quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:36 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk wel, daarom ff de TT aangepast
Heerlijk he, dit soort topicreports, kunnen we ook echt wat meequote:hoeveel mag ik max. rijden op de autosnelweg in NL? Report gemaakt op 20-10-2008 18:46
Ben zwaar teleurgesteld in dit topic.
Wat een onzin.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef Maringo het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #437
mag een slot op.
En bij deze Geen Reet Te Doen Op Je Werk #348
graag 438 van maken, voordat de anderen weer in de war raken met getallen
Schitterend om te zien hoe ons topic keer op keer misgaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef Maringo het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #437
mag een slot op.
En bij deze Geen Reet Te Doen Op Je Werk #438
graag 438 van maken, voordat de anderen weer in de war raken met getallen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schitterend om te zien hoe ons topic keer op keer misgaat
Trouwens debiel dat ik nu pas in de gaten krijg dat ik dat zelf dus 80X eerder hier wat had neer kunnen zetten ipv mensen te pm-en om de TT aan te passen![]()
Truequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat dit alleen sneller is, een modje kan het sneller oppikken zo
Okquote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef RandomJaguar het volgende:
[LIVECAM] Recordpoging mag dicht of iig sticky af
En zo geschiedde....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Het FOK! Maffia spel deel 36! Na lang wachten dan toch!
Kan dit verandert worden naar 36 alsjeblieft
Voorlopig niet, we zijn met zijn drieen en dat is meer dan genoegquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Waar kan ik me trouwens aanmelden voor moderatorschap bij General Chat?
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #379
Ik typte mis
Het moet 479 zijn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
jullie maken er de laatste tijd wel een lekker rommeltje van he?
Done.
Ze zoeken alleen maar mod's voor de bagger fora's..quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voorlopig niet, we zijn met zijn drieen en dat is meer dan genoegWanneer een van ons weggaat, kan je dat zien in een MED en daar staat ook hoe je kan solliciteren.
Overigens staan in MED met enige regelmaat vacatures voor modschap. Dus hou MED in de gaten.
daar passen mensen die 'fora's' schrijven primaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ze zoeken alleen maar mod's voor de bagger fora's..
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
daar passen mensen die 'fora's' schrijven prima
Als ik nou zeg dat ik met rechts keek?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
binnenkort is het gewoon pech gehad enzo, volgend nummer nieuwe ronde nieuwe kansen, er gaan toch 10 topics per dag doorheen, niemand die het merkt.
dan betekent dat ik de volgende keer met een linkse directe zal komen, kan je rechts ook niets meer zienquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik met rechts keek?
Zal een leuk potje sparren wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan betekent dat ik de volgende keer met een linkse directe zal komen, kan je rechts ook niets meer zien
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal een leuk potje sparren wordenJij bent niet de enige die aan vechtsporten doet
![]()
Gisteren ging een topic openen wel goed! Ben je nu niet een beetje trots op me?
Op het moment alleen nog kun tao en aikido. Door blessures geen jiu jitsu en pencak silat meerquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar heb je dan, in plaats van een linkse, een kusje voor verdient!
![]()
Welke vechtsport doe je?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op het moment alleen nog kun tao en aikido. Door blessures geen jiu jitsu en pencak silat meervroeger ook nog thai boxen en karate.... En voetbal
GVD laat me hem nog bedanken, heb je een slotjes fetish? kut noob mods.quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie dat topic dus.
En Bootje84, ik hoop niet dat het je geboortejaar is want dat is echt heel zielig dan...
quote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GVD laat me hem nog bedanken, heb je een slotjes fetish? kut noob mods.
Scannend. Zo nu en dan eens in kijken, en verder ook je users kennen. Zodra er ook maar een scheet dwars zit zijn er meerderen daar die gelijk een TR plaatsen of het hier melden. Zo werkt dat overigens bij de meeste reeksen. Ze kosten, de uitzonderlijke momenten daargelaten, weinig modenergie.quote:Op zondag 16 november 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
Klonk, BrandX.. ik vraag me wat af he (ik zit in het buitenland voor zaken en verveel me)
Houden jullie nou de hele dat dit topic in de gaten?
niet echt. In de eerste plaats ben en blijf je gewoon een user. Alleen heb je toevallig een paar knopjes extra. Doelstelling is echter deze zo min mogelijk te gebruiken, en bij te sturen door je wijze van posting en zonodig het dialoog aangaan. Daarnaast helpt PM-en met 'boosdoeners' erg goed. Verder zo links of rechts je gezicht een paar keer laten zien zodat men ook weet dat je meeleest/aanwezig bent ook erg nuttig.quote:Zijn daar richtlijnen voor als je 'blauw' bent?Moet je een bepaald aantal uren achter je pc spenderen?
quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Klonk het volgende:
Maar meestal loopt het hier prima, ergens een zooitje prusters in een slowchat die wat moeite hebben met cijfertjes die zijn nog het ergste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |