abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62238450

Laat eens een foto zien van je haar? Dan zullen wij allemaal roepen dat het echt meevalt!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:27:39 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62238456
yoghurt vergaat niet in een dag hoor; maar als het je tegenstaat dan kun je ook gewoon alleen brood met flink wat groens erop meenemen. En veel fruit.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:29:09 #278
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62238492
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja. Geuren zijn auteursrechtelijk beschermd, hoe gek dat ook klinkt. Vroeger waren alleen de naam (merkenrecht) en het model van de verpakking van de geur (modellenrecht) beschermd.

Linkje: http://www.elsevier.nl/we(...)oorgeurvanparfum.htm
En dat vind ik een goede zaak imitatieparasieten die meeliften op het succes van een ander
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:32:16 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62238563
Da's niet fraai Co. Heb je iets wat mood lifting werkt in huis? Een lekkere meneer en fles wodka?
pi_62238714
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
Godeju wat een klotedag.

1. de non betalers
2. kappersbezoek geen succes
3. Brel problemen. De andere galerie die foto's levert wil ineens niet dat wij ook met schilderijen komen hangen. Bang voor de concurrentie denk ik, want er zijn some kickass werken bij en wie wil er nu niet liever een schilderij dan een foto boven de bank. Organisatie belt mij in paniek op: wat nu? Andere galerie dreigt met juridische stappen wegens contractbreuk of weet ik veel. Ik zeg: ja jammer, maar dat had je dan eerder moeten zeggen dan had Peter niet 10 werken van Brel gemaakt. Dus nu zijn ze weer aan het vergaderen wat te doen. Kloothommels.

Had ik al verteld dat m'n haar kut zit?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62238780
Knuffel voor Co! Kappers verpesten mijn haar ook vaak, maar over een paar dagen kan je er vast al weer heel veel leuks mee

Rest nog even bijlezen, op pagina 12
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62238814
Co
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:45:13 #283
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62238868
Arme Co. Het slechte komt ook altijd in 3-voud.
Fok!bejaarde
pi_62238884
Dat klinkt kut Co. Echt kut. Maar bedenk je dat de kans klein is dat het morgen net zo'n kutdag is of erger....komt allemaal wel goed!
pi_62238909
Zo naar cabaret, jeej! Maar ik ben te lamlendig om te doesjee!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:50:49 #286
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62239001
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo naar cabaret, jeej! Maar ik ben te lamlendig om te doesjee!
Ach hebben alleen de andere mensen last van.
Fok!bejaarde
pi_62239017
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Knuffel voor Co! Kappers verpesten mijn haar ook vaak, maar over een paar dagen kan je er vast al weer heel veel leuks mee
Wassen en zelf stylen scheelt meestal al de helft
pi_62239064
Ja, foto's! Of is het gemillimeterd ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 19:00:54 #289
163650 Greys
pi_62239263
Wat kan er aan jouw haar nou mis gaan Co?
Of had je je verheugd op net zo'n kapsel als op je 'kapperhaar' foto en is dat het bij lange na niet geworden ofzo? Ze hebben toch niet geknipt enzo?

En verder, wat een *insert non-ladylike-scheldwoord* zeg, die Brel organisatie.
Zo lekker ruim van te voren ook, dat ze dat bedenken, die andere leverancier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62239293
Wanneer is dat Brel-event dan?

Fuck, ik moest maar eens naar huis, zo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:03:22 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62239326
Sterkte Co, dat klinkt inderdaad als een regelrechte kutdag. Kunnen jullie niet ook dreigen met contactbreuk?En je haar, is er nog wat te redden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62239365
Co
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:14:42 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62239608
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef Ewelina het volgende:
Co
Dat dus.

Hopelijk zit je haar zaterdag beter. Anders moeten wij er maar even mee aan de slag!
Niet meer actief op Fok!
pi_62239705
Dank je wel liefies! Ik was zó van slag dat ik net een koffie voor mezelf maakte ipv een wodka en het pas merkte toen ik het opdronk (is intussen rechtgezet)

Ten eerste over het haar, (das tenslotte het belangrijkst) Meestal zit mijn haar juist altijd erg mooi na de kapper, want dan föhnen ze het mooi glad en zulks en dat hebben ze nu ook gedaan, maar ik heb nu een rechte pony laten knippen en dat staat gewoon niet heel best. Ik kan er misschien nog wel wat aan doen hoor, maar ik geniet altijd zo van kapperhaar.

Ten tweede over Brel: wij hebben geen contract. Ik had ze zelf gecontacteerd omdat ik had gelezen ergens dat ze een Brel event hielden met expositie en veiling tbv borstkankeronderzoek. Die expositie was in samenwerking met een andere galerie en betrof foto's. Ik dacht: dat bijt elkaar niet en omdat meneer C. een huge fan van Brel is had ik een mailtje gestuurd met de vraag of het een leuk idee zou zijn of wij er ook zouden hangen. Binnen 5 minuten hingen ze aan de telefoon: gewéldig vonden ze het. Dus Peter aan het werk en ik gister alles weggebracht (in een soort sjiek de friemel resort in Overveen bij Aerdenhout) Ze waren helemaal ontroerd zó mooi vonden ze het en wilden maar dat ze het eerder hadden geweten, want dan hadden ze het hele event erom heengehangen. Maar nu heeft die andere galerie het gezien en die maken nu plots allerlei problemen...
pi_62239726
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wanneer is dat Brel-event dan?

Fuck, ik moest maar eens naar huis, zo
Morgen!
pi_62239838
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef conleche het volgende:
Dank je wel liefies! Ik was zó van slag dat ik net een koffie voor mezelf maakte ipv een wodka en het pas merkte toen ik het opdronk (is intussen rechtgezet)

Ten eerste over het haar, (das tenslotte het belangrijkst) Meestal zit mijn haar juist altijd erg mooi na de kapper, want dan föhnen ze het mooi glad en zulks en dat hebben ze nu ook gedaan, maar ik heb nu een rechte pony laten knippen en dat staat gewoon niet heel best. Ik kan er misschien nog wel wat aan doen hoor, maar ik geniet altijd zo van kapperhaar.

Ten tweede over Brel: wij hebben geen contract. Ik had ze zelf gecontacteerd omdat ik had gelezen ergens dat ze een Brel event hielden met expositie en veiling tbv borstkankeronderzoek. Die expositie was in samenwerking met een andere galerie en betrof foto's. Ik dacht: dat bijt elkaar niet en omdat meneer C. een huge fan van Brel is had ik een mailtje gestuurd met de vraag of het een leuk idee zou zijn of wij er ook zouden hangen. Binnen 5 minuten hingen ze aan de telefoon: gewéldig vonden ze het. Dus Peter aan het werk en ik gister alles weggebracht (in een soort sjiek de friemel resort in Overveen bij Aerdenhout) Ze waren helemaal ontroerd zó mooi vonden ze het en wilden maar dat ze het eerder hadden geweten, want dan hadden ze het hele event erom heengehangen. Maar nu heeft die andere galerie het gezien en die maken nu plots allerlei problemen...
Gewoon jaloezie van die andere galerie omdat jullie prachtig werk leveren Echt stom vind ik dat, zo kinderachtig. Ik hoop echt dat het nog allemaal goed komt voor jullie!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 19:22:55 #297
163650 Greys
pi_62239840
Maar ze kunnen dat toch gewoon niet maken, omdat hij speciaal daarvoor zo hard aan het werk is gegaan?
Ik neem aan dat ze dat zelf ook wel weten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:02 #298
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62239844
De kift, Co! pure kift!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:16 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62239850
Kunnen jullie niet een zaaltje ernaast afhuren en dan buiten verwijbordjes neerzetten? Probeer eventueel de plaatselijke pers te informeren over de gang van zaken. Die is meestal wel in voor een rel. Goed voor de publiciteit Het gaat er per slot van rekening om dát je genoemd wordt, niet hóe je genoemd wordt, dus de andere galerie mag dan ook niet klagen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 19:26:28 #300
163650 Greys
pi_62239930
Maar het goede doel (borstkankeronderzoek) zit uiteraard absoluut niet te wachten op een rel. Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.
Ontzettend kinderachtig van de andere partij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')