Alleen voor gebruikers die wensen van deze service gebruik te maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:53 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp begint Google met het beïnvloeden van persoonlijke communicatie op massale schaal.
Mompelt iets over glad ijs...
Jaja, daar begint het mee!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Alleen voor gebruikers die wensen van deze service gebruik te maken.
Ik vind het altijd wel moppig mensen te confronteren met dronken berichtjes achtergelaten op m'n MSNquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef Lastpost het volgende:
Dat is juist de charme van dronken zijn, later op je mobiel de berichten teruglezen en je afvragen wie het zijn en bij andere met angst en beven toch maar even de verstuurde berichten terugbekijken.
Maar als ik echt dronken ben zit ik over het algemeen niet achter een pc.
Is dat Dordts? Moppig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel moppig mensen te confronteren met dronken berichtjes achtergelaten op m'n MSN
Idd. Dat moet gewoon lukkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Guncta het volgende:
Alsof ik niet 5 simpele wiskundige sommetjes kan oplossen als ik dronken ben?
Minstens!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:18 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Invoeren op FOK!Gelijk 90% minder posts schat ik
Hey dat is best een goed idee! Snel patent op vragen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:19 schreef DrDentz het volgende:
Straks moet je nog 5 wiskundesommen maken voordat de koelkast open gaat
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef ACT-F het volgende:
Dronken of niet, ik kan zeer goed hoofdrekenen. Maar wat ik niet snap wat de correlatie is tussen een emotionele toestand en het niet meer kunnen rekenen? Ook in nuchtere toestand, maar emotioneel, doe je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt. Alcohol versterkt de emoties alleen maar en is geen oorzaak van een emotionele bui. Zo heb ik wel eens berichten op Fok geplaatst die ik me de volgende dag niet meer kon herinneren. Ik heb wel eens op een topic willen reageren, maar tot mijn grote verbazing zag ik na een beetje scrollen dat ik op een laat tijdstip al gereageerd had. En dat ook nog eens foutloos geschreven en inhoudelijk kloppend. Daarna begint er iets te borrelen: "Oh ja, ik kan me vaag iets herinneren".
Ik denk dat het meer is, dat als je die sommetjes moet maken je verplicht even de tijd krijgt om jezelf nogeens te bedenken... Het zal niet zozeer zijn dat die sommen te moeilijk zijn als je dronken bent, maar een verplicht moment van 'afkoelen', mocht je inderdaad net je baas voor kutwijf aan het uitmaken zijn in je mailtjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef ACT-F het volgende:
Dronken of niet, ik kan zeer goed hoofdrekenen. Maar wat ik niet snap wat de correlatie is tussen een emotionele toestand en het niet meer kunnen rekenen? Ook in nuchtere toestand, maar emotioneel, doe je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt. Alcohol versterkt de emoties alleen maar en is geen oorzaak van een emotionele bui. Zo heb ik wel eens berichten op Fok geplaatst die ik me de volgende dag niet meer kon herinneren. Ik heb wel eens op een topic willen reageren, maar tot mijn grote verbazing zag ik na een beetje scrollen dat ik op een laat tijdstip al gereageerd had. En dat ook nog eens foutloos geschreven en inhoudelijk kloppend. Daarna begint er iets te borrelen: "Oh ja, ik kan me vaag iets herinneren".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |