@drexl & julie -
Hmm, ik heb gemerkt dat Belgische meisjes over het algemeen echt veel meer terughoudend zijn, en daarom ook iets 'lastiger' zegmaar. Ben veel in zowel België als Nederland uitgeweest, en dat valt me gewoon het meeste op. Wat dan wel weer zo is, dat je dan later hoort is dat de belze meiskes de Nederlandse jongens weer heel spontaan/leuk vinden

. Maar uh tja, gewoon rustiger zegmaar

. Niet altijd slecht, ligt er maar aan wat je leuk vind? Uitgaan over het algemeen is ook anders. In België heb ik in 5 jaar tijd misschien 2-3 keer een klein ruzietje gezien tussen een paar mooiboys. In Nederland zie ik het bijna wekelijks (Tilburg, politie te paard staat klaar, Den Bosch op de parade is gewoon een grote boxring, en eindhoven dat lijkt me duidelijk ;/) . Drugsbeleid in BE is ook uber.
En of ik nog terug zou gaan.. mwa. Het heeft allebei wel wat. Ik kom er nog regelmatig vanwege mn moeder natuurlijk. Maar de tijd dat ik in Hoogstraten woonde vond ik echt geweldig (beetje verliefd op dat dorp <3). Andere kant.. sommige dingen zijn in Nederland nou eenmalig vlotter