abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62219029
Jacht op scooterrijder na in coma rijden peuter
quote:
Het leven van Sam Davids (2) uit Utrecht is letterlijk in de vernieling gereden door een onbekende scooterrijder.

De peuter vloog vijf meter door de lucht en belandde met zijn hoofd op de grond, toen de scooter hem schepte. Een schedelbasisfractuur, hersenbloeding, coma, verlamd, revalidatie. En de dader? Spoorloos. "Als je een kerel bent, dan meld je je", zo roept de politie hem op, aldus telegraaf.nl.

Het is een dramatische foto, die door elke ouderziel snijdt: de peuter, kaalgeschoren, in een ziekenhuisbed. Met een slang door zijn mond, een door zijn neus en behangen met bewakingselektroden. Een rechercheteam van de politie Utrecht probeert de scooterrijder te traceren die dit leed op zijn geweten heeft.

Het noodlot sloeg toe op dinsdagmiddag 15 juli op de Groenedijk in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn. Om half twee ging de tante van Sam wandelen met Sam en haar eigen kind, die in een kinderwagen zat. Opeens knetterde een scooter de straat in, met zo veel snelheid en herrie, dat iedereen schrok. Sam rende de weg op en werd als een stuiterbal weggeslingerd. De scooterrijder wankelde, maar reed door.

Het zwaargewonde kind werd opgenomen in het ziekenhuis met een schedelbasisfractuur. "Het leek eerst goed te gaan, maar na een maand kreeg Sam, ten gevolge van die aanrijding, een hersenbloeding", vertelt de Utrechtse politiewoordvoerder Bernhard Jens. "Door zuurstoftekort heeft hij in coma gelegen. Sam is overgebracht naar het revalidatiecentrum. Er is bijna geen contact met hem te maken. Zijn linkerhelft is verlamd en of en hoe hij zal herstellen is onbekend", aldus de politiewoordvoerder.

Volgens het rechercheteam is de scooterbestuurder een jongen van zo'n 17 jaar oud, met zwart krulletjeshaar tot op de schouders en grijsgroene of lichtbruine ogen. Het kentekenplaatje begint met 19F, weten getuigen, die zagen dat de jongen rondreed met veel lawaai, asociaal zigzaggend tussen het winkelend publiek. De politie richt zich rechtstreeks tot de dader: "Het beste zou natuurlijk zijn als jij zelf contact met ons opneemt. Wij gaan uit van een ongeluk, maar de gevolgen zijn groot. Juist daarom ben je een kerel als jij je alsnog meldt. Hoe langer je hiermee wacht, hoe moeilijker het wordt."

Vader Ticho Davids schetst een onzekere toekomst: "Sam heeft geen controle over zijn linkerbeen en -arm. Hoe hij verstandelijk eruit komt, weten we pas over járen. Hij is vol op zijn hoofdje gereden. Daaroverheen heeft hij een hersenbloeding gehad. Dan verzuipen je hersens. Hij praat niet meer, trekt zijn hoofd opzij, knijpt zijn ogen stijf dicht en zijn linkerhand trekt hij krom. Hij eet niet meer, want hij heeft geen slikreflex. Ons leven is een chaos. Sam ligt in revalidatiecentrum De Hoogstraat in Utrecht, maar we hebben thuis ook nog een drie maanden oude dochter."

De vader wil de dader zielsgraag pakken. "Ik wil hem ontmoeten in een donker steegje. Maar anderzijds wil ik dat hij juridisch volledig aansprakelijk wordt gesteld, vanaf de allereerste ziekenhuisrekening. Ik wil dat de dader voor de rest van zijn leven financieel bloedt voor wat hij mijn jongen heeft aangedaan. En ik wil dat andere 'stoere' scooterjongens eens gaan nadenken, dat als ze zo graag een vent willen zijn, dat ze dan ook hun verantwoordelijkheden nemen. Anders zijn het losers, kansloze losers."
http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=11867

Dit is ecgt verschikkelijk.. een baby die al zijn hele leven in een puinhoop ziet verdwijnen

De dader kan zich melden als hij het niet express deed kan hij zich toch melden.
dit is echt vreselijk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62219079
Dader volgens beschrijving

En idd Meki, dit is gewoon echt te smerig

Trouwens naar dit nummerbord zijn ze op zoek....een soort gelijk dan, met zelfde kenteken aan begin

pi_62219108
zoeken in de paspoorten, foto's van de gemeenten, kan toch geen probleem om deze lafaard aan te pakken
pi_62219121
Triest.
pi_62219127
TT klopt niet

OT: held
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62219154
Kind rende zelf de straat op..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:50:48 #7
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62219175
Zeker, maar toch is die gast gewoon doorgereden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62219213
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:49 schreef MouzurX het volgende:

Klopt, daarom is van belang dat de ouders hun baby's goed in de gaten moeten houden.
pi_62219217
quote:
tn gevolge van..? juist.
en buiten dat, geen vrijbrief om maar een beetje over een kind heen te rijden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62219232
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
TT klopt niet

OT: held
voor een Meki topic valt de TT erg mee. en de OP ook

wat betreft die eikel die het leven van een kind heeft verneukt

sterkte voor de ouders lijkt me echt verschrikkelijk om je kind zo te moeten zien
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_62219279
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

voor een Meki topic valt de TT erg mee. en de OP ook

wat betreft die eikel die het leven van een kind heeft verneukt

sterkte voor de ouders lijkt me echt verschrikkelijk om je kind zo te moeten zien
Als ie de toegestane snelheid reed en hij hield zich aan alles kan hij er weinig aan doen.

(als natuurlijk)

Maar dat hij is doorgereden is heel triest.
Toch kan je er als mens wat bij voorstellen.
(keur het niet goed)

En arme baby en ouders natuurlijk.
pi_62219342
quote:
het is een KIND die hebben niet het besef van dergelijke gevaren, daarbij rende het kind (volgens de bronnen) de straat op nadat de scooter met veel lawaai rond scheurde, kan dus paniek geweest zijn anyway er is er maar 1 fout en dat was die mongool op die scooter
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Donald Duck held dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:56:35 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62219353
een kind van 2 is geen baby
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62219366
Ging het in eerste instantie niet gewoon om een ongeluk? Moeder die kind niet bij zich houdt, waardoor het ineens op de weg loopt. Scooter kan het kindje niet meer ontwijken en het noodlot slaat toe.

Kan me enigszins wel voorstellen dat je dan in paniek doorrijdt. Al zou ik me dan wel melden als het allemaal even bezonken is.

Aan de andere kant. Nu is er echt een manhunt op hem geopend. Hij wordt neergezet als tuig dat door wild gedrag een kind het ziekenhuis in rijdt. Doorrijden na een ongeluk is strafbaar, de kans is groot dat de scooter ook opgevoerd zou zijn. Die jongen willen ze vast graag hard aanpakken als ze hem te pakken krijgen.

Uiteindelijk is het gewoon een stom ongeluk veroorzaakt door onoplettendheid van de moeder. Laten we nou maar hopen dat het allemaal goed komt met dat kind in plaats van een klopjacht te houden naar die jongen.

Ik moest toch even wat tegengas geven.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_62219478
Volgens mij gaat het hier wederom om zo'n "lichtgetinte".
en zijn vriendje de Kietelaar
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:03:41 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62219543
Jaja dat had iedereen wel gezien, misschien voor de verandering eens géén allochtonenbash topic van maken?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62219556
Jammer dat niet eerder met tekening een oproep is gedaan om de dader te vinden. Het ongeval is al in juli gebeurd zie ik.
pi_62219574
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef PurnodePurno het volgende:
Volgens mij gaat het hier wederom om zo'n "lichtgetinte".
Volgens mij gaat het om een meisje of nee mischien om een mens, oow mischien toch over een europeaan ?
wat wil je bereiken ?
pi_62219641
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het om een meisje of nee mischien om een mens, oow mischien toch over een europeaan ?
wat wil je bereiken ?
Je wilt de dader toch zo graag vinden? Lijkt me dan wel belangrijk om vast te stellen dat het om "iemand met lichtgetinte huidskleur" gaat.

Op zich had ik dat wel kunnen raden, natuurlijk. Maar sommigen staan wat naïever in het leven dan ik en hebben daar een beetje hulp bij nodig.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:17:43 #20
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_62219856
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het is een KIND die hebben niet het besef van dergelijke gevaren, daarbij rende het kind (volgens de bronnen) de straat op nadat de scooter met veel lawaai rond scheurde, kan dus paniek geweest zijn anyway er is er maar 1 fout en dat was die mongool op die scooter
Dan is het de schuld van de ouders die op hun kind moesten letten. Je laat geen 2jarige midden op straat. Schuld van het kind en de ouders dus. Laf dat de scooterjosti overigens niet is gestopt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_62219912
Afmaken en doorspoelen, dit soort geteisem.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_62219937
Al die reacties bij de Telegraaf ook Zelfs dat mensen em door zn kop schieten als ze em zien, terwijl dat kind toch echt ver van de begeleiding (aan de andere kant van de straat) liep en zelf de weg oprende. Kan je die jongen m.i. niet echt aanrekenen, maar dat ie doorrijdt is natuurlijk absoluut achterlijk.
pi_62220054
Wat een gelul allemaal over "schuld van de ouders". Die scooter reed gewoon te hard, in een woonwijk nog wel. Gewoon een typisch voorbeeld van scootertuig. Wat mij betreft kan die de kogel krijgen.
pi_62220110
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef PurnodePurno het volgende:
Wat een gelul allemaal over "schuld van de ouders". Die scooter reed gewoon te hard, in een woonwijk nog wel. Gewoon een typisch voorbeeld van scootertuig. Wat mij betreft kan die de kogel krijgen.
Wat lul je nou man.

Alsof je de ouders of het kind hiermee helpt.

Beetje je dingen misbruiken om je gal te spuwen.
pi_62220124
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Repeat het volgende:
Al die reacties bij de Telegraaf ook Zelfs dat mensen em door zn kop schieten als ze em zien, terwijl dat kind toch echt ver van de begeleiding (aan de andere kant van de straat) liep en zelf de weg oprende. Kan je die jongen m.i. niet echt aanrekenen, maar dat ie doorrijdt is natuurlijk absoluut achterlijk.
Is de website van zwakker Nederland ook weer actief.
pi_62220143
Allebei laten inslapen, 2 problemen minder.
pi_62220163
ttp://www.telegraaf.nl/binnenland/2124763/___MELD_JE__LAFAARD____.html?pageNumber=2

Mooie link.
pi_62220293
Ik zie aziatische/mongolische trekjes.

Dader opzoeken en hem een gepaste straf geven.
pi_62220296
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/198372

Die pakken ze binnenkort wel.
pi_62220385
Arme ouders. Ook wel lullig voor die scooterrijder dat hij nu overal wordt doodgewenst terwijl hij waarschijnlijk dat kind nooit iets aan heeft willen doen. Als je in een tokkiebuurt bij een ongeluk betrokken (de oorzaak van het ongeluk is waarschijnlijk de peuter, danwel de tante van de peuter die niet op het kind lette) bent waar een kind bij betrokken is kan ik het me wel voorstellen om je uit de voeten te maken. Op onterechte tikken van boze buurmannen zit niemand te wachten.
Beetje vreemd dat vaders ook financiele aansprakelijkheid eist. Als ik de weg opeens achter een auto vandaag de weg op loop, en aanreden wordt door een auto, die daarbij 10 km/pu te hard rijdt, is het volgens mij nog altijd gewoon mijn eigen schuld.
pi_62220442
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat lul je nou man.

Alsof je de ouders of het kind hiermee helpt.

Beetje je dingen misbruiken om je gal te spuwen.
Tsja, dat jij blij wordt van babyaanrijdend scootertuig hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee hoef te zijn. Dus ga jij maar lekker lobbyen voor dat scootervolk, dan grijp ik dit incident aan om dat scootervolk mijn straat uit te krijgen, oké?
pi_62220648
Scootervolk?
pi_62220658
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:50 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Tsja, dat jij blij wordt van babyaanrijdend scootertuig hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee hoef te zijn. Dus ga jij maar lekker lobbyen voor dat scootervolk, dan grijp ik dit incident aan om dat scootervolk mijn straat uit te krijgen, oké?
Het had jou ook kunnen overkomen met je auto of fiets. Als een kind net voordat je voorbijrijdt de weg op rent kan je helemaal niets doen. Ontwijken zit er soms gewoon niet in.

Het doorrijden zou je hem wel kwalijk kunnen nemen. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Al doet paniek rare dingen met een mens. Je kan niet voorspellen hoe jij in zo'n situatie handelt. Blijft een stomme actie natuurlijk, maar het slaat helemaal nergens op om hem als dader van het geheel aan te wijzen.

Staat ook nergens dat hij te hard heeft gereden. Die krant wil er enkel weer een spektakel van maken waardoor ze dingen gaan suggereren. Niemand weet of hij nou wel of niet te hard reed.
pi_62220661
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:06 schreef D-Flying het volgende:
Scootervolk?
Lichtgetinte jongeren op scooters.
pi_62220679
De scooterjongen is bang, bang hij weet niet wat hij moet doen
pi_62220681
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]
Jongeren op scooters.
pi_62220719
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef Karammel het volgende:

[..]

Het had jou ook kunnen overkomen met je auto of fiets. Als een kind net voordat je voorbijrijdt de weg op rent kan je helemaal niets doen. Ontwijken zit er soms gewoon niet in.

Het doorrijden zou je hem wel kwalijk kunnen nemen. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Al doet paniek rare dingen met een mens. Je kan niet voorspellen hoe jij in zo'n situatie handelt. Blijft een stomme actie natuurlijk, maar het slaat helemaal nergens op om hem als dader van het geheel aan te wijzen.

Staat ook nergens dat hij te hard heeft gereden. Die krant wil er enkel weer een spektakel van maken waardoor ze dingen gaan suggereren. Niemand weet of hij nou wel of niet te hard reed.
Wat een onzin. Dat kind stuiterde de hele weg over! Toevallig ben ik ook weleens aangereden door een scooter (en gelukkig had dat kankerjong er uiteindelijk meer last van dan ik) maar je moet toch behoorlijk hard gereden hebben om een kind zo'n oplawaai te geven dat hij als een stuiterbal door de straat vliegt.
pi_62220729
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Lichtgetinte jongeren op scooters.
Wat bereik je hiernou mee om dit te vermelden
rijden er alleen noord afrikaanse jongens op scooters volgens jou ?
zulke reacties kan je beter begeven op telegraaf en de FP
pi_62220736
Zwarte jongeren op scooters. >>>> in Rotterdam/Amsterdam
pi_62220747
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:08 schreef CasB het volgende:

[..]

Ook goed. Waar ik woonde waren ze toevallig altijd lichtgetint, maar je zult wellicht ook best van die domme boertjes hebben die er met hun scooters ook een rotzooi van maken.
pi_62220774
Het wordt tijd dat ze deze dader pakken. Niet dat dat verder veel uitmaakt; het zal wel weer uitdraaien op een taakstraf: 40 uur schoffelen en 6 maanden voorwaardelijk ofzo.
pi_62220775
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:12 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Ook goed. Waar ik woonde waren ze toevallig altijd lichtgetint, maar je zult wellicht ook best van die domme boertjes hebben die er met hun scooters ook een rotzooi van maken.
Genoeg. Bijna allemaal, eigenlijk. Zeker tussen de leeftijd 16-20.
pi_62220790
Even een vraag terzijde, kun je na een ongeluk, dus veel later een hersenbloeding krijgen?
Mijn oma was nml een keer enorm gevallen, wilde raampje dichtdoen, stond op stoel en kwam echt naar te vallen op de vensterbank de arme ziel
, arts liet geen foto's maken etc...
Vond ik al vreemd, heb er wel om gevraagd toen nml.
en een maand later kreeg ze dat dus.
Ook precies op de plek waar ze op was komen te vallen...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62220795
Waar ik nu woon zijn ze allemaal scooterrijders van allerlei afkomsten.
zo is er een Nederlandse jongen nog verongelukt met een scooter in Purmerend.
pi_62220870
Vreselijk om te lezen natuurlijk . Maar dit is een ongeluk; dat die jongen roekeloos gedrag heeft vertoond en dat het doorrijden van hem na het ongeluk ronduit weerzinwekkend is lijkt me duidelijk. Maar het virtuele volksgericht op telegraaf.nl en in mindere mate op dit forum vind ik veel erger.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62220886
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:11 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat kind stuiterde de hele weg over! Toevallig ben ik ook weleens aangereden door een scooter (en gelukkig had dat kankerjong er uiteindelijk meer last van dan ik) maar je moet toch behoorlijk hard gereden hebben om een kind zo'n oplawaai te geven dat hij als een stuiterbal door de straat vliegt.
Je neemt het artikel nogal letterlijk merk ik al. Hoe definieer je stuiteren?

Ik kan je vertellen dat als je met 20 km per uur inrijdt op een kind van nog geen 15 kg dat het een aardige oplawaai krijgt. Daar doe je weinig tegen. Je kan roepen wat je wilt, maar je kan nergens uit opmaken dat de bestuurder van de scooter fout zat bij de aanrijding zelf.

Kan het stuk helaas zo snel niet vinden in het AD. Ik zou durven zweren dat ze het daar ook over een ongeluk hadden in eerste instantie.
pi_62220943
Volgens mij allemaal van die sukkelaars met scooters die hier de dader zitten te verdedigen.
pi_62221079
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef PurnodePurno het volgende:
Volgens mij allemaal van die sukkelaars met scooters die hier de dader zitten te verdedigen.
Helaas. Ik heb geen scooter.

Word alleen een beetje moe van die kortzichtige mensen. Zo makkelijk om moord en brand te roepen en blind met de massa mee te doen. Maar ach, het gaat hier om een allochtoon en een weerloos kind. Dan is het natuurlijk wel heel moeilijk om de hooivorken en de fakkels in de schuur te laten liggen.
pi_62221101
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:36 schreef Karammel het volgende:
Maar ach, het gaat hier om een allochtoon en een weerloos kind. Dan is het natuurlijk wel heel moeilijk om de hooivorken en de fakkels in de schuur te laten liggen.
Inderdaad. Ik ben die niet-westerse allochtonen zolangzamerhand wel een beetje zat . Als ze je oma niet beroven en verkrachten, dan rijden ze je kind wel aan gort. Het is elke keer wat, we zouden veel beter af zijn zonder die lui.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 07:32:16 #50
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62222810
quote:
Opeens knetterde een scooter de straat in, met zo veel snelheid en herrie, dat iedereen schrok. Sam rende de weg op en werd als een stuiterbal weggeslingerd. De scooterrijder wankelde, maar reed door.
quote:
Het kentekenplaatje begint met 19F, weten getuigen, die zagen dat de jongen rondreed met veel lawaai, asociaal zigzaggend tussen het winkelend publiek.
Dat mensen hier die gozert nog beschermen

Bij mij in de straat rijd ook zo'n scooterdebieltje rond.
Woonwijk, bij een basisschool, 30 KM zone, veel kinderen op straat en die debiel rijd op z'n achterwiel door de straat
Maargoed, het is een kamper dus je gooit er niet zo 1-2-3 een stok voor want dan staan binnen no-time alle kampers uit de regio op de stoep
pi_62226193
quote:
Nope nooit gehad ook, niet mijn ding.

Ik verdedig niemand..

Ik vind het triest dat mensen dit soort gebeurtenissen misbruiken.
pi_62230452
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:38 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben die niet-westerse allochtonen zolangzamerhand wel een beetje zat . Als ze je oma niet beroven en verkrachten, dan rijden ze je kind wel aan gort. Het is elke keer wat, we zouden veel beter af zijn zonder die lui.

Niet westerse allochtonen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:03:15 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62231446
Ik heb geen scooter, maar ook ik vind het vreemd dat een peuter zomaar op straat rond rent. Die hou je bij je, zeker met al dat drukke verkeer tegenwoordig.
Die gast zal het echt niet voor zijn plezier hebben gedaan en ik kan me wel voorstellen dat hij in zijn broek pist van ellende...maar goed, dat doen die ouders ook, want die zitten wrs met een gehandicapt kind.
pi_62231515
Het blijft gewoon een vreemd verhaal dat die jongen nog niet gevonden is.

En als die gozer niet zo als een achterlijke had gereden was het nooit zo ver gekomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:39:07 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62232469
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen scooter, maar ook ik vind het vreemd dat een peuter zomaar op straat rond rent. Die hou je bij je, zeker met al dat drukke verkeer tegenwoordig.
Die gast zal het echt niet voor zijn plezier hebben gedaan en ik kan me wel voorstellen dat hij in zijn broek pist van ellende...maar goed, dat doen die ouders ook, want die zitten wrs met een gehandicapt kind.
Tuurlijk zal die gast het niet express gedaan hebben maar dat is wél de consequentie van achterlijk rijgedrag, als ik al lees dat hij met hoge snelheid en knetterende uitlaat door de straat scheurt dan kan ik al raden dat ie meer zijn ego aan het boosten was dan op aan het letten was en aan het doordenken was over wat er fout kan gaan als je zo debiel rijdt.

Bovendien is doorrijden na een ongeval ook nog eens een zware overtreding.

Van mij mag de minimumleeftijd ook wel eens omhoog naar 18, al dat tuig op die dingen wat met knetterpot door de straat ragt mogen ze wat mij betreft ter plaatse met een nekschot van de aardbodem doen verdwijnen. Dat er bij mij in de straat nog nooit kinderen zijn aangereden mag nog een godswonder heten (wel al een paar auto - scooter botsingen) Daar is het ook echt erg altijd met die bontkraag jeugd.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62234037
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
Bovendien is doorrijden na een ongeval ook nog eens een zware overtreding.
Het is niet eens een overtreding meer, maar een misdrijf.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:49:36 #57
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_62235996
quote:
Ik heb niemand hier die jongen zien verdedigen, heb ook geen scooter. Het is gewoon een lafaard dat hij zich niet meldt. Het ongeluk zelf komt echter door de(ontbrekende) begeleiding van dat kind.

Als jij met je auto onder een viaduct rijdt en iemand gooit een steen door je voorruit is het ook je eigen schuld natuurlijk?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:11 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat kind stuiterde de hele weg over!
Zijn metaforen jou bekend? Of mocht je van je ouders geen scooter/brommertje hebben?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_62236446
quote:
Waar wordt die scooterrijder verdedigd? Niks van te zien hier, dus hoe je aan die hersenspinsels komt...

Die topictitel.
pi_62236869
Als ik zo even kijk op Google maps lijkt het er op dat die Groenedijk gewoon een doorgaande voorrangsweg is, en dat er halverwege die weg iets van een winkelcentrum zit. Dus óf die mensen liepen langs de kant v/d weg, of die jongeman op de scooter reed vanaf die weg zo het terrein van het winkelcentrum op? Dat scheelt nogal wat qua schuldvraag, maar even afgezien daarvan is doorrijden na een klein kind te hebben geraakt natuurlijk erg laf..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')