Zoals bij de Kunsthal dus. Gromquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af..
En ik heb een museumjaarkaart maar ik doe er níks meeHij is altijd precies níét geldig bij alle musea en tentoonstellingen die ik wil bezoeken.
het is ook nog 's een midget-schilderijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die Mona is echt een lelijke chick. Die hoef ik niet zo nodig in op iets groters dan ansichtkaart te bewonderen.
Ja maar, ja maar, als je naar het Louvre gaat kun je ML niet skippen hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:![]()
[..]
het is ook nog 's een midget-schilderij
vond er echt niets aan![]()
ik heb m dan ook even gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, als je naar het Louvre gaat kun je ML niet skippen hoor.
yup, vast welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:06 schreef Merel het volgende:
Ik sta voor een leuk huisje op plek 900, denken jullie dat 899 mensen zullen weigeren?
+1 voorspelbaar (maar ik wilde het ook zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, vast wel![]()
moed houden en zulks
Dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef kwakveense het volgende:kwak heeft geld op een icesave rekening staan. ik maak me op zich geen zorgen dat ik het niet terugkrijg hoor: het is maar 100 euro en de eerste 20,000 garandeert de nederlandsche bank.
ja dat gevoel heb ik zelf ook een beetje. Heb weinig vrije tijd. Steeds werken en bijscholingen enzo...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:06 schreef Merel het volgende:
Volgens mij heb jij het de laatste tijd superdruk BJ! Ga je nou stiekem nog meer afvallen?
Waarom laten verdwijnen? Gewoon jezelf op 1 zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
of hack het systeem en zorg dat ineens al die namen voor je verdwijnen
alhoewel, dat valt best op
Het Musee Rodin heeft een beeldentuinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is er een Musee Rodin??! Ik wist het niet! De tofheid. Die man heeft zulke mooie dingen gemaakt.
Maar goed, ik ben nog nooit in Parijs geweest, du sook niet in het Louvre. Als ik ooit naar Parijs ga dan ik er een museumtrip van maken..
*gelijk museenamen even opschrijft*
werkt niet, want je moet altijd Gemeentedocumenten enzo overleggen om aan te tonen dat je werkelijk op die plaats staatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom laten verdwijnen? Gewoon jezelf op 1 zetten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga dan ook naar Musée national du Moyen Âge.
You're welcome. Het is natuurlijk wel een heel ander soort museum dan de andere musea die genoemd werden. Maar ik heb over het algemeen sowieso meer met oude troep (archeologische vondsten, gebruiksvoorwerpen uit de middeleeuwen etc) dan met moderne kunst. Vandaar ook dat ik naar de tentoonstelling over de Romeinen ga in de Kunsthalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
ff gegoogled, wat een goed tip Viking! :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |