Lijkt me leuk, wat dacht je van een uur of 8 in de Docter?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmmmm, nu weet ik het ook niet meer. Donderdag biertje doen Beelz?
Ik ben te herkennen aan een ban voor tubgirl.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, wat dacht je van een uur of 8 in de Docter?
Ik ben te herkennen aan een jas gemaakt van babyhuid.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan een ban voor tubgirl.
In mijn kelder wezen snuffelen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan een jas gemaakt van babyhuid.
Nee, ik heb onlangs een huis in Belgie aangeschaftquote:
Genoeg belasting om af te trekken daar. Excellente keuze! Ik neem afscheid en ga horizontaal. Zwolle, veel succes met dates etc. etc. etc. Bis morn'quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, ik heb onlangs een huis in Belgie aangeschaft
Ik sluit me hierbij aan en raad veilige sex aan. Met rubber en een Telefunken U-47.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Genoeg belasting om af te trekken daar. Excellente keuze! Ik neem afscheid en ga horizontaal. Zwolle, veel succes met dates etc. etc. etc. Bis morn'
Of het is er nu een stuk veiliger. Misschien zat die jongen wel allerlei vrouwen onzedelijk te betasten en hebben die Turken of Marokkanen het probleem even opgelostquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:11 schreef swollywood het volgende:
Ik reed gisteravond door de Assendorperstraat maar kon niet verder rijden ter hoogte van City Fit (boven de Action) omdat er een vechtpartij aan de gang was midden op straat.![]()
Nederlandse jongen met de kop kapot liep uiteindelijk weg, terwijl een paar Turken of Marokkanen dreigend met vlindermessen bleven zwaaien. Aangezien ze geen jas aanhadden en daarna bij City Fit naar binnen gingen, weet ik dus ook weer bij welke sportschool ik niet moet gaan sporten.
Mja ik zit hier nog wel tot een uur of 7 :|quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00 schreef Richfield het volgende:
Welk een luxe...
fiets stuk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik was helaas vandaag te voet (20 minuten), waardoor ik iets later op het werk was. 17:15 ben ik weer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |