Daar heb ik ooit een stuk over geschreven in onzinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gezallig in de tuin.......![]()
geef ze een leuk kleurtje, pin eraan vast lijmen zodat ze niet kunnen wegwaaien
klaar........
creatief met kurk ......eh....... eendjes![]()
I know nothingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft Soury zo'n eend die ik ook heb.
je méént het !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een stuk over geschreven in onzin
Gemene geintjes deel 3quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je méént het !![]()
ja, da's wel een goed onderwerp voor onzin........
En deze voor in haar tuin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
CarO, die is leuk voor den Hollandsche kamer.
[ afbeelding ]
Ah jaaaa skarrig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Eendjes zijn coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En deze voor in haar tuin.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gemene geintjes deel 3![]()
Denk er nog over om er een paint van te maken
Direct image links are VERBOTEN!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En deze voor in haar tuin.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gemene geintjes deel 3![]()
Denk er nog over om er een paint van te maken
nog eentje........quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Mijn eenden en ik gaan ff koffie drinken.
En een wasje of 24 opvouwen *huil*
Gawd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Geil eendje hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog eentje........![]()
[ afbeelding ]
Die hangen ook gewoon in de etalage van mijn favo chineesquote:
ik moet ook nog effe het één en ander doen qua huishouding enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Het monster van Loch Ness leeft in mijn bad.. Nou ja zit op de randquote:
Lekkere chickquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog eentje........![]()
[ afbeelding ]
A prestoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef CarOnline het volgende:
Hell with de was, ik ga Californication kijken
Bis Später Leute!
pas je erdan zelf nog wel bij ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het monster van Loch Ness leeft in mijn bad.. Nou ja zit op de rand
Mijn Eendje past nog prima erbijquote:
Niemand geloofd mequote:
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben niet zo'n eendjes of -kipjes fan. Meer een poesjes fan. Maar die stomme kutbeesten weten ook niet wanneer ze over kunnen steken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjes
En daar hebben die mafkezen ook totaal geen moeite mee he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjes
nee, hij is nog even snel als voorheenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar hebben die mafkezen ook totaal geen moeite mee he?
Snorharen missen is erger voor ze.. Mafkezen zijn utquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, hij is nog even snel als voorheen
Wie ?????quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Opsporing verzocht over il mio domicilio: Gemert![]()
Nice girlquote:
Was het maar waarquote:
Heb hem vanavond alleen tegen de muur gegooid, hoop niet dat hij er depressief van is gewordenquote:
Ga je ook posten danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Word morgen weer op een onmeselijke tijd gewekt![]()
Ciao![]()
Ohhhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heb jij weer, mijn kloten gaan meestal naar de muis.
quote:
Trusten Ruudquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
dag allemaal _______________________________________
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
Das best maf he?? Heb je trek in iets.. Ok door dat gelul over eten enz. Frituur aan gezet. Me de tering gezocht (2 sec's. ) naar de picanto's. Niet gevonden Nou ja frikandellen dan maar.
Moet je ineens naar de WCIs dat de vette lucht ofzo. Dan heb je ineens niet zo veel zin meer in die dingen zeg maar
![]()
Maar ja gooi ze ook niet weg !!! Dus op ....maar met minder vreugde
In combinatie met een WC klopt het weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.
En dan eet ik maar iets waar ik minder zin in heb.
En over een week denk ik: shit vorige week at ik het om te eten, en nu heb ik er zin in, en heb ik het niet!
Vicieuze cirkel enzo.
Toffe paint's maak je btwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.
En dan eet ik maar iets waar ik minder zin in heb.
En over een week denk ik: shit vorige week at ik het om te eten, en nu heb ik er zin in, en heb ik het niet!
Vicieuze cirkel enzo.
Ik heb er maar 1 gemaakt hoor! Ik ben een beetje inspiratieloos, maar het is gewoon leuk om te doen!quote:
Vaker doen dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gemaakt hoor! Ik ben een beetje inspiratieloos, maar het is gewoon leuk om te doen!
wat, wie en waar waren de omstandigheden precies....?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk nu de herhaling, want ik heb voor het eerst, door omstandigheden de reguliere niet gezien en ik erger me dood dat er geen ondertiteling is.
Er is geen touw aan vast te knopen.
huh ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar zijn de ava's van Noekje , Fanny? Ik zie ze niet.
Ah gezellie!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben er nog heel even........
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben er nog heel even........
te veel fanmailquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen pm fan?
quote:
quote:
Ik wilde je ook iets sturen, maar zag ook dat je geen PM hebtquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de soundtrack!
ergens
deze is ook zo mooi! (vind ik)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze is voor jou.........
here you arequote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[quote]Op woensdag 8 oktober 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb ze allemaal..........
[/quote
![]()
* liesje1979 *loves it!
Ja doe mij ook maar een wijntje, ik ben tenslotte morgen vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |