Dat is veel interessanter om te weten.quote:
geen commentaar!quote:
nou hup, niet zeuren dan en de bus in met je luie en pijnlijke behindquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geen commentaar!
maar het lijkt me wel weer leuk om op de eerste hulp te roepen:"ey maak eens een foto van m'n reet,ik heb er zo'n last van!"
Ja, zo'n grap zullen ze op de EHBO vast nog nooit gehoord hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geen commentaar!
maar het lijkt me wel weer leuk om op de eerste hulp te roepen:"ey maak eens een foto van m'n reet,ik heb er zo'n last van!"
Yvonnequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zo'n grap zullen ze op de EHBO vast nog nooit gehoord hebben
Gevaarlijke uitspraakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef yvonne het volgende:
Maak een foto van je reet dan, stellen wij de diagnose wel.
We wachten geduldig afquote:
niksquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat heb je NOU weer uitgespookt ganesh?
doet anders goed pijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef Slarioux het volgende:
Je weet dat er niks aan de hand is, aandachtstrekker, anders zat je wel bij de dokter ipv hier te patsen met je gevaarlijke fratsen
hmmm,probleempjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:
Zolang je nog kunt kwispelen, is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |