Ik zou Frans wel een kusje willen geven... met een klauwhamerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:31 schreef ghizzer het volgende:
goedemorgen Zwolle! Zijn er hier nog mensen geweest die gisteren bij de Free Record Shop een kusje van Frans Bauer hebben gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey jij doet hetzelfde werkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef beelz het volgende:
Ik zit op mijn werk, beetje niets te doen en af en toe roken en koffie drinken
Morgen thuis "werken"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe dat werk ook!
Hehe, leuke Bert Visser-quote in je sigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef navvy het volgende:
Beelz, wordt het dit jaar niet tijd voor een nieuw kerstverhaal?
Kwam 'm laatst weer ergens tegen....it made me smile!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hehe, leuke Bert Visser-quote in je sig
Grappig dat je het zegt, 2 weken geleden op mijn werk heb ik deze weer eens doorgelezen en dat deed me besluiten om maar vast een idee te ontwikkelen voor een nieuwequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef navvy het volgende:
Beelz, wordt het dit jaar niet tijd voor een nieuw kerstverhaal?
Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef MrManiak het volgende:
Zo, ben nu pas thuis...pretty wasted. Vanuit het café met een vriend mee terugnaar Dronten gegaan, en daar nog wat biertjes gehad :-p .
Even een film afkijken waarmee ik gisteravond ben begonnen(Apycalypse now). Kijken of ik na iets van 12 bier nog wat wat volgen.
Trusten!
Ai, naar manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe goed bezig
Ik ben whisky aan het drinken. Vandaag gehoord dat ik na afloop van mijn contract geen verlenging krijg want ik ben te duur en het gaat slecht met het bedrijf
Ik neem maandag een fles wodka mee naar mijn werk en ga me daar bezatten... wodka ruik je niet
Ach, maar lieve schat, er zijn nog meer mannen in deze wereld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef Radobe het volgende:
Geen idee, ik vind hem wel erg jong. Maar ik heb zo mijn behoeftes, zeg maar.
het is "dan jij"quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:42 schreef stbabylon het volgende:
ps. Ik ben wel 7 dagen ouder dan jou, kan een probleem zijn...
Ik voorzie een topictitel voor het volgende topic met iets als Zwolle #52: Het Zwolle-dating topic voor 30-ers!.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:08 schreef Radobe het volgende:
oi oi 7 dagen ouder! Dat klinkt al beter!! En wat drinken kan altijd..
Interesse Swol?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik voorzie een topictitel voor het volgende topic met iets als Zwolle #52: Het Zwolle-dating topic voor 30-ers!.
Thnx, de aanbiedingen stromen alweer binnen hier dus zal wel goed komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ai, naar man.
Hoop het beste voor je.
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:08 schreef Radobe het volgende:
oi oi 7 dagen ouder! Dat klinkt al beter!! En wat drinken kan altijd..
Wordt dit een mini-zuipmeet? Dan leg ik mijn agenda er ook even naast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?
Dat is goed, roep maar wat, dan kijk mijn agenda na.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Agenda's maar naast elkaar leggen dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:13 schreef navvy het volgende:
[..]
Wordt dit een mini-zuipmeet? Dan leg ik mijn agenda er ook even naast.
Donderdagavond, 8 uur. Roep maar waar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef Radobe het volgende:
Door de weeks is ook prima, dus je zegt het maar.
Hoezo per ongeluk?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt goed. 20:00, Docter, donderdag.
Benieuwd hoeveel andere STA/Zwolle bezoekers er dan 'per ongeluk' ook zijn
Als ik t niet vergeet ben ik er ook wel...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet, moet sowieso werken tot 8 uur in Dronten en de volgende dag om 8 uur mijn nest uit, dat dat wordt 'm nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef stbabylon het volgende:
Jij ook al?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef beelz het volgende:
Pfff ik verveel me kapot hier op mijn werk...
Ik rook vandaag vooral heel veelquote:
Volgens mij moet ik idd weer roken. Volgens de rook folder werkt een peuk uit na een uur dus ik heb wat overlap nodigquote:
Ja ik ga ook elke 50 minuten en zometeen een half uur langquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik idd weer roken. Volgens de rook folder werkt een peuk uit na een uur dus ik heb wat overlap nodig
Zo......? Of wil je het romantische gedeelte gelijk overslaan? Ik ben trouwens te herkennen aan een alfa-fles die aan m'n lip hangtquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef stbabylon het volgende:
En een roos is ook zo... tsja.. zo..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Zo......? Of wil je het romantische gedeelte gelijk overslaan? Ik ben trouwens te herkennen aan een alfa-fles die aan m'n lip hangt
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar ik bedoelde dus: afgezaagd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Zo......? Of wil je het romantische gedeelte gelijk overslaan? Ik ben trouwens te herkennen aan een alfa-fles die aan m'n lip hangt
Ik vond het juist zo origineel bedacht van mezelf!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar ik bedoelde dus: afgezaagd.
Alfa-fles aan je lippen in de Docter. Succes
Doe een cactus in je knoppsgat, dat is pas origineel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo origineel bedacht van mezelf!
Als het geen beren met laser ogen zijn dan is het gewoon lamequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Doe een cactus in je knoppsgat, dat is pas origineel.
Of nog toffer: ga naar de dierentuin, slacht een beer en draag zijn huid als jas (zijn kop is de capuchon uiteraard) dat is pas origineel en herkenbaar.
Do not underestimate the power of Alfa-man.....wieeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alfa-fles aan je lippen in de Docter. Succes
Valt ook wel onder origineel en herkenbaar, ik zou het doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:11 schreef stbabylon het volgende:
Nee, wel otters, maar dat zijn er maar een paar, wordt meer een lendedoekje dan...
Eerst werd ik een beetje pissig omdat je me in de zeik zet, maar toen kwam ik bij die laatste zin en nu heb ik een glimlachquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:26 schreef navvy het volgende:
Moet je nu al overleg plegen? Voor je het weet heb je een gezamenlijk potje biologische pindakaas. Als je een roze maillot met roze glitters aan wil trekken dan is dat jouw keuze!!
Ik ken hem langer dan vandaag, ik denk dat hij het meendequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst werd ik een beetje pissig omdat je me in de zeik zet, maar toen kwam ik bij die laatste zin en nu heb ik een glimlach
Dan nog moet ik glimlachen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag, ik denk dat hij het meende
Er wordt net als elk jaar gewoon kerstival gevierd de 24equote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef MM-Luna het volgende:
Beetje onzin om twee potjes biologische pindakaas (voor ieder eentje) te hebben als je samenwoont, of ze moeten liever direct gaan trouwen en tien kids eruit drukken. Dan heb je aan 1 potje niet genoeg.
Wat is er toch veel mogelijk in Zwolle.
Iemand trouwens enig idee of de Doc op the night before christmas nog een beetje open is? Voute verzoekjes avond dan offeh dat dan weer niet?
Dan zijn ze statistisch gezien al zeker 12 keer wezen interfacen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef navvy het volgende:
Dan kunne we vieren dat Stbabylon en Radobe precies 1 maand en 1 dag een eenheid vormen.
En nog steeds zoekende wat de 1 wel lekker vindt en de ander niet......foei, blij dat ik die fase al heb gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zijn ze statistisch gezien al zeker 12 keer wezen interfacen.
En dan begint het gedonder... na 2 maanden neem je niet meer spontaan een bloemetje mee. Na 3 maanden is het interfacen voorbij want de nieuwigheid is eraf, na 4 maanden raak je in een sleur en na 5 maanden ga je samen naar de IKEA om de nieuwe Lars en Bjorn aan te schaffen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef navvy het volgende:
[..]
En nog steeds zoekende wat de 1 wel lekker vindt en de ander niet......foei, blij dat ik die fase al heb gehad.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:31 schreef beelz het volgende:
[..]
En dan begint het gedonder... na 2 maanden neem je niet meer spontaan een bloemetje mee. Na 3 maanden is het interfacen voorbij want de nieuwigheid is eraf, na 4 maanden raak je in een sleur en na 5 maanden ga je samen naar de IKEA om de nieuwe Lars en Bjorn aan te schaffen.
Met Ikea heb je nog geluk, met een beetje pech zadelen jullie mekaar op met ongewenste schulden en mag je blij wezen met een bank van de leenbakker op afbetaling......dan smeek je om een potje biologische pindakaas.quote:
Dat en versoepeling van de wet kopen op afstand.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Met Ikea heb je nog geluk, met een beetje pech zadelen jullie mekaar op met ongewenste schulden en mag je blij wezen met een bank van de leenbakker op afbetaling......dan smeek je om een potje biologische pindakaas.
Vooral de laatste zin bezorgde me een glimlachquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef navvy het volgende:
Radobe, nu ben ik nogal begaan met het vrouwelijke geslacht en vind internetdaten nogal risky dus ik heb wat fieldresearch voor je gedaan en ik stuitte op het volgende:
"De Hitler van Stbabylon zegt dingen over Israël die zijn Duitse leermeester trots zouden maken. Schrikbarend weinig politici reageerden indertijd op de Duitse Hitler. Schrikbarend weinig politici reageren op dit moment op de koning van Stbabylon".
Neem het mee als bagage en doe er je voordeel mee.
Nu doe jet het weer!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef navvy het volgende:
Ik ben goed in afsluiters, de rest weet de meeste mensen niet te boeien.
Hmmmm, nu weet ik het ook niet meer. Donderdag biertje doen Beelz?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Nu doe jet het weer!
Stop it, you're killing me
Doe dan eens research naar mij, wie weet moet je hem juist waarschuwen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef navvy het volgende:
Radobe, nu ben ik nogal begaan met het vrouwelijke geslacht en vind internetdaten nogal risky dus ik heb wat fieldresearch voor je gedaan en ik stuitte op het volgende:
"De Hitler van Stbabylon zegt dingen over Israël die zijn Duitse leermeester trots zouden maken. Schrikbarend weinig politici reageerden indertijd op de Duitse Hitler. Schrikbarend weinig politici reageren op dit moment op de koning van Stbabylon".
Neem het mee als bagage en doe er je voordeel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |