En dat vind ik een goede zaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja. Geuren zijn auteursrechtelijk beschermd, hoe gek dat ook klinkt. Vroeger waren alleen de naam (merkenrecht) en het model van de verpakking van de geur (modellenrecht) beschermd.
Linkje: http://www.elsevier.nl/we(...)oorgeurvanparfum.htm
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
Godeju wat een klotedag.
1. de non betalers
2. kappersbezoek geen succes
3. Brel problemen. De andere galerie die foto's levert wil ineens niet dat wij ook met schilderijen komen hangen. Bang voor de concurrentie denk ik, want er zijn some kickass werken bij en wie wil er nu niet liever een schilderij dan een foto boven de bank. Organisatie belt mij in paniek op: wat nu? Andere galerie dreigt met juridische stappen wegens contractbreuk of weet ik veel. Ik zeg: ja jammer, maar dat had je dan eerder moeten zeggen dan had Peter niet 10 werken van Brel gemaakt. Dus nu zijn ze weer aan het vergaderen wat te doen.Kloothommels.
Had ik al verteld dat m'n haar kut zit?
Ach hebben alleen de andere mensen last van.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo naar cabaret, jeej! Maar ik ben te lamlendig om te doesjee!
Wassen en zelf stylen scheelt meestal al de helftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Knuffel voor Co!Kappers verpesten mijn haar ook vaak, maar over een paar dagen kan je er vast al weer heel veel leuks mee
![]()
Dat dus.quote:
Morgen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wanneer is dat Brel-event dan?
Fuck, ik moest maar eens naar huis, zo
Gewoon jaloezie van die andere galerie omdat jullie prachtig werk leverenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef conleche het volgende:
Dank je wel liefies!Ik was zó van slag dat ik net een koffie voor mezelf maakte ipv een wodka en het pas merkte toen ik het opdronk
(is intussen rechtgezet)
![]()
Ten eerste over het haar, (das tenslotte het belangrijkst) Meestal zit mijn haar juist altijd erg mooi na de kapper, want dan föhnen ze het mooi glad en zulks en dat hebben ze nu ook gedaan, maar ik heb nu een rechte pony laten knippen en dat staat gewoon niet heel best. Ik kan er misschien nog wel wat aan doen hoor, maar ik geniet altijd zo van kapperhaar.
Ten tweede over Brel: wij hebben geen contract. Ik had ze zelf gecontacteerd omdat ik had gelezen ergens dat ze een Brel event hielden met expositie en veiling tbv borstkankeronderzoek. Die expositie was in samenwerking met een andere galerie en betrof foto's. Ik dacht: dat bijt elkaar niet en omdat meneer C. een huge fan van Brel is had ik een mailtje gestuurd met de vraag of het een leuk idee zou zijn of wij er ook zouden hangen. Binnen 5 minuten hingen ze aan de telefoon: gewéldig vonden ze het. Dus Peter aan het werk en ik gister alles weggebracht (in een soort sjiek de friemel resort in Overveen bij Aerdenhout) Ze waren helemaal ontroerd zó mooi vonden ze het en wilden maar dat ze het eerder hadden geweten, want dan hadden ze het hele event erom heengehangen. Maar nu heeft die andere galerie het gezien en die maken nu plots allerlei problemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |