Das onzin, ligt eraan hoe lang je weggaat. In dit geval kun je dus idd al voor de terug weg inchecken !quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef ASroma het volgende:
[..]
je checkt altijjd voor de heen en terugreis in, krijg je 2 van die print dingetjes.
Shit zeg, ik zie net dat op de dag dat ik terug kom van Barcelona het NAC - Feyenoord is .. Ik blij dat het vliegtuig al om half 9 in Charleroi landtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef bassieVL het volgende:
Dat kan. Is wel duurder dan dat je het van te voren aangeeft.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef Anotis het volgende:
Even een vraagje:
Ryanair adverteert regelmatig met übergoedkope tickets.
Zo vermelden ze nu de vanaf-prijs van 5 euro per ticket, met als toevoeging: "Tarieven zijn exclusief optionele kosten". Ik vind dat misleidend, want voor 5 euro ga je niet vliegen. Je bent namelijk verplicht om de 5 euro creditcardtoeslag te betalen. En dat is niet optioneel, want zonder creditcard kun je niet boeken.
Europese vliegtuigmaatschappijen zijn toch verplicht om alle toeslagen/heffingen/belastingen in de prijs te vermelden?
Begrijp me niet verkeerd,.iIk vind het heerlijk die goedkope tickets, maak er vaak gebruik van. Maar het is zo misleidend, dat ik me afvraag: mag dit wel volgens de regels?
Jahoor, kost je 20 euro per koffer/vluchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef motherflocker het volgende:
Ik heb 4 stoelen ingecheckt via een online boeking/inchecken ZONDER bagage dus enkel handbagage.
Is het toch nog mogelijk dat je 1x een koffer mee neemt? Natuurlijk tegen betaling.
En moet je dat van te voren doorgeven ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Jahoor, kost je 20 euro per koffer/vlucht
kan ter plekke ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef motherflocker het volgende:
[..]
En moet je dat van te voren doorgeven ?
En op Stockholm nog een paar kronen 'administratiekosten'. Op Bremen daarentegen weer niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Jahoor, kost je 20 euro per koffer/vlucht
Grrrrquote:Please be advised that there has been a schedule change
to your Ryanair booking (see below)and that your DATE OF TRAVEL has CHANGED.
Wat ook heel handige zakjes zijn: Toppits Ziploc zipper 1 liter.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef janus84 het volgende:
De volgende regels gelden:
* u mag alleen nog vloeistoffen en gels meenemen in verpakkingen van niet meer dan 100 milliliter
* deze verpakkingen mogen alleen worden meegenomen in een doorzichtige en hersluitbare plastic zak met een maximaal volume van 1 liter
* per persoon mag maar één doorzichtige plastic zak worden meegenomen
U kunt een geschikte doorzichtige plastic zak van thuis meenemen, bijvoorbeeld een diepvrieszak. Deze zakken zijn te verkrijgen bij de Airport Shop.
Accepteren, blij mee zijn en geen belastingen hoeven te betalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben aan het zoeken voor een vlucht van Eindhoven -> Dublin en hij geeft tarieven 'NO TAXES', dus helemaal geen heffingen. Hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |