Nou, gelukkig dat we dat nu al weten. Een mens kan toch maar zoveel spanning hebben in een week.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef noekje het volgende:
Nou, dat scheelt weer één zenuwslopende aflevering.
Oh jee, dat zie ik nu pas. Iets te wilde sex met Fioon misschien?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Kan mij die Rory schelen.
Maar, wat is er gebeurd met de voet van Joost?
Gatverdamme.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, dat zie ik nu pas. Iets te wilde sex met Fioon misschien?![]()
Hee dat valt me nu ook pas op! Misschien heeft het wel te maken met een opdracht? Is hij zo ver ervoor gegaan dat hij daardoor gewond is geraakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Darco zou iemand toch bij de enkels afbreken...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef spapaars het volgende:
Dus dat...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Fiona Lisa
Dan moet ze nu met haar benen omhoog bij een andere pooier
Hij lacht en lijkt ook te juichen op die foto.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Darco zou iemand toch bij de enkels afbreken...........
misschien was ie al met joost begonnen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gatverdamme.
(Me GeGoogledid natuurlijk)
http://www.voetsex.nl/
Deuh ,Lisa dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Fiona
Dan moet ze nu met haar benen omhoog bij een andere pooier
ik kan me bijna niet voorstellen dat Benjamin al aan sex doet.....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deuh ,|Lisa dus.
En die ligt nu met haar benen omhoog voor Benjamin.
Een lul is een Lul.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat Benjamin al aan sex doet.....
ik zou hem zo een lolly geven....![]()
tis zo'n ''kindje'' .....
nou....... da's pas écht generaliseren hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lul is een Lul.
Educatie in praktijk dus.
viezerikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moet nog eten.......
Kijk dat noem ik nou eens een goeie scoop!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
Lekker handig. Het blijven amateurs, alle spanning weg.
Vraag mij af, wat jij hebt met die twee vooral respectloos, Marco's.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
En het mooie is dat Lisa er een week later zelf zal liggenIk denk niet dat Ben wil samenspelen met een speelster die onbetrouwbaar is, die je makkelijk kan ompraten, grote mond heeft maar weinig waarmaakt, hele huis tegen zich heeft, en "verreweg" de minst knappe mevrouw van het huis is.
Props voor Ben in ieder geval ik hoop dat hij samen met de 2 Marco's gaat werken en dat ze met zn 3en Ribas en Joost + aanhang eruit krijgen.
Die doet niet moeilijk over haar nummer 59quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deuh ,Lisa dus.
En die ligt nu met haar benen omhoog voor Benjamin.
En nummer 60 zou wel eens zomaar, buiten de villa zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die doet niet moeilijk over haar nummer 59
Suikeroom jij bent nogal handig met uitvergroten van foto'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Suikeroom het volgende:
die nieuwe chick staat ook al op de foto. lekker ding wel zo te zien
I like the way your brain works...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
En het mooie is dat Lisa er een week later zelf zal liggenIk denk niet dat Ben wil samenspelen met een speelster die onbetrouwbaar is, die je makkelijk kan ompraten, grote mond heeft maar weinig waarmaakt, hele huis tegen zich heeft, en "verreweg" de minst knappe mevrouw van het huis is.
Props voor Ben in ieder geval ik hoop dat hij samen met de 2 Marco's gaat werken en dat ze met zn 3en Ribas en Joost + aanhang eruit krijgen.
Deed hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier de foto nog maar een keer een beetje uitvergroot...
[ afbeelding ]
Ik hoorde haar zeggen dat ze Rory niet kaalgeplukt heeft, maar de vorige keer (als ik het goed heb) is ze flink tekeer gegaan, en heeft ze het maximale eraf gehaald. Vertrouw haar voor geen cent. Als er eentje last heeft van krokodillentranen, dan is zij het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
als ik het zo zie is Lisa naar Darco geswitcht... die aanzienlijk meer op z'n CC heeft staan dan Rory, dus kaalplukken die hap![]()
Ik vertrouw Lisa voor geen meter, maar dit zaakie wel aan der toevertrouwen
ja dat zeg ik tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat ze Rory niet kaalgeplukt heeft, maar de vorige keer (als ik het goed heb) is ze flink tekeer gegaan, en heeft ze het maximale eraf gehaald. Vertrouw haar voor geen cent. Als er eentje last heeft van krokodillentranen, dan is zij het wel.
En dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
Van een Kale Kip kan je bijna niet plukken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
als ik het zo zie is Lisa naar Darco geswitcht...
die aanzienlijk meer op z'n CC heeft staan dan Rory,
dus kaalplukken die hap![]()
Skattie, Darco heeft volgens de CBML site ¤ 1900,-. Misschien ben je een nulletje vergeten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Van een Kale Kip kan je bijna niet plukken?
Wanneer Lisa naar Marco (d) is switcht,
Marco heeft 190 op zijn creditcard, Rory had er 666 op staan.
Dus Marco (d) zal indien Lisa gaat plukken , helemaal kaal zijn.
sKattiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
Skattie, Darco heeft volgens de CBML site ¤ 1900,-. Misschien ben je een nulletje vergeten.![]()
Moet wel zeggen dat ik helemaal niks snap van die bedragen, maar dat terzijde.
Nee, ze doen niet aan kritiekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
sKattieik keek net weer op de RTL site en las nu dat
Marco, (d) ...380 op zijn creditcard heeft staan.
Ribas, 875
Rory 666
Marco blonde 666
Joost 500
Dus hoe zit het allemaal met die cijfers en nullen?
Of is er buiten RTL ook nog een CBML site? Hebben ze ook een forum?
Dus de bedragen die ik zag op de site van RTL , onder CBML , zijn wat ze deze week verdiend hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij zijn die bedragen, wat ze die week hebben verdiend en niet het totaal van de creditkaart.
Dat kan niet, want als de dames maar 50% uit mogen geven kan Joost bv nooit in 1 week van 1680 naar 500 zakken.
Als ik op de site kijk staan er hogere bedragen, behalve die van Joost.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus de bedragen die ik zag op de site van RTL , onder CBML , zijn wat ze deze week verdiend hebben?
Marco (d) 380
Ribas 875
Rory 666
Marco, blonde 666
Joost 500
En niet het totale creditcard eind bedrag, dat kan ik weer vinden op de CBML site,
nou ga ik daar maar naar toe.![]()
Als ik nu op de RTL-site kijk is het bedrag van de creditcard Marco (d) weer hoger,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
Als ik op de site kijk staan er hogere bedragen, behalve die van Joost.
Het gaat toch eigenlijk maar om vrij kleine bedragen, ik had gedacht dat het om heel veel geld zou gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Geen idee Fluitertje, deze stand staat op de site van CBML. Of loopt mijn pc achter?
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Geen idee Fluitertje, deze stand staat op de site van CBML. Of loopt mijn pc achter?
[ afbeelding ]
valt mij ook tegen. maar ja, je houdt als man weinig over als je dame wekelijks min. 25 % en max. 50% mag shoppen toch????quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het gaat toch eigenlijk maar om vrij kleine bedragen, ik had gedacht dat het om heel veel geld zou gaan.
Misschien heeft ze weinig keuze gehad. Als Lisa eerder is en kiest voor Ben, dan kan Kelly alleen nog maar voor Rory kiezen en dat lijkt me ook geen strak plan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef griekjeee het volgende:
dus kelly blijft bij die kneus van een marco![]()
![]()
zij is first lady toch? die kiest als eerstequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze weinig keuze gehad. Als Lisa eerder is en kiest voor Ben, dan kan Kelly alleen nog maar voor Rory kiezen en dat lijkt me ook geen strak plan.
Dan lult Marco haar dus toch weer om. Verliefdheid maakt blind. Ik dacht ook dat Lisa al erg aan het twijfelen was tussen Ben en Rory, dus denk ik dat Lisa haar geld zet op de nieuwe, nummer 59.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is first lady toch? die kiest als eerste
Dat zou triest zijn. Wat een onnozel kind is het tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef griekjeee het volgende:
dus kelly blijft bij die kneus van een marco![]()
![]()
Pcies, misschien heeft ze het licht gezien en kiest ze Ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is first lady toch? die kiest als eerste
Klopt wel ongeveer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef LouLou het volgende:
[..]
Pcies, misschien heeft ze het licht gezien en kiest ze Ben.
Als je puur afgaat op de foto, zijn Fiona en Joost nog een setje, dan het duo-koppeltje Ribas-Yasmin, Ben-Kelly, blonde Marco met Gisela, donkere Marco is er nog in omdat Lisa voor hem koos i.p.v. Rory, want Lisa wilde meer geld (en deze Marco staat bovenaan).
En tot slot staat donkere Marco zo blij te zijn omdat hij zodra het nieuwe meisje erin kwam, hij zijn kans neemt en Lisa dus gewoon naar huis stuurt.
Maar goed, dat is mijn interpretatie.
Maar de vrijgezel gaat dit keer niet naar huis,quote:
Dat slaat toch nergens op ? Hij maakte ook kans op een ton, net als de rest. Altruïstische daad, my ass.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
Net het exit interview met Rory gezien. Zeer opvallend dat hij Joost en ribas niet meer hoeft te zien omdat hij denkt dat ze in d ebuitenwereld net zo slecht zijn als in het huis. Krasse uitspraak. En Rory heeft zich in overleg met Lisa opgeofferd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |