Hoi en welkom en zulks,quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef newbee01 het volgende:
Sinds een week ben ik in het bezit van een dreambox 600pvr en lees net op jullie forum het hele verhaal over het cardsharen en wil er ook wel aan meedoen, alleen heb ik er geen idee van hoe \ wie of wat het allemaal werkt en wat ik er voor moet doen??
Kunnen jullie me hiermee verder helpen om er aan mee te kunnen doen..??
Mvg Newbee
De Nederlandse versie niet, die zit nog niet op de satelliet. De Duitse en Engelse versie wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Ra-z het volgende:
Kan je zo ook scifi / syfy channel krijgen?
Dat zou ik niet doen, op sat4all heb je waarschijnlijk meteen een ban te pakken als je over cardsharing begint. Er zijn genoeg fora die gericht zijn op cardsharing.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef dujour het volgende:
Dit forum doet niet aan cardsharing.
Je kunt het beste even naar http://www.sat4all.com/
Daar weten ze er wat meer over, als je andere vragen hebt kun je ze natuurlijk hier ook vragen.
Even toxic )ron' een prive mailtje sturen,die helpt je wel verder.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef dujour het volgende:
[..]
Hoi en welkom en zulks,
Dit forum doet niet aan cardsharing.
Je kunt het beste even naar http://www.sat4all.com/
Daar weten ze er wat meer over, als je andere vragen hebt kun je ze natuurlijk hier ook vragen.
met een ban zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Even toxic )ron' een prive mailtje sturen,die helpt je wel verder.![]()
Geloof ik graag. Zal eens kijken als 1 van beide clubs speelt. Zal dan inderdaad wel een baggerconnectie zijn. Wist niet dat Digiturk zooo gewild was eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond zal het niet zo erg zijn. De performance van Digiturk kan je alleen meten tijdens een wedstrijd van Fenerbahce en Galatasaray.Oh ja, als je dan ook nog eens via Eutelsat kijkt (ipv Turksat) ivm de commercials (de Europese versies van de Turkse zenders zenden teveel troep uit), dan kan je tijdens zo'n wedstrijd niet eens naar de overige Turkse zenders kijken (die zenders zijn namelijk gecodeerd).
Die Toxic alias Ron, etc.. is een grote dictator daar pfff wat een eikel..quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Even toxic )ron' een prive mailtje sturen,die helpt je wel verder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |