Coronel zei dat het niet ging gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef denthemen het volgende:
Heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat Aegon het oude logo toch echt snel terug wilt, maar dit was al wel bekend hier denk ik. Hoe het met het nieuwe bestuur zit weet ik niet, maar Jaakke en Fontein hadden er nu Aegon zou komen wel oren naar
Zijn tekst:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Coronel zei dat het niet ging gebeuren.
quote:Je kunt beter duidelijk zijn over bepaalde dingen dan blijven kletsen. Een deel van de problemen is ook wel geweest dat we overdreven lief waren. Als men aan mij zegt dat het oude logo terug moet, zeg ik dat we gauw uitgepraat zullen zijn, want dat logo komt niet terug. Einde verhaal. Hetzelfde met de rode stoeltjes waar sommigen om vragen. We gaan geen stoeltjes weggooien die nog prima zitten om een beeld te creeeren dat je toch niet ziet als het stadion vol zit.
Dat absoluut, je ziet al zoveel mensen met het oude logo lopen. En natúúrlijk is dat belangrijk, het zijn één van de weinige Ajaxdingen die we nog (of eigenlijk niet meer) hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aegon kan op deze manier heel veel positieve publiciteit scoren.
Wat is er mis met Bob Marley?quote:
Jup in Hengelo als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:07 schreef Silenus het volgende:
Weet iemand van de mensen die naar Twente uit is geweest vorig jaar of er toen een alternatieve opstapplaats was? M'n maat heeft een afspraak smiddags nog in de buurt van Enschede dus het zou extreem handig zijn namelijk.
Okay thanks, zal dan wel goedkomen denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup in Hengelo als ik het goed heb
In elk geval ben ik toen via een alternatieve gegaan, alleen weet ik niet 100% meer of het hengelo was.
Bij die Sligro (of wat voor groothandel daar ook zit)? Was ook opstapplaats tegen Heracles vorig jaar. Tering, ik wil wel naar Heracles, maar ik ga niet eerst naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup in Hengelo als ik het goed heb
In elk geval ben ik toen via een alternatieve gegaan, alleen weet ik niet 100% meer of het hengelo was.
Eredivisiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij die Sligro (of wat voor groothandel daar ook zit)? Was ook opstapplaats tegen Heracles vorig jaar. Tering, ik wil wel naar Heracles, maar ik ga niet eerst naar Amsterdam.
Het zijn heldere uitspraken, maar mooi zou ik het niet willen noemen. In het door Coronel opgestelde rapport stond;quote:
En vervolgens worden twee belangrijke veranderpunten voor de supporters zonder enig overleg van de tafel geveegd door dezelfde persoon. Dat strookt niet bepaald met het bovenstaande citaat.quote:Er is sprake van erosie van clubliefde. Het gevoel van het zijn van een voetbalclub moet in alle lagen van de organisatie terugkeren. Hoewel er al het nodige is gedaan op het gebied van supportersbeleid moet gestreefd worden naar verdere verbetering. Dit dient een speerpunt te blijven van het beleid van Ajax.
Ik kon dat De Hop ook al niet vinden op internet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:56 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu is het omwisselen op parkeerplaats De Hop ofzo? Als ik op internet zoek waar dat ligt kom ik uit op een Homo Ontmoetings Plaats.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |