Ik!quote:
Lees je inquote:
Klopt, ik ben een soort god hier. Jij hoort mij te kennen niet andersom.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik!
[..]
Lees je in.
EDIT: Jij was er zelfs eerder geregd dan ik.
Nou ja voor een god was je dan weer net te laatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een soort god hier. Jij hoort mij te kennen niet andersom.
Maaruh.. Gefeliciteerd!
Klopt, ik post alleen als het nuttig is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja voor een god was je dan weer net te laat, en ik heb meer posts
![]()
.
Dank je.
bagger = nuttig :dquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik post alleen als het nuttig is.
Ik ook, op de eerste 2 jaar naquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik post alleen als het nuttig is.
Ik zag het in de onz topics jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:34 schreef GGMM het volgende:
Bij mij is het andersom.
Ik heb 4 jaar niet gepost voordat ik hier kwam. Nu ben ik de schade aan het inhalen.
En in andere topic's.quote:
Dank je Megumiquote:
Dan gaat de vlag uit en hef ik meerdere pilsjes op jullie mod-schap.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:40 schreef Olep het volgende:
Jazeker. Over 6 maanden zijn we allebei mod in ONZ. Ludo en Cerror zijn dan weg.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan gaat de vlag uit en hef ik meerdere pilsjes op jullie mod-schap.
Het onz niveau is al jaren weg en komt niet meer terug en nu ksst uit dit topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:43 schreef Olep het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat wij het ONZ niveau weer naar hoog niveau kunnen tillen. Met een beetje hulp van u, meneer
Wacht een half jaar. GGMM en ik fixen hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het onz niveau is al jaren weg en komt niet meer terug en nu ksst uit dit topic, baggeren kan iedereen. Goede topics zie ik nog maar zelden in onz.
ABO nemen, Ashley Olsen aanbidden, af en toe serieus zijn en veel SC, dan ben je al een heel eindquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:45 schreef kurk_droog het volgende:
Een kleine bijdrage is nooit verkeerd. Verder sta ik nog aan ht prille begin van een succesvolle fok periode.
Zie bovenstaande post.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
ABO nemen, Ashley Olsen aanbidden en veel SC, dan ben je al een heel eind. Dan eindig je net als ik
. Men kent je wel maar ook weer niet
.
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
En dan geef ik hem een note.
Okquote:
Nog niets in de planning, maar ik heb een weekje vrij en wil wel wat dingen gaan doen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:18 schreef GGMM het volgende:
Precies, OT.
DaMook, nogmaals gefeliciteerd jongen! Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?
en jij bent?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een soort god hier. Jij hoort mij te kennen niet andersom.
quote:
Dank julliequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:14 schreef Chocolate het volgende:
[..]
en jij bent?
gefeliciteerd Damook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |