*$me insert more beer*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz kijkt en denkt: aha, *hik*.. dat was een pen, geen *hik* sleutel... bedankt Draakjuh!
poging hier inmiddels al mislukt ha haquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik moet ook maar gaan slapen, ik rook mijn laatste stukje op... en dan... slapen tv kijken!
Zit die nergert nu al aan je, die moet nu wel klaar zijn met douchenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
zelfs dan gaat het niet makkelijk..
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eetze! Ik ga zo pleite, dus je kan je wijn tenminste eens normaal opdrinken
klopt nietquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
zelfs dan gaat het niet makkelijk..
Merk niks hahahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit die nergert nu al aan je, die moet nu wel klaar zijn met douchen
Nee ik insert more beer in hem!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt niet
moet zijn:
$me = beer++;
ben er btw achter gekomen dat men vriendin best wel... geil is
(en dat bij mijn whiskey, wat doe je!)quote:
Whahaha, succesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt niet
moet zijn:
$me = beer++;
ben er btw achter gekomen dat men vriendin best wel... geil is
Sigaartje is nu echt BIJNA op!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
poging hier inmiddels al mislukt ha ha
quote:
neehee nu al meteen vertragingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(en dat bij mijn whiskey, wat doe je!)
* Dr.Droxz grijpt bier, trekt blik open, zuipt de helft leeg, laat een boer... trekt op mijn zijn trein... en beukt gelijk bij de eerst bocht al 3 rimpelrauriers omver....
haha ik zie dr donderdag weerquote:
Dus morgen staat hij niet meer zo vrolijk op die foto van hem, zal er aan denken als ik fotosoep aanslinger morgenquote:
POTDOMME NU FLIK JE HET WEER!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(en dat bij mijn whiskey, wat doe je!)
* Dr.Droxz grijpt bier, trekt blik open, zuipt de helft leeg, laat een boer... trekt op mijn zijn trein... en beukt gelijk bij de eerst bocht al 3 rimpelrauriers omver....
Succes maat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt niet
moet zijn:
$me = beer++;
ben er btw achter gekomen dat men MOEDER best wel... geil is
Jammer dat ik op mijn werk niet op fok kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus morgen staat hij niet meer zo vrolijk op die foto van hem, zal er aan denken als ik fotosoep aanslinger morgen
drox nogmaals xDquote:
Geen druppel, dat is het ergstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha ik zie dr donderdag weer
en drox... iets te veel gezopen ?
t is dinsdag man
FOK! geblockt ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jammer dat ik op mijn werk niet op fok kanhad het graag gezien. Hahaha
Sigaartje is op, ik ga nu echt.quote:
Zou je denken???quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen druppel, dat is het ergste![]()
Ik zuip de laatste tijd wat minder redbull en drank, is beter voor mij
goed bezig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen druppel, dat is het ergste![]()
Ik zuip de laatste tijd wat minder redbull en drank, is beter voor mij
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sigaartje is op, ik ga nu echt.
Mensen het was weer gezellig, we hebben echt teveel gepost vandaag (), maar gelachen hebben we!
Bedankt voor jullie inzet en tot morgen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen het was weer gezellig, we hebben echt teveel gepost vandaag (), maar gelachen hebben we!
sigaartje lekker <3quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dag droxzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |