Ik dacht Rusland nog redelijk geïsoleerd was van al de ellende. Aan de andere kant zakt de prijs van gas en olie natuurlijk ook.quote:
in rusland is het altijd feestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland nog redelijk geïsoleerd was van al de ellende. Aan de andere kant zakt de prijs van gas en olie natuurlijk ook.
Daar is dacht ik ook een kleine dertig mld in de banken gepompt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland nog redelijk geïsoleerd was van al de ellende. Aan de andere kant zakt de prijs van gas en olie natuurlijk ook.
Daar was de beurs de afgelopen dagen toch al nier fors gedaaldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef Llotyhy het volgende:
In Oostenrijk is het anders ook vrij gezellig momenteel.
Kijk voor de grap eens waar de rts begin van het jaar op stond en vergelijk dat met nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik dacht Rusland nog redelijk geïsoleerd was van al de ellende.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
in rusland is het altijd feest
Mwah die zijn in de vorige bear market 2001-2003 nauwelijks gezakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef Llotyhy het volgende:
In Oostenrijk is het anders ook vrij gezellig momenteel.
Wij doen net alsof we nuchter zijn, ondertussen drukken we heel stiekem op de sell knop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:02 schreef MoltiSanti het volgende:
In NY daarentegen, loopt iedereen door elkaar te schreeuwen en te stressen.
quote:Half miljoen Belgen geld kwijt door Fortis
Veel oudere Belgen ontvingen dividend uit hun Fortis-aandelen en leefden daarvan. Volgens analisten zijn mogelijk honderdduizenden kleine beleggers een deel van hun spaarcenten kwijtgeraakt. Het aandeel-Fortis was het meest verspreide aandeel in België.
Er wordt geschat dat Belgische particulieren voor in totaal 8 miljard euro zijn gedupeerd door de crisis rond Fortis. Het vermogensverlies is als gevolg van de verdwenen koerswinst nog veel groter. Anderhalf jaar geleden had Fortis nog een beurswaarde van 40 miljard euro, vorig najaar nog ruim 13 miljard. Daar blijft naar verwachting niet meer dan enkele miljarden van over.
hier gaat het digitaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:02 schreef MoltiSanti het volgende:
waarom is het op de nederlandse beursvloer altijd zo rustig?
staan wat plantjes, en van die tentzeilen en iedereen zit naar z'n 6 schermen te kijken.
In NY daarentegen, loopt iedereen door elkaar te schreeuwen en te stressen.
Waarom is dat verschil?
Nope , om 16.00 verwacht ik de tendens voor morgen weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |