Jezus jij loopt ook de hele dag de F5enquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb nog wel wat films in het internet riool gevonden
Als ik niet rook, zit ik op F5 te rammen of drink ik koffie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jezus jij loopt ook de hele dag de F5en
Het lijkt er wel op maar helaas, nog twee en een halve dag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
OMFG kantoorhumorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef Richfield het volgende:
[..]
de man met de zaag is al geweest
3fm humorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
OMFG kantoorhumor
Bij jullie komt de heer Endstra zeker ook op vrijdag langs
Nee ik hou gewoon niet van humor.quote:
Ik heb uit verveling maar even wat custom parts voor mijn co2 pistool besteldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op maar helaas, nog twee en een halve dag.
gequote:
Wij hebben een discussie over fobieënquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb uit verveling maar even wat custom parts voor mijn co2 pistool besteld
De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistoolquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij hebben een discussie over fobieën
lachen manquote:De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistool
Hehehe verkoop ze als paté aan daklozenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De duiven op mijn balkon ontwikkelen een fobie voor mijn co2 pistool
Denk alleen dat ze niet snel mijn balkon zullen bezoeken ik heb ze vorige week beschoten met proppen nat papier... Als dat verder niet werkt haal ik gif en razor wire.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe verkoop ze als paté aan daklozen
Ik zou er geen problemen mee hebben als er nu niet 1cm dikke laag stront op mijn balkon zou liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Of je laat ze gewoon in leven. Live and let live en piece and harmony. Die beesten doen geen vlieg kwaad (nou ja, wel vliegen, maar dan nog).
Wacht ik wel even tot de onderbuurman zijn was buiten heeft hangenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Richfield het volgende:
http://www.karcher.nl/nl/startpage.htm
Hippiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Of je laat ze gewoon in leven. Live and let live en piece and harmony. Die beesten doen geen vlieg kwaad (nou ja, wel vliegen, maar dan nog).
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Richfield het volgende:
Zieke geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |