ok , en wie zn hoofd mag er bij ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Logician het volgende:
[..]serieus dit zou een geniaal photoshop projectje kunnen worden
Het is nog te vroeg voor gekke fotoshopsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef Logician het volgende:
[..]serieus dit zou een geniaal photoshop projectje kunnen worden
ja jullie moeten goed rusten voor jullie fotosoep wedstrijd vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor gekke fotoshops
mogguh!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ongezien de tyfus, waarom moest er nou weer iemand mijn trein springen/trein koppen?
Had dat even 5 min later gedaan, dan had ik wel optijd geweest GVD!
5 politie auto's gezien, 3 brandweer, 2 ambulances en 30 meter boven mijn hoofd een trauma heli!
Trein heeft ongeveer 1 km voor de het perron iemand aangereden...
oja, mogguh!![]()
Mogguh Barraquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zeg ff gedag... heb straks een afspraak in gouda dus ben pas in de middag weer terug
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ongezien de tyfus, waarom moest er nou weer iemand mijn trein springen/trein koppen?
5 politie auto's gezien, 3 brandweer, 2 ambulances en 30 meter boven mijn hoofd een trauma heli!
oja, mogguh!![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, mogguh!![]()
.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef Sophietjuh het volgende:
Goedemorgen mensjes, veel plezier met 'werken' vandaag
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef Sophietjuh het volgende:
Da's echt een relaxte mixquote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, mogguh!![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef Sophietjuh het volgende:
je moet gewoon die jas de hele dag aanhouden tot ze een keer wat zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Geen idee die hebben ze nog niet gezien ... aangezien ik wel op tijd was enzow
ik was ook optijd.. maar ik moet een half uur later beginnen.. alweerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Geen idee die hebben ze nog niet gezien ... aangezien ik wel op tijd was enzow
Het was gezelligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen
was het logeer partijtje nog leuk, ben je nog met de trein gisteren geweest , ik was eruit gezet
ik was het ook niet ik stond op de brugquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt een relaxte mix
[..]
Ik was het niet![]()
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |