou best helpenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef Poepoog het volgende:
Goed dat je hem geholpen hebt.
leg uit dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
Die 2 mannen zijn gewoon wereldverbeteraars, een man hoort geen make-up te dragen!
It's Baas!!!quote:met lang haar en wijvengebaren.
Dit is Fok, al dat zo was had het wel met hoofdletters in de titel gestaan. Sterker, dat had er zelfs gestaan als ze een keer teveel onder de zonnebank gelegen hadden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef J-heronimus het volgende:
Mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk misschien?
geil wijfquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
In sommige gevallen ben ik een voorstander [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:13 schreef Yozzz het volgende:
Ontopic: ik had aangifte gedaan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
Die 2 mannen zijn gewoon wereldverbeteraars, een man hoort geen make-up te dragen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook.
Vanwege het krijgen van aids, omdat die gozer op mijn hand bloedde.
Daar zal je trots op zijn.quote:
Dan geloof je het niet, prikkopquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Samson het volgende:
Waarom geloof ik toch niets van dit verhaal, hmmmm...
Leuk, prikkop, die kende ik nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:48 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, prikkop
Kan je eigenlijk als getuige aangifte doen van een gevecht dat je hebt gezien?
Maar 30 secquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef Capa het volgende:
[..]
ik wou best helpenmaar ze waren met ze tweeen en ook heel snel, was in 30 seconden gebeurt ofzo.
En niet omdat ze whiny bitches zijn die elkaar besnijden voor een bloedorgie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:00 schreef Lotttte het volgende:
Bij mij op school gebeurt dat ook hoor, tenminste in de pauzes worden 'de gothics' (om even een voorbeeld te noemen) bekogelt met brood en uitgescholden ook vanwege hun make-up. Ik keur het niet goed dat ze zo worden behandeld maar het ziet er echt niet uit en het wekt wel irritatie bij me op, op de een of andere manier. Anyway, sommige jongens zien er beter uit met make-up dan die geplamuurde wijven.
We hadden het over de make-up dus ik laat de rest erbuitenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:03 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
En niet omdat ze whiny bitches zijn die elkaar besnijden voor een bloedorgie.
Het is gewoon pure provocatie van die nicht en de rechtse Telegraaf duikt er meteen bovenop!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Florian_ het volgende:
Volgende dag op werk bij Knijpervouwfabriek B.V. --> "heuj sjon, ik heb weer een homo geslagen WHAHAHHAHA"
wat jij wil schatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
je zal maar een transsexueel met XY-chromosomen zijn die op mannen valt, maar voor de buitenwereld een hetero-huwelijk erop nahoudt, die onlangs van het Christendom tot de islam is bekeerd, twee linker handen heeft, en rechts stemt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
serieus.... waarom weet niemand
waarom hebben we wat tegen:
homo's
mannen
vrouwen
hetero's
christenen
moslims
rechts
links
sommige mensen willen zichzelf bewijzen of zijn bang..daarom zoeken ze een rede om iemand te haten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je zal maar een transsexueel met XY-chromosomen zijn die op mannen valt, maar voor de buitenwereld een hetero-huwelijk erop nahoudt, die onlangs van het Christendom tot de islam is bekeerd, twee linker handen heeft, en rechts stemt en mannelijke kinderlijkjes neukt van een hert en veganist is
dan ben je me toch even in de aap gelogeerd, zeg....
dat soort "mensen" heet marokkanenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom?
omdat sommige mensen nou eenmaal 0,0 tolerantie bezitten...
sorryquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef Capa het volgende:
Van middag zat ik in de snackbar en toen kwam er een jongen binnen, echt zo een homo typemet lang haar en wijvengebaren. Maar ja, hij bestelde een patatje en een cola en zei verder niks rots ofzn. Toen hij ging zitten kwamen er ingeens twee mannen op hem af. Die ene man zei: volgens mij draag jij make up jongen, en die jongen: ja en wat is daar mis mee??
Nou zei die dat ook echt als een echte homo maar toch had ie wel gelijk volgens mij. Ten eerst, dat moet zo jongen zelf weten, heb een ander niks over te zeggen en tweede, wat is er mis met make up? ook bij jongens??
Die twee mannen werden trouwens echt boos en sloegen em een paar keer op zijn kop en gingen toen hard weg. Hij bloede echt uit zijn neus en hadeen dik oog. De snackbar directeur wilde de politie bellen maar hij zei zelf dat dat niet moest.
Kortom om een lang verhaal kort te maken, waarom worden mensen in elkaar geramd van wege hun make up?
Waar (In welke stad, red.) vond het voorval plaats? Misschien kan ik je nog helpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef Capa het volgende:
Van middag zat ik in de snackbar en toen kwam er een jongen binnen, echt zo een homo typemet lang haar en wijvengebaren. Maar ja, hij bestelde een patatje en een cola en zei verder niks rots ofzn. Toen hij ging zitten kwamen er ingeens twee mannen op hem af. Die ene man zei: volgens mij draag jij make up jongen, en die jongen: ja en wat is daar mis mee??
Nou zei die dat ook echt als een echte homo maar toch had ie wel gelijk volgens mij. Ten eerst, dat moet zo jongen zelf weten, heb een ander niks over te zeggen en tweede, wat is er mis met make up? ook bij jongens??
Die twee mannen werden trouwens echt boos en sloegen em een paar keer op zijn kop en gingen toen hard weg. Hij bloede echt uit zijn neus en hadeen dik oog. De snackbar directeur wilde de politie bellen maar hij zei zelf dat dat niet moest.
Kortom om een lang verhaal kort te maken, waarom worden mensen in elkaar geramd van wege hun make up?
Fijn om ze allemaal over 1 kam te scherenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:03 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
En niet omdat ze whiny bitches zijn die elkaar besnijden voor een bloedorgie.
Net zoiets als Filiaalmanager (supermarkt), maar dan een tikkie triesterquote:
hehe then your fucked!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je zal maar een transsexueel met XY-chromosomen zijn die op mannen valt, maar voor de buitenwereld een hetero-huwelijk erop nahoudt, die onlangs van het Christendom tot de islam is bekeerd, twee linker handen heeft, en rechts stemt.
dan ben je me toch even in de aap gelogeerd, zeg....
Bill zou ik echt doodschoppen als ik hem in het echt tegenkomquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
quote:snackbar directeur
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef Teunebeun het volgende:
Bij ons op school loopt er een jongen die volgens mij de schoenen van zijn zus aan heeft.![]()
Als je schoenen koopt, koop dan geen rose met lichtblauwe schoenen. Wij lachen ons elke keer kapot als deze gast langs komtmaar wij geven inderdaad geen klappen, omdat we ons niveau niet willen verlagen
Mooi is dat hè?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef Buschetta het volgende:
Later als je ouder bent begrijp je hoe stompzinnig de meeste jongen culturen zijn en sub culturen die neerkijken op andere stijlen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het board of directors van snackbar Brok heeft unaniem besloten de prijs van uitjes met 5 cent te verhogen.
Nog steeds zijn handtasjes en slipper gay hoor. Dat jij je mening nou verandert als dat bij de meesten gebeurt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Vroegah....
Toen ik naar school ging lagen "we" in een deuk om mensen met teenslippers of sandalen....
Tegenwoordig loopt iedere "stoere knul" met armani slippers ofzo.
Stel je eens voor een man met een handtas....
Nu zie je overal van die gozertjes met handtassen.
Toen de eerste mannen hun baarden gingen scheren honderden jaren geleden was dat ook een noviteit en iets raars.
Of uberhaupt je wassen.
Later als je ouder bent begrijp je hoe stompzinnig de meeste jongen culturen zijn en sub culturen die neerkijken op andere stijlen.
Eh, wat is er gay aan slippers? Of ben jij er zo eentje die in de zomer met hoog opgetrokken sokken & gympen loopt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nog steeds zijn handtasjes en slipper gay hoor.
Is dat een jongen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Goh wat doe jij in het dagelijks leven?
- ik ben directeur
Directeur van wat?
- een snackbar
Slippers draag je o het strand. Ik draag wel schoenen als ik gewoon in de stad loop ja. Die hoog opgetrokken sokken heb je er zelf bij bedachtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh, wat is er gay aan slippers? Of ben jij er zo eentje die in de zomer met hoog opgetrokken sokken & gympen loopt?
En daar schiet je precies wat mee op?quote:
BIANCAVA HAD OOK ZO'N UIquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Mieuwkloas het volgende:
Ik neem mijn zielige praatjes terug
Dat zei je moeder gisteren ook tegen mijquote:
?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Sommige kerels zijn errug geil als een strepie onder de oge pleuren...
maar ja nie iedereen ken dat hebben tuuks
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Sommige kerels zijn errug geil als een strepie onder de oge pleuren...
maar ja nie iedereen ken dat hebben tuuks
Jij moet wel erg onzeker zijn als je slippers gay vind.... Half Nederland loopt er met een beetje goed weer op rond. Beter dan ingepakt in zweetsokken en schoenen en dus beter voor je voeten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nog steeds zijn handtasjes en slipper gay hoor. Dat jij je mening nou verandert als dat bij de meesten gebeurt..
En of die jongen homo is moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, maar om nou meteen make-up te gaan dragenAandachttrekkerij is ook een vak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |