oeh kom eraanquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik dan toch echt ook slapen!
tot morgen!
haha is goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:36 schreef Sophietjuh het volgende:
veel plezier ermeedan ga ik ook maar stoppen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef Sophietjuh het volgende:
En de mensen die morgen hierin beginnen. Werk ze!!!![]()
Nóg minder?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!![]()
gvd ik krijg steeds minder zin
helaasch wel ja. ik ben toe aan vakantiequote:
mogghuh !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:32 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
k heb weer koppijn
ziekmelden ?
Als ie thuis ook internet heeft, nou, waarom niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogghuh !
als je je ziek meldt kan je heir niet komendus nee!
zullen we ons allemaal gelijk maar ziek melden, en dan alsnog hier gaan posten ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ie thuis ook internet heeft, nou, waarom niet?
lijkt me gezellig!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we ons allemaal gelijk maar ziek melden, en dan alsnog hier gaan posten ?
ik wou dat ik thuis kon werken zeg. kan ik ieder geval lekker uitslapen tot een uur of 11 zonder dat iemand het door heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me gezellig!
maar ik moet echt even langs het werk anders kan ik niet thuis werken
dat ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou dat ik thuis kon werken zeg. kan ik ieder geval lekker uitslapen tot een uur of 11 zonder dat iemand het door heeft
Mogguh Sm0keZ!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Geeltjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Sm0keZ!
Eerhm..mag ik even overslaan?
Geeltje? je wilt er geld voor hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geeltje? je wilt er geld voor hebben
Ja, kut he, het heet dan ook niet voor niets 'vroege dienst'quote:
nou nou , dat is een aardige planningquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, kut he, het heet dan ook niet voor niets 'swaffel dienst'
Alleen de dag ervoor naar een moeder gaan is dan meestal niet zo'n goed idee, kom ik weer achter (voor de zoveelste dag achter elkaar)
Maar goed, om half3 ga ik lekker naar huis, ff een paar uurtjes swaffelen, en daarna ff bukake bij een vriendin thuis
Godsammekrake, begint het tegenwoordig al zó vroeg?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , dat is een aardige planning
een vroeg begin is het halve werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake, begint het tegenwoordig al zó vroeg?
Kijk, dat zijn plannenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, kut he, het heet dan ook niet voor niets 'vroege dienst'
Alleen de dag ervoor naar de kroeg gaan is dan meestal niet zo'n goed idee, kom ik weer achter (voor de zoveelste dag achter elkaar)
Maar goed, om half3 ga ik lekker naar huis, ff een paar uurtjes slapen, en daarna ff een filmpje kijken bij een vriendin thuis
Mogguh WLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |