Het zal je maar gezegd wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef Logician het volgende:
[..]
right ..![]()
Real beauty only goes skindeep, but real uglyness goes right through the fucking bone
ik nog een uurtjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:announcement
Sommige hoeven nog maar een uurtje![]()
Andere nog anderhalf uur![]()
En die nog langer moeten zijn gewoon zielug
O ja en ik ben al de hele dag vrijquote:
Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet liegenaarling!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]die van net was gewoon mijn face ingeplakt he? dat snap je wel he?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:announcement
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja en ik ben al de hele dag vrij![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:announcement
* Sgele geeft Barra een schouderklopjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
owwwwww wat ben ik zielugggggg
t is wel waarquote:
Aaaah me skattiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
owwwwww wat ben ik zielugggggg
Luilakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja en ik ben al de hele dag vrij![]()
Nee is gewoon een kwestie van aanpakkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Luilak![]()
Je had ambtenaar kunnen worden
je poedeltje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef Logician het volgende:
Moet dr hier weer eentje met zijn bal spelen
Krijg je wel voor 5 dagen betaald dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee is gewoon een kwestie van aanpakken
Is ookquote:
Als je wist hoeveel mensen nu in 1 klap ambtenaar zijn geworden..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Luilak![]()
Je had ambtenaar kunnen worden
Haha.. he mist een rookwolk of zon Spore beestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan:
[ afbeelding ]
Eerste illegale, stoonde negert op de maan ?!
Hmm nou ik krijg nu wel meer betaald dan bij me vorige baan waar ik 5 dagen werktequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Krijg je wel voor 5 dagen betaald dan?
Je doet al niks op je werk en dan ook nog eens 1 dag in de week vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |