But... Why?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter nog, ik was in het gelredome[...]
Wat lul jij nou manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Fortitudo het volgende:
aan het eind van het seizoen bestaat jullie hoofdsponsor als het tegenzit niet meer. komt door al die onrust die rond aegon wordt gekweekt. tijd voor een persbericht om aandeelhouders en klanten gerust te stellen lijkt me.
Mwa Aegon is gezonder dan het lijkt.. Maar anders gewoon Staatskas op het shirtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Fortitudo het volgende:
aan het eind van het seizoen bestaat jullie hoofdsponsor als het tegenzit niet meer. komt door al die onrust die rond aegon wordt gekweekt. tijd voor een persbericht om aandeelhouders en klanten gerust te stellen lijkt me.
Wat een vreselijk lelijk narcistisch shirt zeg. Meteen een sprong van 30 jaar terug de tijd in.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:
AEGON nationaliseren, en dan Ajax laten voetballen in een reclamevrij shirt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Suarez prijst teamgeest
Amsterdam, 09 okt 2008
Ondanks de grillige seizoensstart met Ajax is Luis Suarez tot nu toe bezig aan een goed seizoen. De 21-jarige Ajacied dribbelt met enige regelmaat in zijn karakteristieke stijl door vijandige defensies en pikt zijn doelpunten mee.
Vooral zijn treffer in het bekerduel met Utrecht was er één om in te lijsten. Nadat de aanvaller zijn tegenstander Gregoor van Dijk op het verkeerde been zette, joeg hij de bal via de korte hoek in het dak van het doel. ,,Na dat doelpunt kon ik ’s avonds moeilijk de slaap vatten", bekent de Uruguayaan.
Volgens de Zuid-Amerikaan is zijn goede vorm mede te danken aan zijn ploeggenoten. ,,Omdat ik voel dat zij vertrouwen in mij hebben, krijg ik vleugels", steekt hij de loftrompet over zijn teamgenoten. Suarez is sowieso zeer te spreken over de sfeer in de ploeg. ,,Die is heel goed", aldus de spits. ,,Iedereen gunt elkaar het beste. Niemand voelt zich beter dan een ander. Dat komt vooral omdat we bijna allemaal dezelfde leeftijd hebben en jong en gretig zijn."
Verder heeft Suarez naar eigen zeggen in fysiek opzicht enkele stappen gemaakt. ,,Dat komt ook omdat ik voor het eerst vrijwel de gehele voorbereiding heb meegemaakt. Vorig seizoen miste ik die vanwege interlandverplichtingen en mijn late overgang naar Ajax." Die kreeg pas in augustus gestalte. Daarnaast lijkt hij baat te hebben bij de werkwijze van trainer Marco van Basten. ,,Als ik aan de bal ben, heb ik het liefst zoveel mogelijk vrijheid en die krijg ik van de trainer", aldus de international.
Hoewel Suarez zijn coach nooit heeft zien voetballen, is hij bijgepraat door zijn omgeving. ,,Van Basten is in Uruguay een heel grote naam. Mijn familie en vrienden vinden het ongelooflijk dat ik training van hem krijg en dat hij me wel eens tips geeft." Wie hij wel ooit in actie zag, is stagiair Dennis Bergkamp. ,,Ongelooflijk, ik had nooit kunnen bedenken dat ik met hen nog eens op één veld zou staan."
Een dag na de fikse 5-2-nederlaag tegen sc Heerenveen reisde Suarez samen met ploeggenoot Bruno Silva af naar Uruguay om zich voor te bereiden op de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Argentinië en Bolivia. Vooral het duel met het buurland belooft veel emotie. ,,Dat wordt een zware wedstrijd, maar niet onmogelijk. Wedstrijden tussen Uruguay en Argentinië zijn klassiekers."
Bang om zoals eerder dit seizoen te laat terug te keren in Amsterdam, waardoor hij tegen Roda JC op de reservebank begon, is Suarez niet. ,,Nee, de vorige keer was echt uniek. Toen werden vanwege het slechte weer alle vluchten geannuleerd. We spelen op dinsdag tegen Bolivia en zijn donderdag weer terug in Nederland."
Twee dagen later hervat Ajax in de ArenA de competitie tegen koploper FC Groningen, de voormalige club van de aanvaller. Speciale gevoelens roept die ontmoeting niet meer bij hem op. ,,Nee, vorig jaar was het nog wel bijzonder", zegt Suarez. ,,Nu denk ik alleen aan Ajax, waarmee ik kampioen wil worden. Ik heb ook geen contact meer met mensen bij FC Groningen. Toen ik net weg was sms'te ik nog wel eens met trainer Ron Jans, maar dat is nu een beetje verwaterd."
quote:
quote:• Peter Bosz: 'Ekramy heeft toch maar mooi de nul gehouden!'
Johan Korteland
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:
AEGON nationaliseren, en dan Ajax laten voetballen in een reclamevrij shirt.![]()
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat het commercieel gezien echt wel interessant is, alleen al die huidige shirtjes met die smurf eropquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef denthemen het volgende:
Heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat Aegon het oude logo toch echt snel terug wilt, maar dit was al wel bekend hier denk ik. Hoe het met het nieuwe bestuur zit weet ik niet, maar Jaakke en Fontein hadden er nu Aegon zou komen wel oren naar
Zeg maar dag met je geld wh00tjeh00 en zeg maar dag met je geld wh00tjeh00quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het commercieel gezien echt wel interessant is, alleen al die huidige shirtjes met die smurf erop![]()
Ik zou echt een gat in de lucht springen als Aegon dit door zou kunnen krijgen. Ik sluit meteen al mijn verzekeringen naar ze over
Mij ook weinig. Vind dat nieuwe ook wel herkenbaar genoeg. En zo nieuw is het nou ook weer niet. Bovendien denk ik dat Aegon wel even wat andere dingen aan z'n hoofd heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:41 schreef Nashje het volgende:
Mij boeit dat logo echt helemaal niks eerlijk gezegd.
Aegon kan op deze manier heel veel positieve publiciteit scoren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mij ook weinig. Vind dat nieuwe ook wel herkenbaar genoeg. En zo nieuw is het nou ook weer niet. Bovendien denk ik dat Aegon wel even wat andere dingen aan z'n hoofd heeft.
Coronel zei dat het niet ging gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef denthemen het volgende:
Heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat Aegon het oude logo toch echt snel terug wilt, maar dit was al wel bekend hier denk ik. Hoe het met het nieuwe bestuur zit weet ik niet, maar Jaakke en Fontein hadden er nu Aegon zou komen wel oren naar
Zijn tekst:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Coronel zei dat het niet ging gebeuren.
quote:Je kunt beter duidelijk zijn over bepaalde dingen dan blijven kletsen. Een deel van de problemen is ook wel geweest dat we overdreven lief waren. Als men aan mij zegt dat het oude logo terug moet, zeg ik dat we gauw uitgepraat zullen zijn, want dat logo komt niet terug. Einde verhaal. Hetzelfde met de rode stoeltjes waar sommigen om vragen. We gaan geen stoeltjes weggooien die nog prima zitten om een beeld te creeeren dat je toch niet ziet als het stadion vol zit.
Dat absoluut, je ziet al zoveel mensen met het oude logo lopen. En natúúrlijk is dat belangrijk, het zijn één van de weinige Ajaxdingen die we nog (of eigenlijk niet meer) hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aegon kan op deze manier heel veel positieve publiciteit scoren.
Wat is er mis met Bob Marley?quote:
Jup in Hengelo als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Weet iemand van de mensen die naar Twente uit is geweest vorig jaar of er toen een alternatieve opstapplaats was? M'n maat heeft een afspraak smiddags nog in de buurt van Enschede dus het zou extreem handig zijn namelijk.
Okay thanks, zal dan wel goedkomen denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup in Hengelo als ik het goed heb
In elk geval ben ik toen via een alternatieve gegaan, alleen weet ik niet 100% meer of het hengelo was.
Bij die Sligro (of wat voor groothandel daar ook zit)? Was ook opstapplaats tegen Heracles vorig jaar. Tering, ik wil wel naar Heracles, maar ik ga niet eerst naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup in Hengelo als ik het goed heb
In elk geval ben ik toen via een alternatieve gegaan, alleen weet ik niet 100% meer of het hengelo was.
Eredivisiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij die Sligro (of wat voor groothandel daar ook zit)? Was ook opstapplaats tegen Heracles vorig jaar. Tering, ik wil wel naar Heracles, maar ik ga niet eerst naar Amsterdam.
Het zijn heldere uitspraken, maar mooi zou ik het niet willen noemen. In het door Coronel opgestelde rapport stond;quote:
En vervolgens worden twee belangrijke veranderpunten voor de supporters zonder enig overleg van de tafel geveegd door dezelfde persoon. Dat strookt niet bepaald met het bovenstaande citaat.quote:Er is sprake van erosie van clubliefde. Het gevoel van het zijn van een voetbalclub moet in alle lagen van de organisatie terugkeren. Hoewel er al het nodige is gedaan op het gebied van supportersbeleid moet gestreefd worden naar verdere verbetering. Dit dient een speerpunt te blijven van het beleid van Ajax.
Ik kon dat De Hop ook al niet vinden op internet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:56 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu is het omwisselen op parkeerplaats De Hop ofzo? Als ik op internet zoek waar dat ligt kom ik uit op een Homo Ontmoetings Plaats.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |