Lijkt me leuk, wat dacht je van een uur of 8 in de Docter?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmmmm, nu weet ik het ook niet meer. Donderdag biertje doen Beelz?
Ik ben te herkennen aan een ban voor tubgirl.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, wat dacht je van een uur of 8 in de Docter?
Ik ben te herkennen aan een jas gemaakt van babyhuid.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan een ban voor tubgirl.
In mijn kelder wezen snuffelen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan een jas gemaakt van babyhuid.
Nee, ik heb onlangs een huis in Belgie aangeschaftquote:
Genoeg belasting om af te trekken daar. Excellente keuze! Ik neem afscheid en ga horizontaal. Zwolle, veel succes met dates etc. etc. etc. Bis morn'quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, ik heb onlangs een huis in Belgie aangeschaft
Ik sluit me hierbij aan en raad veilige sex aan. Met rubber en een Telefunken U-47.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Genoeg belasting om af te trekken daar. Excellente keuze! Ik neem afscheid en ga horizontaal. Zwolle, veel succes met dates etc. etc. etc. Bis morn'
Of het is er nu een stuk veiliger. Misschien zat die jongen wel allerlei vrouwen onzedelijk te betasten en hebben die Turken of Marokkanen het probleem even opgelostquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:11 schreef swollywood het volgende:
Ik reed gisteravond door de Assendorperstraat maar kon niet verder rijden ter hoogte van City Fit (boven de Action) omdat er een vechtpartij aan de gang was midden op straat.![]()
Nederlandse jongen met de kop kapot liep uiteindelijk weg, terwijl een paar Turken of Marokkanen dreigend met vlindermessen bleven zwaaien. Aangezien ze geen jas aanhadden en daarna bij City Fit naar binnen gingen, weet ik dus ook weer bij welke sportschool ik niet moet gaan sporten.
Mja ik zit hier nog wel tot een uur of 7 :|quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00 schreef Richfield het volgende:
Welk een luxe...
fiets stuk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik was helaas vandaag te voet (20 minuten), waardoor ik iets later op het werk was. 17:15 ben ik weer thuis.
quote:
En daarom heb ik spatborden die ik aan mijn fiets kan bevestigen als het regent als een malle. Handig spul wel alleen meot ik dan geen sprongen maken want dan knaltie tegen achterwiel aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Regen, geen spatborden, geen regenkleding
Ik heb nog een stadfiets en een mountainbike waar ik wel evt. spatborden op zou willen monteren. De één heeft een lekke achterband, de ander een krom voorwiel (tip: geen dirts springen met de voorvering op de lock-out).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef beelz het volgende:
[..]
En daarom heb ik spatborden die ik aan mijn fiets kan bevestigen als het regent als een malle. Handig spul wel alleen meot ik dan geen sprongen maken want dan knaltie tegen achterwiel aan.
Is op mijn fiets ook zo, hij ziet er zonder spatbord uit als een tank en met ziet hij eruit als een kinderwagen. Maar dat is beter dan een zeiknatte rug krijgen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de fiets die ik nu in gebruik heb spatborden plaatsen is hetzelfde als van die kinderstickertjes op de achterruit van een veyron (als daar dan een achterbank in zat). Dat doe je gewoon niet.
Dat probleem kan ik dus oplossen door een nieuw wiel te bestellen en spatborden te halen voor de giant xtc.. maar ja... lui...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Is op mijn fiets ook zo, hij ziet er zonder spatbord uit als een tank en met ziet hij eruit als een kinderwagen. Maar dat is beter dan een zeiknatte rug krijgen...
http://www.fietspunt.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef stbabylon het volgende:
online levert me het helaas zo weinig op.. *zucht*
Je hebt ook op alles een antwoord he Swoll!quote:
Je buurman heeft er 1, lekke band en versnellingskabel leidt een eigen leven. Interessse?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef annoylikethewind het volgende:
Nu het toch over fietsen gaat: iemand nog een ouwe damesfiets over voor bijna niks? Mijne is gejat....
Karmaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef beelz het volgende:
Pff ik ben blij met mijn backupfiets... Gisteren op weg van huis naar werk even een slootje over gesprongen, de achterband was al een beetje prut maar door de harde landing is de complete buitenband gescheurd. Kon ik mooi van Berkum naar de Bronx lopen.
Als jij tussen je billetjes gepenetreerd wordt door Bubba is dat karma, dit is gewoon een lastig iets wat inmiddels alweer opgelost is.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij tussen je billetjes gepenetreerd wordt door Bubba is dat karma, dit is gewoon een lastig iets wat inmiddels alweer opgelost is.
Goed plan, ik heb nog wel wat films in het internet riool gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]![]()
Anyways vrijdag even kutfilms kijken en bierdrinken?
Jezus jij loopt ook de hele dag de F5enquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb nog wel wat films in het internet riool gevonden
Als ik niet rook, zit ik op F5 te rammen of drink ik koffie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jezus jij loopt ook de hele dag de F5en
Het lijkt er wel op maar helaas, nog twee en een halve dag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
OMFG kantoorhumorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef Richfield het volgende:
[..]
de man met de zaag is al geweest
3fm humorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
OMFG kantoorhumor
Bij jullie komt de heer Endstra zeker ook op vrijdag langs
Nee ik hou gewoon niet van humor.quote:
Ik heb uit verveling maar even wat custom parts voor mijn co2 pistool besteldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op maar helaas, nog twee en een halve dag.
gequote:
Wij hebben een discussie over fobieënquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb uit verveling maar even wat custom parts voor mijn co2 pistool besteld
De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistoolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij hebben een discussie over fobieën
lachen manquote:De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistool
Hehehe verkoop ze als paté aan daklozenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistool
Denk alleen dat ze niet snel mijn balkon zullen bezoeken ik heb ze vorige week beschoten met proppen nat papier... Als dat verder niet werkt haal ik gif en razor wire.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe verkoop ze als paté aan daklozen
Ik zou er geen problemen mee hebben als er nu niet 1cm dikke laag stront op mijn balkon zou liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Of je laat ze gewoon in leven. Live and let live en piece and harmony. Die beesten doen geen vlieg kwaad (nou ja, wel vliegen, maar dan nog).
Wacht ik wel even tot de onderbuurman zijn was buiten heeft hangenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Richfield het volgende:
http://www.karcher.nl/nl/startpage.htm
Hippiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Of je laat ze gewoon in leven. Live and let live en piece and harmony. Die beesten doen geen vlieg kwaad (nou ja, wel vliegen, maar dan nog).
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Richfield het volgende:
Zieke geest
Die duiven op het balkon zijn prima, zelfs als ze 's nachts herrie maken. Ze hebben de grens overschreden door alles onder te schijten. Dat ze op de auto schijten kan me niet zoveel schelen, maar dat balkon is van mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Hippie
De enige duif die tof is, is er 1 die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Nee, duiven zijn vliegende ratten en moeten dood.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die duiven op het balkon zijn prima, zelfs als ze 's nachts herrie maken. Ze hebben de grens overschreden door alles onder te schijten. Dat ze op de auto schijten kan me niet zoveel schelen, maar dat balkon is van mij.
Die duiven zijn van niemand en ze veroorzaken ziekten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Richfield het volgende:
Ik blijf het asociaal vinden om andermans eigendom te vernietigen
(het aspect dierenmishandeling buiten beschouwing latend)
Nee want daar hebben ze werkstraffen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef Richfield het volgende:
zo'n duivenkadaver op de straat verookzaakt geen ziektes
Ligt die er nou nog steeds, ik struikelde zaterdag bijna over dat lijk heen. Slipte nog net niet op dat stuk darm, of wat dat ook moge zijn wat daar lag uit te puilen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Hippie
De enige duif die tof is, is er 1 die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
z'n zieke geweten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
of wat dat ook moge zijn wat daar lag uit te puilen.
Dat blijven kijken terwijl je dat eigenlijk niet wilt is mens eigen.....zulke dingen blijven fascineren. Zeker bij een kutduifquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:06 schreef MM-Luna het volgende:
Oh, was dat het. Was wel klein ja en bloederig. Er langs lopen en toch kijken he.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Er wordt net als elk jaar gewoon kerstival gevierd de 24e
Woehoe, je kent Munchkin!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:38 schreef stbabylon het volgende:
Nee eigenlijk niet, behalve om nieuwe munchkin te kopen.
Die 2de kerstdag is het ook vooral HEEL veel bier drinken en voor sommige mensen HEEL veel hash/weed roken
Joehoe, a match made in Munchkin!quote:
Donderdag bokavond #52?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:25 schreef swollywood het volgende:
Ik heb op.txt al weer ff bijgewerkt met de meest recente topicnummers en usericons.
Ik ben benieuwd wat de titel van topic #52 straks gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |