En daarom heb ik spatborden die ik aan mijn fiets kan bevestigen als het regent als een malle. Handig spul wel alleen meot ik dan geen sprongen maken want dan knaltie tegen achterwiel aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Regen, geen spatborden, geen regenkleding
Ik heb nog een stadfiets en een mountainbike waar ik wel evt. spatborden op zou willen monteren. De één heeft een lekke achterband, de ander een krom voorwiel (tip: geen dirts springen met de voorvering op de lock-out).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef beelz het volgende:
[..]
En daarom heb ik spatborden die ik aan mijn fiets kan bevestigen als het regent als een malle. Handig spul wel alleen meot ik dan geen sprongen maken want dan knaltie tegen achterwiel aan.
Is op mijn fiets ook zo, hij ziet er zonder spatbord uit als een tank en met ziet hij eruit als een kinderwagen. Maar dat is beter dan een zeiknatte rug krijgen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de fiets die ik nu in gebruik heb spatborden plaatsen is hetzelfde als van die kinderstickertjes op de achterruit van een veyron (als daar dan een achterbank in zat). Dat doe je gewoon niet.
Dat probleem kan ik dus oplossen door een nieuw wiel te bestellen en spatborden te halen voor de giant xtc.. maar ja... lui...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Is op mijn fiets ook zo, hij ziet er zonder spatbord uit als een tank en met ziet hij eruit als een kinderwagen. Maar dat is beter dan een zeiknatte rug krijgen...
http://www.fietspunt.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef stbabylon het volgende:
online levert me het helaas zo weinig op.. *zucht*
Je hebt ook op alles een antwoord he Swoll!quote:
Je buurman heeft er 1, lekke band en versnellingskabel leidt een eigen leven. Interessse?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef annoylikethewind het volgende:
Nu het toch over fietsen gaat: iemand nog een ouwe damesfiets over voor bijna niks? Mijne is gejat....
Karmaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:58 schreef beelz het volgende:
Pff ik ben blij met mijn backupfiets... Gisteren op weg van huis naar werk even een slootje over gesprongen, de achterband was al een beetje prut maar door de harde landing is de complete buitenband gescheurd. Kon ik mooi van Berkum naar de Bronx lopen.
Als jij tussen je billetjes gepenetreerd wordt door Bubba is dat karma, dit is gewoon een lastig iets wat inmiddels alweer opgelost is.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij tussen je billetjes gepenetreerd wordt door Bubba is dat karma, dit is gewoon een lastig iets wat inmiddels alweer opgelost is.
Goed plan, ik heb nog wel wat films in het internet riool gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]![]()
Anyways vrijdag even kutfilms kijken en bierdrinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |