abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74614272
hallo ik ben ook wel geitreseerd in een cline iemand nog een leuke aanbieding ?
groet henk
pi_74629717
CS werkt al over een GPRS verbinding via t KPN netwerk xD! ( voor CD iig )
pi_75054061
Sinds een week ben ik in het bezit van een dreambox 600pvr en lees net op jullie forum het hele verhaal over het cardsharen en wil er ook wel aan meedoen, alleen heb ik er geen idee van hoe \ wie of wat het allemaal werkt en wat ik er voor moet doen??
Kunnen jullie me hiermee verder helpen om er aan mee te kunnen doen..??

Mvg Newbee
pi_75054240
Kan je zo ook scifi / syfy channel krijgen?
pi_75058692
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef newbee01 het volgende:
Sinds een week ben ik in het bezit van een dreambox 600pvr en lees net op jullie forum het hele verhaal over het cardsharen en wil er ook wel aan meedoen, alleen heb ik er geen idee van hoe \ wie of wat het allemaal werkt en wat ik er voor moet doen??
Kunnen jullie me hiermee verder helpen om er aan mee te kunnen doen..??

Mvg Newbee
Hoi en welkom en zulks,

Dit forum doet niet aan cardsharing.
Je kunt het beste even naar http://www.sat4all.com/
Daar weten ze er wat meer over, als je andere vragen hebt kun je ze natuurlijk hier ook vragen.
pi_75093272
Cardharen op je Dreambox kan vrij eenvoudig en werkt zeer goed. Een forum waar je goed geholpen wordt en waar je C-Lines kan scoren is: http://www.cardshare.net.
pi_75102243
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Ra-z het volgende:
Kan je zo ook scifi / syfy channel krijgen?
De Nederlandse versie niet, die zit nog niet op de satelliet. De Duitse en Engelse versie wel.
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef dujour het volgende:
Daar weten ze er wat meer over, als je andere vragen hebt kun je ze natuurlijk hier ook vragen.
Dat zou ik niet doen, op sat4all heb je waarschijnlijk meteen een ban te pakken als je over cardsharing begint. Er zijn genoeg fora die gericht zijn op cardsharing.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_75211148
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef dujour het volgende:

[..]

Hoi en welkom en zulks,

Even toxic )ron' een prive mailtje sturen,die helpt je wel verder.
pi_75379841
Bedankt voor de reakties ik ben al lid geworden van sat4all en heb daar ook wat gevraagd maar nog niets terug gehad, de andere opties ga ik ook uitproberen!

Bedankt tot zover!
pi_75825826
Kzoek nog een ziggo share voor mn dream 8000 iemand wat leuks PM me
pi_77055837
hoi, kan iemand mij een pm sturen met waar ik alle nl zenders kan krijgen voor een redelijke prijs?
en evt. meer zender zoals filmkanalen
pi_77058613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef fokkieslim het volgende:

[..]

met een ban zeker
pi_77839743
Zelf ben ik ook op zoek naar naar dreambox + cardharing. Heb nu een dreambox 500-S maar de cardshare is verlopen (ook was diegene veel te duur). Dus zoek nu een andere oplossing. Sowieso een hd ontvanger aangezien canaal digitaal gisteren heeft aangekondigt het aanbod uit te breiden: film/sport 1, ned 1,2,3, sbs,rtl in HD.

Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om xbmc (linux) te gebruiken op een dreambox, kan ik mooi me films streamen naar de dreambox ipv htpc.

Oh ja en ik houd me aanbevolen als iemand iets meer weet over cardsharing. (liefst voor nlbasiszender + eredivisie live etc.)
pi_77842881
In agustus 2008 dreambox 500 aangeschaft incl. abo (met name voor LigTV voor Turkse voetbalcompetitie). Eerste twee maanden werkte het vlekkeloos, maar hierna begon het beeld om de haverklap te freezen, met name tijdens de wedstrijden. Ik betaalde 70 euro per halfjaar.

Die gast had maar twee kaarten voor 60+ klanten. Ook andere aanbieders ondervonden hetzelfde probleem.

Daarna maar gewoon naar de dealer geweest om een abo te nemen en zelf te gaan sharen (uitsluitend binnen de familie). Ik betaal nu per saldo ¤ 0,- per jaar voor het abonnement (de andere familieleden betalen het). Iedereen is happy.

Het enige nadeel van zelf sharen is dat je ermee moet rekeninghouden wanneer je onderhoudswerkzaamheden gaat uitvoeren op je router/firewall/download-bak.
pi_77845034
Waarom niet gewoon op de welbekende sites 'vrienden' zoeken waarmee je een lijntje uitwisselt? Kost niks en loop je ook niet het risico dat een payserver ineens verdwenen is nadat je betaald hebt.
pi_77846513
Dat snap ik. Als je mij iemand kan aanwijzen met een fatsoenlijke cardserver met Digiturk, dan wil ik dat best proberen. Enkele freezes per dag vind ik geen probleem, maar als ik meer freezes dan bewegend beeld moet zien tijdens een wedstrijd, dan word ik best pissig...

De mensen die Digiturk aanbieden zijn of commercieel bezig (60+ klanten die naar de wedstrijden willen kijken met 2 kaarten), of willen tig andere kaarten in ruil voor Digiturk waardoor die ene kaart die ze hebben ook overbelast raakt.

Al die andere zenders (dus alles behalve Digiturk) lijken wel goed te werken.
pi_77847033
Was eigenlijk meer voor je bovenbuurman bedoelt Meeste pakketten zijn inderdaad wel goed te bekijken via 'vrienden'. Zelf heb ik volgens mij niet veel freezes op Digiturk. Zal vanavond nog eens even goed kijken hoe dat pakket loopt en dan met name LIG Tv. Kijk er eerlijk gezegd niet heel vaak naar
pi_77851943
Vanavond zal het niet zo erg zijn. De performance van Digiturk kan je alleen meten tijdens een wedstrijd van Fenerbahce en Galatasaray. Oh ja, als je dan ook nog eens via Eutelsat kijkt (ipv Turksat) ivm de commercials (de Europese versies van de Turkse zenders zenden teveel troep uit), dan kan je tijdens zo'n wedstrijd niet eens naar de overige Turkse zenders kijken (die zenders zijn namelijk gecodeerd).
pi_77852058
Effe een TVP; de dreambox is toch wel mooi speelgoed
pi_77855553
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond zal het niet zo erg zijn. De performance van Digiturk kan je alleen meten tijdens een wedstrijd van Fenerbahce en Galatasaray. Oh ja, als je dan ook nog eens via Eutelsat kijkt (ipv Turksat) ivm de commercials (de Europese versies van de Turkse zenders zenden teveel troep uit), dan kan je tijdens zo'n wedstrijd niet eens naar de overige Turkse zenders kijken (die zenders zijn namelijk gecodeerd).
Geloof ik graag. Zal eens kijken als 1 van beide clubs speelt. Zal dan inderdaad wel een baggerconnectie zijn. Wist niet dat Digiturk zooo gewild was eigenlijk.
pi_77856142
In tegenstelling tot de mediabedrijven die de uitzendrechten hebben verworven voor de andere competities (Premier League, La Liga, Bundesliga etc.) verkoopt Digiturk het beeldmateriaal niet aan buitenlandse bedrijven (bijv. Sport1). Digiturk kiest ervoor om in al die landen abonnementen te verpatsen.

Eredivisie Live verkoopt het beeldmateriaal volgens mij ook niet, maar de kosten daarvan vallen nog mee. Een uititgekleed zenderpakket bij Digiturk incl. LigTV kost ongeveer ¤ 23 per maand; alleen in Duitsland en Turkije kan je in maandelijkse termijnen betalen, elders mag je meteen de kosten voor een heel jaar gaan betalen. Vind je het raar dat Digiturk zo gewild is?
pi_77912654
Ik weet niet of ik het mag plaatsen. Maar ik host een server... PM voor meer info of stuur een mailtje naar prinscanero@hotmail.com

Dan leg ik t 1 en ander uit haha
miauw :P
pi_77918058
pm pl0x
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_78271603
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef fokkieslim het volgende:

[..]

Die Toxic alias Ron, etc.. is een grote dictator daar pfff wat een eikel..

[ Bericht 0% gewijzigd door mariov123 op 22-02-2010 03:59:53 ]
pi_78766714
"Cardshare + betalen = FOUT!
Cardsharing = GRATIS

Ik kan overigens alles kijken"

Kan iemand mij uitleggen hoe ik alles in moet stellen.
Ik heb pli jade 3 er op met cccam.

alvast bedankt.

(mail@ingld.nl)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')