op Charleroi kijken ze er iig best goed naar !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef The6thgate het volgende:
Hoe goed wordt er eigenlijk naar de paspoortnummers gekeken? Een vriend van me bedacht dat ie wel z'n verlopen paspoort nummer kon gebruiken om snel te boeken aangezien het nog even duurt voordat er een nieuwe is
Jep, Charleroi is echt het ergste vliegveld waar ik ooit ben geweest. Zelfs de luchthavens in de Verenigde Staten beschikken ondanks de reputatie daarvan nog over vriendelijker personeel ("How is the Dutch Delta Plan doing this year?"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
op Charleroi kijken ze er iig best goed naar !
Weet je, volgens mij heeft Ryanair er ook voor gezorgd dat Charleroi op de kaart is komen te staan, hebben ze ervoor gezorgd dat er in Charleroi een echt vliegveld is gekomen. Dus logisch ook wel dat ze bepaalde zaken kunnen eisen.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:05 schreef ozzietukker het volgende:
Eigenlijk wel sim van Ryanair, door het afdwingen van lage tarieven wordt achter de beveiliging eten en drinken duur verkocht, zodat aan boord de inflight sales een redelijk alternatief zijn en er hierdoor meer gebruik van zal worden gemaakt omdat mensen van te voren niets of minder zullen kopen.
Vliegen we uiteraard net daar vandaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
op Charleroi kijken ze er iig best goed naar !
Waarom zou je via die site boeken? Gebruik 'm om een vlucht te zoeken en boek vervolgens op de site van ryanair zelf.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
Als je via Cheaptickets een vlucht van Ryanair boekt, kun je dan ook een koffer meenemen of zit dat er nog niet bij ?
Plus je hebt de kans dat ze je weigeren.....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
Als je via Cheaptickets een vlucht van Ryanair boekt, kun je dan ook een koffer meenemen of zit dat er nog niet bij ?
Geen creditcard helaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je via die site boeken? Gebruik 'm om een vlucht te zoeken en boek vervolgens op de site van ryanair zelf.
Waarom zouden ze dat mogen ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Plus je hebt de kans dat ze je weigeren.....
Er is onlangs nogal wat over te doen geweest inderdaad. Ryanair is namelijk bang dat ze inkomsten mislopen. Niet zozeer op de tickets, maar op de extra's, zoals hotelovernachtingen en autoverhuur, die ook via Ryanair zijn te boeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen creditcard helaas.
[..]
Waarom zouden ze dat mogen ?
Nee dat kan niet meer, online inchecken kan alleen maar wanneer je een boeking maakt, en koffers 'verwijderen' ook niet, alleen extra toevoegenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om als je alles al hebt geboekt bij Ryanair en ook alle mailtjes hebt gekregen (ook een bevestiging aan paar dagen later) het inchecken nog om te zetten naar online inchecken? Dat bespaart praktisch gezien 40 euro, veel tijd en gezeur, en die ene koffer hebben we eigenlijk niet perse nodig.
Jullie maken me bangquote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Er is onlangs nogal wat over te doen geweest inderdaad. Ryanair is namelijk bang dat ze inkomsten mislopen. Niet zozeer op de tickets, maar op de extra's, zoals hotelovernachtingen en autoverhuur, die ook via Ryanair zijn te boeken.
Het staat ook zo in hun algemene voorwaarden.
boek nooit een auto via ryanairquote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Er is onlangs nogal wat over te doen geweest inderdaad. Ryanair is namelijk bang dat ze inkomsten mislopen. Niet zozeer op de tickets, maar op de extra's, zoals hotelovernachtingen en autoverhuur, die ook via Ryanair zijn te boeken.
Het staat ook zo in hun algemene voorwaarden.
Nee, ik houd het alleen bij de goedkope vluchten. En ook alle poespas die Ryanair in de lucht aanbiedt (kalenders, loten) houd ik mij ook verre van.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
boek nooit een auto via ryanairje betaalt zowat dubbel, krijg je een maand later je creditcard afschrift hebben ze er nog allerlei dingen afgehaald.
Afgelopen weekend naar Rome geweest vanaf Weeze. Ging prima!quote:[..]
Hebben mensen hier ook ervaring met het vliegveld van Dusseldorf (Weeze volgens mij). Ik zou ook graag eens wat tripjes vanuit daar boeken.
Ik moet toegeven dat ik alleen maar positieve ervaringen heb gehad met Ryanair tot nu toe vanuit Charleroi.
Naar Glasgow, Dublin, Madrid, Pisa, Milaan .. ±/' ALs je goedkoop van a naar b wil is dit echt een goede manier !
Weeze is zo ongeveer de goedkoopste luchthaven voor parkeren binnen een straal van honderden kilometers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend naar Rome geweest vanaf Weeze. Ging prima!
Jammer dat parkeren zo duur is, maar verder ideaal.
Heb 3 dagen (en helaas een paar uur) op P2 gestaan, en moest 36 euro betalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Hm, net gekeken, en bij P2 is voor 3 dagen 27 euro nog niet eens zoveel.
Ohja, gaat het trouwens per 24 uur of per dag? Waarschijnlijk kom ik 3 uur 's nachts aan daar, en ben ik rond 23.30 terug, gaat het me een extra dag kosten als ik om 0.30 weer wegga of niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Heb 3 dagen (en helaas een paar uur) op P2 gestaan, en moest 36 euro betalen.
Tuurlijk is Schiphol duurder, maar voor zo'n klein vliegveld vind ik het veel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |