Ik zou Frans wel een kusje willen geven... met een klauwhamerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:31 schreef ghizzer het volgende:
goedemorgen Zwolle! Zijn er hier nog mensen geweest die gisteren bij de Free Record Shop een kusje van Frans Bauer hebben gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey jij doet hetzelfde werkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef beelz het volgende:
Ik zit op mijn werk, beetje niets te doen en af en toe roken en koffie drinken
Morgen thuis "werken"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe dat werk ook!
Hehe, leuke Bert Visser-quote in je sigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef navvy het volgende:
Beelz, wordt het dit jaar niet tijd voor een nieuw kerstverhaal?
Kwam 'm laatst weer ergens tegen....it made me smile!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hehe, leuke Bert Visser-quote in je sig
Grappig dat je het zegt, 2 weken geleden op mijn werk heb ik deze weer eens doorgelezen en dat deed me besluiten om maar vast een idee te ontwikkelen voor een nieuwequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef navvy het volgende:
Beelz, wordt het dit jaar niet tijd voor een nieuw kerstverhaal?
Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef MrManiak het volgende:
Zo, ben nu pas thuis...pretty wasted. Vanuit het café met een vriend mee terugnaar Dronten gegaan, en daar nog wat biertjes gehad :-p .
Even een film afkijken waarmee ik gisteravond ben begonnen(Apycalypse now). Kijken of ik na iets van 12 bier nog wat wat volgen.
Trusten!
Ai, naar manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe goed bezig
Ik ben whisky aan het drinken. Vandaag gehoord dat ik na afloop van mijn contract geen verlenging krijg want ik ben te duur en het gaat slecht met het bedrijf
Ik neem maandag een fles wodka mee naar mijn werk en ga me daar bezatten... wodka ruik je niet
Ach, maar lieve schat, er zijn nog meer mannen in deze wereld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef Radobe het volgende:
Geen idee, ik vind hem wel erg jong. Maar ik heb zo mijn behoeftes, zeg maar.
het is "dan jij"quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:42 schreef stbabylon het volgende:
ps. Ik ben wel 7 dagen ouder dan jou, kan een probleem zijn...
Ik voorzie een topictitel voor het volgende topic met iets als Zwolle #52: Het Zwolle-dating topic voor 30-ers!.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:08 schreef Radobe het volgende:
oi oi 7 dagen ouder! Dat klinkt al beter!! En wat drinken kan altijd..
Interesse Swol?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik voorzie een topictitel voor het volgende topic met iets als Zwolle #52: Het Zwolle-dating topic voor 30-ers!.
Thnx, de aanbiedingen stromen alweer binnen hier dus zal wel goed komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ai, naar man.
Hoop het beste voor je.
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:08 schreef Radobe het volgende:
oi oi 7 dagen ouder! Dat klinkt al beter!! En wat drinken kan altijd..
Wordt dit een mini-zuipmeet? Dan leg ik mijn agenda er ook even naast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?
Dat is goed, roep maar wat, dan kijk mijn agenda na.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:13 schreef navvy het volgende:
[..]
Wordt dit een mini-zuipmeet? Dan leg ik mijn agenda er ook even naast.
Donderdagavond, 8 uur. Roep maar waar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef Radobe het volgende:
Door de weeks is ook prima, dus je zegt het maar.
Hoezo per ongeluk?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt goed. 20:00, Docter, donderdag.
Benieuwd hoeveel andere STA/Zwolle bezoekers er dan 'per ongeluk' ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |