Internet hebben wij wel OK geregeld; kost wat, maar is uitstekend geregeld. Maar ik word echt doodziek van Electrabel; wat een prutsersquote:Op zondag 22 februari 2009 02:25 schreef zwahiel het volgende:
Mijn internet 'jat' ik via apparatuur van anderen![]()
Kreeg een rekening van Electrabel. Over de eerste 61 dagen 49 euro over de volgende 81 ff 550 euroJa hoor...
Wat is het verschil dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:48 schreef Stekelbees het volgende:
Nederbelg meldt zich.
...
Middelbare school was uiteraard erg streng, maar iedereen werd er tenminste gelijk behandeld, dus dat was ook echt niet erg. Nu weer 2 jaar in Nederland in Tilburg op mezelf, moeder woont nog steeds in Belgie. Moet zeggen dat het verschil tussen nl en be meisjes wel erg groot is ;> een van de dingen die je echt heel erg merkt whehe.
Ja, vertel eens wat meer over wat je merkt aan verschil?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:48 schreef Stekelbees het volgende:
Nederbelg meldt zich.
Ben inmiddels 21 jaar, waarvan ik er 10 in Belgie heb doorgebracht.
Heel m'n middelbare school in Belgie gedaan, except laatste jaar (-> 5 havo in r'dam)
Heb altijd in hoogstraten/st-lenaerts/turnhout gewoond. En ehm... ja superleuk!
Middelbare school was uiteraard erg streng, maar iedereen werd er tenminste gelijk behandeld, dus dat was ook echt niet erg. Nu weer 2 jaar in Nederland in Tilburg op mezelf, moeder woont nog steeds in Belgie. Moet zeggen dat het verschil tussen nl en be meisjes wel erg groot is ;> een van de dingen die je echt heel erg merkt whehe.
In het begin wat last van gehad. Nou ja, last.... Ondanks veel aandringen een jaar niet hoeven te betalen. Daarna alles feilloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Internet hebben wij wel OK geregeld; kost wat, maar is uitstekend geregeld. Maar ik word echt doodziek van Electrabel; wat een prutsersMeternummers verwarren, 3 verschillende facturen voor hetzelfde opsturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |