dat is niet de bedoeling van dit topic.......quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef action3 het volgende:
hi
ik heb ook intresse kan iemand mij een pm sturen met gegevens van en server
en wat het kost
al vast bedankt
gr
action3
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:44 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling van dit topic.......
iets met regels enzo
check je pm ajb.quote:Op zondag 2 november 2008 10:33 schreef dujour het volgende:
wij hebben 3 dreamboxen hier thuis, we betalen er een bepaald bedrag voor, voor alle zenders.
Dus:
Commerciele
Film 1 2 3
Eredevisie live
Pron kanalen
Etc.
Ksta er voor open...quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef action3 het volgende:
hi
ik heb ook intresse kan iemand mij een pm sturen met gegevens van en server
en wat het kost
al vast bedankt
gr
action3
stuur mij ook een pm aubquote:Op zondag 28 juni 2009 18:00 schreef Profisound het volgende:
Nog iemand die een cs servertje weet voor een leuk prijsje in de maand?
PM mag ook!
Beetje triest om je eigen site te gaan spammen hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef xCardsharing het volgende:
Hier vind je nog veel meer info over cardsharing:
des te sneller is BREIN en consorten er op af :pquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Hellraid het volgende:
[..]
Beetje triest om je eigen site te gaan spammen hier.![]()
Speciaal een kloontje aangemaakt om te spammen?
btw. Cardsharing = FREE
Je hebt in ieder geval een ontvanger nodig die (bij voorkeur) met cccam werkt. Bijvoorbeeld de bekende dreamboxen in verschillende varianten en prijsklassen. Maar ook andere ontvangers kunnen hier inmiddels mee omgaan. (qbox, reelbox enz.)quote:Op zondag 6 september 2009 20:14 schreef Cosmosig het volgende:
Dus voor mij ook de vraag: wat heb ik nodig, hoe start ik en welke investering vraagt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |