om uit te delen aan mooie meisjes zeker?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef Ruud het volgende:
de watergevechten zijn begonnen in Luang Prabang, natte kleding vandaag![]()
[..]
dat denk ik wel, in ieder geval wel toen ik vanuit Thailand kwam dacht dat je het over Laos had![]()
kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren, neem ze toch maar mee
het is sowieso aan te raden om voldoende pasfoto's mee te nemen als je reist
als jij op chagrijnige douanebeambtes valt, dan wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:35 schreef MCH het volgende:
[..]
om uit te delen aan mooie meisjes zeker?
Veel plezier!quote:Op donderdag 16 april 2009 03:46 schreef kepler het volgende:
vandaag vlieg ik naar Bangkok, om dat ergens in het weekend naar Cambodja te gaan en daarna naar Laos
Ik ben benieuwd![]()
Gewaarschuwd zijn vantevoren en er nog intrappenquote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
Jammer dat we bij de grens zijn opgelicht, maar dat was ook een beetje mijn eigen schuld. Ze hadden zo'nm verhaal dat de ATM dicht waren ivm nieuwjaar en er werd aangeraden om bij de grens te wisselen. Ik voelde al nattigheid en heb niet alles gewisseld, maar toch nog wel wat. Heeft me toch een aantal euro's gekost... Les voor de volgende keer
OMGquote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
Ze hadden zo'nm verhaal dat de ATM dicht waren ivm nieuwjaar
Vergeet, naast de Killing Fields, ook het museum niet, erg indrukwekkendquote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
Zit nu in een (nat Phnom Pehn) en Cambodja is supertof tot nu toe. Helaas kunnen we maar een paar dagen blijven (heb besloten meer aandacht te besteden aan Laos en Vietnam), maar de Angkor Wat is echt indrukwekkend!
Jammer dat we bij de grens zijn opgelicht, maar dat was ook een beetje mijn eigen schuld. Ze hadden zo'nm verhaal dat de ATM dicht waren ivm nieuwjaar en er werd aangeraden om bij de grens te wisselen. Ik voelde al nattigheid en heb niet alles gewisseld, maar toch nog wel wat. Heeft me toch een aantal euro's gekost... Les voor de volgende keer
We vertrekken woensdag als hetgoed is naar Laos (Pakse), maar we hadden er ook niet bij nagedacht om een visum aan te vragen in BangkokDus hier iets extra betalen voor het visum... (zover we kunnen nagaan is er geen visum on arrival bij de grens Cambodja/Laos). Morgen de killing fields, dat moet helemaal indrukwekkend zijn
jaja, echt heel slim was het nietquote:
ah, dan heb je in mijn pis gezwommen, dat moet rond die tijd wel bij de 4000 Islands geweest zijn...quote:Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef kepler het volgende:
4000 IslandsBeetje fietsen en zwemmen in de Mekong
(fietsen dan wel op het eiland
)
misschien een idee om een gids van 2008/2009 aan te schaffen ipv een van 1980?quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef ETA het volgende:
Mijn rough guide zegt dat er geen pin automaten zijn in Laps, maar dat is blijkbaar nu anders? Zijn die alleen in Vientane te vinden, of ook in Luang Nam Tha?
aah gadverquote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
ah, dan heb je in mijn pis gezwommen, dat moet rond die tijd wel bij de 4000 Islands geweest zijn...
moddergevechten in de Mekongquote:Op maandag 27 april 2009 10:11 schreef kepler het volgende:
[..]
aah gadver![]()
Het was niet heel schoon water, maar wel relaxed om te zwemmen bij een temperatuur van 35 graden
zodra je in Azië bent, even een 2e hands boekwinkel inlopen en, met een klein beetje bijbetaling, ruilen tegen een nieuwer exemplaar (of een Lonely Planet)quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef ETA het volgende:
heb de roughguide van feb2007, kom er nu achter dat er ook een mei2008 versie isTja, beetje de eerste de beste roughguide gepakt in de winkel, had geen tijd meer om 1tje via internet te bestellen, nadeel van last minute.....
Ik sla de oost-kant over van Laos, en ga via Nomg Khiaw (hoe je het ook schrijftquote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef bluesparkle het volgende:
In Luang Namtha zelf is niet zoveel te doen.
Wel in de provincie/omgeving. Je moet dan denken aan trekkings, bezoek aan bergstammen mountainbiken etc.
Het landschap is schitterend, dus neem voor genoemde activiteiten de tijd (3 a 4 dagen?).
Helaas had ik daar in januari zelf geen tijd voor.
Houdt ook in je achterhoofd dat je niet alleen malaria op kunt lopen, maar ook dengue. Volgens sommigen is het risico hierop zelfs groter dan op malaria en er is geen preventieve medicatie tegen. Wat Hik dus ook al zegt: smeren en bedekken, zeker in de ochtend en de avond. Lichte kleding wordt dan aangeraden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Thetallguy het volgende:
Hoe zit het met malaria 'dreiging' in Laos? Heb een beetje rondgekeken op verscheidene sites en 'Cover up, use DEET and enjoy' is wel een goede conclusie ervan lijkt het. Is het dus overdreven om malaria te slikken of doen de Laos gangers dit hier wel?
Wij gaan alleen maar Vientiane - Vang Vieng - Luang Prabang doen, sowieso een rustiger malaria gebied geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |