Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:31 schreef Thrackan het volgende:
Die MSI heatsink is wel erg tof gedaan!
30 euro is nog niet wat ik in gedachte heb, maar hierbij genoteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:07 schreef oordopje het volgende:
bied 30 euro ex verzendkosten voor beide reepjes kingston geheugen (2 x 1 GB)
Yep heb complete set mobo, proc, koelblok+fanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:26 schreef XL het volgende:
Heb je nog een koeler die past op de mobo-processorcombi?
Evt. interesse in mobo-proc+2x256
Sorry nog steeds te weinigquote:
Als je Corsair gewoon DDR is en geen DDR2 dan kan je dit gewoon combineren, maar voor 16 euro doe ik hem niet weg, dan verkoop ik ze liever in 1 keerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:03 schreef Dobbeldoos het volgende:
16 euro incl. verzenden geboden voor1DDR reepje. Deze vallen toch te combineren met 2x 512 mb DDR geheugen van Corsair?
Gaat de goede kant op, maar nog niet wat ik in gedachte hadquote:
Hij is nieuw 174 euro, vandaar mijn bod.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je Corsair gewoon DDR is en geen DDR2 dan kan je dit gewoon combineren, maar voor 16 euro doe ik hem niet weg, dan verkoop ik ze liever in 1 keer
[..]
Gaat de goede kant op, maar nog niet wat ik in gedachte had
Waar?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij is nieuw 174 euro, vandaar mijn bod.
Ok succes ermee!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Icm met een abo voor 2 jaar
Maar 110 euro doe ik het niet voor
Nog interesse?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:15 schreef rendier2710 het volgende:
35 incl voor het Kingston geheugen
Jazeker. Mail me anders even op peekaa (at) hotmail (dot) comquote:
Je hebt mailquote:Op woensdag 15 oktober 2008 05:53 schreef rendier2710 het volgende:
[..]
Jazeker. Mail me anders even op peekaa (at) hotmail (dot) com
Dan handelen we het even verder af
Sorry was volgens mij vergeten te reageren op je pm.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja Van HTC is stopcontact-lader verkocht, wel nog datakabel/oplader dus HTC voor 110 euro exc te koop
Als je mobo en processor koopt dan doe ik hem er gratis bij, was vergeten prijs neer te zetten á 25 euro. Maar nu gratis als je mobo en processor koopt (er zit ook nog een koeler bij)quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zie een prijs voor het board, een prijs voor de processor maar geen voor de adapter. Of is de adapter en processor 1 artikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |