wie belt even zjin collega'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik spring alleen als ze gaan roepen , als je nou niet springt , als je nou niet springt , als je nou niet springt ben je een homofiel
en Logician bedoelt het goed met slaan , ze wil mij iets leren , zij is namelijk wel ouder en wijzer dan mij dus
bel Logician maar die woont ook in Enschedequote:
ik ben er mee bezig , check mij dikke dubble post dan ^^quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx doe eens meer posten je moet de nummer 1 halen
Goed bezigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben er mee bezig , check mij dikke dubble post dan ^^
nummer ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
bel Logician maar die woont ook in Enschede![]()
dank uquote:
Debbie is weer terug , wat we gedaan hebben ... Jou zoekenquote:
Hoi Debs!quote:
Maar een vermist topic?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
Debbie is weer terug , wat we gedaan hebben ... Jou zoeken, ik de hele tijd zoeken in Enschede , toen kwam ik erachter dat het niet veel zin had aangezien ik blind ben dus
wtf je gaat advies aannemen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:21 schreef Crazy-p het volgende:
Logi,
ik ga denk ik mn availability op werk toch maar aanpassen.. word echt gek hier :S
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was inderdaad al te mooi om waar te zijn
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Jah sinds dit topic heb ik een serieus drink probleem
yup jij bent belangrijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar een vermist topic?ik moest wel lachen zeg hahaha
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zal ff hallo zeggen
Hallo allemaal goeiemiddaaag
[..]
ja nou kijk.. het zit zo.. ik moet er nog wel ff over na denken zeg maar.. maar dit werkt serieus ook niet.. dus euh tja..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef Logician het volgende:
[..]
wtf je gaat advies aannemen!![]()
![]()
en ja lijkt me een goed plan
Wat heb je gedaan??quote:
*mompelt iets over denken in oplossingen*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. het zit zo.. ik moet er nog wel ff over na denken zeg maar.. maar dit werkt serieus ook niet.. dus euh tja..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel ff relaxed, een topic zonder die eindeloze's en
's
Aha je hebt me topic gevonden zie ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan??![]()
Ik ben op zoek naar debbie_19 want ze heeft zich vandaag nog niet gemeld. Dit is heel ongewoon voor haar aangezien ze altijd al vroeg op FOK! aanwezig is. Ze moet wel want anders maakt ze geen schijn van kans tegen Tong80
Verdere informatie over haar:
- Ze FOK! met de naam debbie_19
- Ze is te herkennen aan haar vele posts
- Ze heeft een avatar met een zwart/witte hond. Een soort Rex maar dan zwart/wit
Ik kon helaas geen foto van haar vinden maar ik heb wel een foto van der poes
quote:
zo lieVquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha je hebt me topic gevonden zie ik
Srrymaar ik was bang dat er iets met je gebeurd was
srry srry srry
Denk toch dat jij er op de 1 of andere manier om vraagtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel ff relaxed, een topic zonder die eindeloze's en
's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha je hebt me topic gevonden zie ik
Srrymaar ik was bang dat er iets met je gebeurd was
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
ik ga pauze houden .. laterz zie jullie straks wel weer![]()
ja nou kijk.. euh.. daar ben ik niet zo heel erg goed inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:25 schreef Logician het volgende:
[..]
*mompelt iets over denken in oplossingen*
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk toch dat jij er op de 1 of andere manier om vraagtDenk toch op 1 of andere manier dat ik niet ga vragen om iets wat ik niet wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |