Mjah... en als je zelf niet zo interessant bent, moet je ze over de goede band met je moeder vertellenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Beauregard het volgende:
Je moet eigenlijk vooral HEEL veel over jezelf praten. Dat diggen de chickjes zwaar.
En seks!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:29 schreef MLI het volgende:
Reizen. Familie. Huisdieren. Studie/werk en evt. bijbaantje. Vrienden. Televisieprogramma's. Sport. Hobby's. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Dat bedoel ik... Wil jij daar over praten met een wildvreemde (doch interessante) meneer die verlekkerd naar je kont kijkt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:29 schreef MLI het volgende:
Reizen. Familie. Huisdieren. Studie/werk en evt. bijbaantje. Vrienden. Televisieprogramma's. Sport. Hobby's. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Dan vraag je er ook om om keihard afgewezen te worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Flurry het volgende:
tvp... als softwareontwikkelaar over je werk praten is geen succes, heb ik al gemerkt
Wie zegt dat je EERLIJK moet zijn? De volgende keer dat jij een meisje wilt palen ben jij gewoon een oorlogscorrespondent die net terugkomt uit Afghanistan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Flurry het volgende:
tvp... als softwareontwikkelaar over je werk praten is geen succes, heb ik al gemerkt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Behalve als ze een t-shirt aanheeft met daarop There's no place like 127.0.0.1Prachtig, moet ik onthouden
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Flurry het volgende:
Ik spreek in het uitgaansleven sowieso niet met meneren die verlekkerd naar mijn kont kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Wil jij daar over praten met een wildvreemde (doch interessante) meneer die verlekkerd naar je kont kijkt?
Ah ja... De 40-year-old-virign-doctrine :pquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik spreek in het uitgaansleven sowieso niet met meneren die verlekkerd naar mijn kont kijken.. Maar als ik toezeg voor ergens wat te gaan drinken, dan praat ik over dergelijke onderwerpen.
Maar TS, je kunt er ook een sport van maken om de dame aan het woord te laten. Dan kun jij degene zijn die afknapt omdat ze teveel praat.
Mehhhh... Wat kennen vrouwen zichzelf slecht.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik spreek in het uitgaansleven sowieso niet met meneren die verlekkerd naar mijn kont kijken.. Maar als ik toezeg voor ergens wat te gaan drinken, dan praat ik over dergelijke onderwerpen.
Je kan wel kut roepen als het mis gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
Ja dat leent zich natuurlijk prima om uitputtend te regisseren, zo'n gesprek met een meisje.
Haha je hebt er echt geen idee van he. Och meisje tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar TS, je kunt er ook een sport van maken om de dame aan het woord te laten. Dan kun jij degene zijn die afknapt omdat ze teveel praat.
Precies wat ik zeg. Alleen je moet wel de vaardigheid/kunde hebben om het zo te brengen dat ze het niet gênant vind en het het liefst wil wegrennen. (leuk zijn helpt maar ook het juiste moment kiezen).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:43 schreef Tristessa het volgende:
Misschien moet je juist zeggen op het moment dat je merkt dat het niet meer gaat, dat je het soms zo moeilijk vindt om met een ander meisje te praten omdat je bang bent dat je de verkeerde dingen zegt. Grote kans dat ze dat juist heel lief / sympathiek vindt. Dan moet je natuurlijk verder ook wel een leuke aantrekkelijke gast zijn natuurlijk!
Of klagen. Samen over dezelfde dingen klagen schept ook zo'n sterke band, zeker in Nederland.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet roddelen praten over de mensen die jullie allebei kennen, maar die er niet bij zijn op dat moment! Dat schept een band, zo'n gedeelde mening, want vrouwen roddelen graag praten graag over anderen, heb ik gehoord.
Ja! Dat is idd wel belangrijk dat je dat hebt. Een wanhopige gast die zoiets zegt en er bij wijze van spreke bijna bij gaat huilen... Tja dan lopen de dames wel weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef shroomer het volgende:
[..]
Alleen je moet wel de vaardigheid/kunde hebben om het zo te brengen dat ze het niet gênant vind en het het liefst wil wegrennen. (leuk zijn helpt maar ook het juiste moment kiezen).
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mehhhh... Wat kennen vrouwen zichzelf slecht.
Andersom vind ik het trouwens ook mateloos irritant om het idee te hebben dat je geïnterviewd wordt, onder het mom van 'innemende interesse'.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef Repeat het volgende:
Kut zijn die meisjes die alleen maar antwoord geven op vragen maar nooit zelf eens initiatief tonen, dan is het net alsof je ze een third degree geeft
Dat als de man van je dromen verlekkerd naar je kont staat te kijken je gewoon in katzwijm valt als een 13 jarig beugelbekkiequote:
Ach, dan weet je iig dat je beet hebtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Andersom vind ik het trouwens ook mateloos irritant om het idee te hebben dat je geïnterviewd wordt, onder het mom van 'innemende interesse'.
Niet als het ongemeend, sociaal-wenselijk gedrag is.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat als de man van je dromen verlekkerd naar je kont staat te kijken je gewoon in katzwijm valt als een 13 jarig beugelbekkie
Ach, mijn lief voerde ook eerst haar ijskoningin act op. Ik heb een gezonde houtwal voor m'n kop gekweekt en prik daar genadeloos doorheenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:28 schreef MLI het volgende:
[..]
. De eerste keer dat mijn vriendje mij bekeek, dacht ik gewoon 'donder op'. Dat is ALTIJD mijn eerste reactie. Tenzij ik wil neuken, maar dat mag nu met nog maar 1 persoon.
. En dan ben je ook niet in de positie om heel moeilijk te doen natuurlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |