Het is heel normaal hoor om op jouw leeftijd geen geld te hebben! Ik werkte rond mijn 20e werkelijk een slag in de rondte, maar het het geld was altijd op (ging wel iets vaker stappen dan jij doetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eerst even aan mezelf denken ook al is het niet zo leuk om toe te geven dat ik geen geld heb
Cinna=30 jaar, en had 10 jaar geleden structureel een negatief saldoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus 10k spaargeld.. misschien over 10 jaar als ik een vaste baan heb
En als ik het nou naar m'n lopende rekening overmaak dan? Ben ik dan safe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
@Viking: ga maar van het ergste uit. Landsbanki bank en DNB laten het afweten, dus nu is het hopen dat een andere bank de tegoeden gaat kopen.
Volgens mij kan je helemaal niet meer bij je tegoeden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ik het nou naar m'n lopende rekening overmaak dan? Ben ik dan safe?
Ik heb Helga de Nazi gisteren aangesproken op haar gedrag en mevrouw speelde de vermoorde onschuld. Het was écht nodig hoor, dat ze álles uit mn kastje moest halen. Want het was zoooo'n onordelijk systeem, ze kon niks vinden. En het was echt noodzakelijk om alles uit te zoeken anders kon ze mijn taken niet waarnemen. (Ik heb een brievenbakje met de sticker Lopende Zaken erop..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, hoe gaat het bij jou danHeb je je manager al teruggenaaid?
Jawel. Ik heb net nog wat geld van m'n spaarrekening gehaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij kan je helemaal niet meer bij je tegoeden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb net nog wat geld van m'n spaarrekening gehaald.
Nou ja toch is het wel vervelend, want iedere keer 5-6 euro aan avond etenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is heel normaal hoor om op jouw leeftijd geen geld te hebben! Ik werkte rond mijn 20e werkelijk een slag in de rondte, maar het het geld was altijd op (ging wel iets vaker stappen dan jij doet).
Hier komt het vertrouwen ook langzamerhand weer terug. Het komt wel goed. Zoals altijdSpaargeld heb ik niet; alles wat ik heb is geinvesteerd in onroerend goed (ons huis en een zomerhuisje in NL dat eigenlijk niet meetelt want van hout). Verkopen kan altijd nog, maar dat wil ik eigenlijk niet. Liever werk ik wat meer. Heb al weer een paar potentiele klanten op het oog die nódig wat aan hun nederlandstalige communicatie moeten doen.
O wacht, je zit niet bij Icesave? Want daar gaat het hier over!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon bij de ABN Amro. Pfiew.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O wacht, je zit niet bij Icesave? Want daar gaat het hier over!
Daar kun je al vanaf maandag 14:00 niet meer bij je geld.
Dat kan ze wel proberen, maar dat gaat in dit geval niet op. Jij had immers al aangegeven wat er wel en niet moest gebeuren terwijl je ziek was, je had je postbakje met lopende zaken, en desnoods had ze je kunnen bellen om te vragen of er werk van je overgenomen moest worden. In al je spullen en je mail snuffelen is echt buiten alle proportie. Bovendien, ze had toch een privémail van maanden terug zitten lezen? Dat heeft duidelijk niks meer te maken met zoeken naar openstaande mails ofzo, dat is gewoon pure nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:21 schreef Anosmie het volgende:
Probleem is alleen dat wanneer ze de nadruk op de voortgang van het werk etc legt bij de algemeen directeur dat hij het dan ws afdoet als 'nood breekt wet'. Maar dat zien we dan wel.
Vik! Ik weet wat je dan moet doen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ben weer terug. Ik ging dus spelen, ben net 5 minuten bezig en er komt een gigantisch afschrikwekkend monster aan. En nu durf ik niet verder![]()
. Eerst maar wachten tot Mark thuis is
.
Met deze berichten, ben je dan van plan alles eraf te halen (als alles bij ijsland staat?)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooow! Maak je dan geen zorgen. Bij de Nederlandse banken staat je geld veilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon bij de ABN Amro. Pfiew.
Ik ga me nu trouwens eens goed inlezen in die crisis.
* Viking84 haalt opgelucht adem.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ooooooow! Maak je dan geen zorgen. Bij de Nederlandse banken staat je geld veilig.
Verschil met de Landsbanki is het garantiestelsel.
Aai. Veegt traantjes weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 haalt opgelucht adem.
Ik zat al bijna te janken. En wilde net Mark gaan sms'en dat 'ie het geld dat 'ie heeft gespaard voor een extra jaar studeren miss ook kwijt is
. Vond het al zo raar dat er niks op de site van de ABN Amro stond.
Maar wat een ellende zeg, Jezus...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aai. Veegt traantjes weg.
En nu weer blij zijn. Ik dacht ook dat je geld op Icesave stond. Er is dus niets aan de hand. Dansen!
Ijsland is als staat gewoon ook failliet. Vrees dat het echt waar is, geld is weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Met deze berichten, ben je dan van plan alles eraf te halen (als alles bij ijsland staat?)![]()
Cinnamongirl: ben je zeker dat het geld echt kwijt is? Het is toch niet helemaal definitief dat er niet garant gestaan wordt?
En hoera voor onze mutsenclubquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
.
Ik voel me nu zo mutserig.
Woord van de dag: mutserig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |