dat is dus geregeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En zonder te spieken he! Ik ken hem uit mijn hoofd.![]()
Maar als je mijn vent de deur uit schopt he... doe je dan wel je uniform aan?
Als het bij mij thuis is dan is de enige muziek die mist in onze verzameling houseprut. En dat wordt in mijn huis ook niet gedraaid dus dat hoef je niet mee te nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Blawh het volgende:
Nu ik Samzz zo zie zingen, ik zorg wel voor de muziek om het feest enigzins te redden.
Welkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En zonder te spieken he! Ik ken hem uit mijn hoofd.![]()
Maar als je mijn vent de deur uit schopt he... doe je dan wel je uniform aan?
henig anquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geet ook sloapn, ajuu
En![]()
veur de geile wiev'n hier
Ik heb heus niet alleen houseprut.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het bij mij thuis is dan is de enige muziek die mist in onze verzameling houseprut. En dat wordt in mijn huis ook niet gedraaid dus dat hoef je niet mee te nemen.
Neem ze allemaal mee, dan maken we er een verkleedpartijtje van!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Welk
Gevechtstenue, dagelijkstenue, sporttenue, veldwerktenue, gelegenheidstenue, de keuzes lijken oneindig
das wel heel henigquote:
klinkt veelbelovend, maar nu: weltrustenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neem ze allemaal mee, dan maken we er een verkleedpartijtje van!
Er is meer peppers in huis dan me lief is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb heus niet alleen houseprut.
Peppers bijvoorbeeld zijn ook.Justin
Plork en de aannemersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Draai dan Hump de Bump van de Peppers
Trusten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend, maar nu: weltrusten
Neeh. Naakt en een rode kop krijg ikv anzelf wel.quote:
truste bobquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
klinkt veelbelovend, maar nu: weltrusten
naaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeh. Naakt en een rode kop krijg ikv anzelf wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |