Uuh jezus dan moet je op me hyves kijken hoor, ik weet het ook nie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja, weer eens foto waar ik weinig mee kan.... heb je geen foto weer je groter opstaat ofzo?
Een foto waar meer dan alleen je hoofd opstaat
aha dan is het goedquote:
Godver m'n waterquote:
Dan ben je wel een echte fanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aha dan is het goed
dit was niet mee te zingen
dit dan weer wel!
ow erg dit heb ik echt grijs gedraaid
heb zelfs mn kleding geld gebruikt om de cd te kopen
Ooooooooh YEAHH YEAHH!!!quote:
The offspring is koolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
THE OFFSPRING!!!!! SELF ESTEEEEMM
De raggende manne?quote:
da's idd nie zo handigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
* Logician is op zoeken naar een mooie XL frettenkooi, maar stomme marktplaats staan allemaal stomme dingen op.. wie zet er nu een foto van een ondergescheten kooi onder de te koop melden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
* Logician is op zoeken naar een mooie XL frettenkooi, maar stomme marktplaats staan allemaal stomme dingen op.. wie zet er nu een foto van een ondergescheten kooi onder de te koop melden
Moet je 'm een mailtje sturen..."Maak je 'm wel eerst schoon?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
dat is marketing strategiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
I really don't wanna knowquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
gekke aap heeft ook lang niet meer gepost ben benieuwd wat die in zijn fotosoep schild uitvoert
Of "krijg je die stront er gratis bij?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je 'm een mailtje sturen..."Maak je 'm wel eerst schoon?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |