oh, je wil geen logs maken en allerlei dingen doen en installeren, maar wèl van je virus afkomen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef Crane het volgende:
Ik heb dus een of ander kutvirus op m'n pc staan dat door m'n virusscanner en m'n anti-spyware programma heen is gekomen.
Waarom komen al die nerds met vragen over Hijackthis ofzoiets, wanneer je zoekt op een handleiding ofzo over hoe je bepaalde hardnekkige virussen eraf krijgt?
Ik wil geen logs maken en allerlei dingen doen en installeren, ik wil dat fucking virus kwijt.
Jullie soortgenoten maken dit soort rotzooi, zeg gewoon hoe je die tiefuszooi er snel af krijgt.![]()
Klacht: nerds die niet helpen.
Verschil is dat dokters die pijn niet veroorzaken. Nerds maken wel virussen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Dlocks het volgende:
"Dokter, ik heb pijn."
"Waar heeft u pijn?"
"Kut nerd, rot op met je vragen. Geef gewoon iets wat mij voor altijd van de pijn afhelpt."
Boze tongen beweren dat er ook dokters zijn die virussen maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Verschil is dat dokters die pijn niet veroorzaken. Nerds maken wel virussen.
En adem in...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef pdxnet96 het volgende:
Ja jankert..
Typisch , weer de huidige mentaliteit..
Zeiken over de oplossing, ipv dankbaar de oplossing accepteren..
Stik in je virus installeer maar opnieuw HOND..
En ander ga je lekker dood, heb je ook geen last van je virus...
Klacht; Luie honden die niks zelf kunnen...
Pil van Drion, werkt gegarandeerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Dlocks het volgende:
"Dokter, ik heb pijn."
"Waar heeft u pijn?"
"Kut nerd, rot op met je vragen. Geef gewoon iets wat mij voor altijd van de pijn afhelpt."
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef pdxnet96 het volgende:
Ja jankert..
Typisch , weer de huidige mentaliteit..
Zeiken over de oplossing, ipv dankbaar de oplossing accepteren..
Stik in je virus installeer maar opnieuw HOND..
En ander ga je lekker dood, heb je ook geen last van je virus...
Klacht; Luie honden die niks zelf kunnen...
Dat zou je dan bijna vergeten, hè...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:20 schreef CasB het volgende:
Trouwens: Computers maken geen fouten, dus het is je eigen stomme kutschuld dat je een virus hebt.
En dan gewoon downloadenquote:
Norton is mijn inziens een log en lompe scanner die zich overal mee denkt te kunnen bemoeien. Waarom installeren al die pc bouwers toch Norton manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
Je moet ook niet Norton als virusscanner nemen, dan heb je van zulke dingen geen last.
en er op klikkenquote:
Norton 2009 gebruikt anders maar 10 Mbquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Norton is mijn inziens een log en lompe scanner die zich overal mee denkt te kunnen bemoeien. Waarom installeren al die pc bouwers toch Norton man
Het is 2008quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
en er op klikken![]()
[..]
Norton 2009 gebruikt anders maar 10 Mb
"Dan moet je een nieuwe kopen en niet bij mij gaan zeuren, hoiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef Giem het volgende:
"Mijn pc is stuk"
Welke moet je dan nemen...????quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Norton is mijn inziens een log en lompe scanner die zich overal mee denkt te kunnen bemoeien. Waarom installeren al die pc bouwers toch Norton man
Is dat niet goed dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef marcel-o het volgende:
post eens een log
[/nerd]
zeker XP Antivirus 2009
Kaspersky, het liefst versie 7.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Welke moet je dan nemen...????
Misschien hap ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Is dat niet goed dan?
Ik heb die namelijk ook.
Wat is een virus ? Ik heb weleens ooit de griep, is dat hetzelfde ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
hijachthis? Kan die software niet vinden voor de Mac
En degene die ik net noemde kan die verwijderen, dus wat zeur je..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Misschien hap ik
maargoed,
dit ís juist een virusdenk wel de gemeenste die er is momenteel
![]()
http://pc-en-internet.inf(...)-antivirus-2008.htmlquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En degene die ik net noemde kan die verwijderen, dus wat zeur je..
Klacht: sukkels die overal op klikken, slechte warez downloaden, niet willen betalen voor software en foute cracks vinden die hun software "gratis" maakt, teveel op pr0n sites rondhangen, van alles installeren wat wel leuk lijkt en doordat ze niet weten wat ze doen virussen, spyware, en andere troep krijgen.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef Crane het volgende:
Klacht: nerds die niet helpen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:55 schreef maartena het volgende:
Zie je browser er soms zo uit?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |