AHHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
OKE hij is erg amateur geshopt maar goed:
[ afbeelding ]
Wat een giller!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaa! zegt de DEMOTIVATOR.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een giller!![]()
Zo'n foto heb ik een lange tijd gezocht voor zo'n fotosoep
Ik probeer het wel een beetje vriendelijk te houden,
ik wil geen mensen belachelijk maken ofzo
Tsja, zou het ook niet leuk vinden als mensen dat bij mij zouden doen hahahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa! zegt de DEMOTIVATOR.
mensen.. ik ga ook naar huis
Toedels!
Dude ik zei het 2 meisje van linksquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
Nope je moet alle 8 de topics terug kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus hebben jullie ook een top 5 photoshops ofzo?
Oke welkom welkomquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben trouwens nu weer 15 min aanwezig!
Ja iedereen is onderweg naar huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het hier stil!
vertel moozzie... heb je eindelijk je touch pro?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke welkom welkom
Heb ik je al verteld dat ik een nieuwe telefoon heb?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nope je moet alle 8 de topics terug kijken
Nee ik denk het nietquote:
Jah echt vet dingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vertel moozzie... heb je eindelijk je touch pro?
Ik post vanavond wel even wat ik vandaag allemaal gemaakt hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus hebben jullie ook een top 5 photoshops ofzo?
quote:
thanks scheelt me weer terugzoeken.. ik ga ook over 3 minuten naar huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post vanavond wel even wat ik vandaag allemaal gemaakt hebt
Oke netjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
relaxed man.. als je me je email ff pmt heb ik nog wel leuke software voor je!
Tjah doen ze express hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, al 30 min. aan het bellen, hele dag niets... wil je naar huis... gaan ze bellen
Ik ben pleite!
I will have a look.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mail back.... ik ga cheers peeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |