http://en.wikipedia.org/w(...)c_crisis_(1999-2002)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ik ging zoeken, maar kwam alleen uit op dat artikel
Mijn eerste hit op Argentine denouement is dit topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)c_crisis_(1999-2002)
zo moeilijk is het toch niet, eerste hit op google.
George Michael heeft wel een paar honder miljoen pond, maar of dat nou uitmaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef henkway het volgende:
[..]
Op laagste punt gesloten, dat is niet zo best.
ben benieuwd hoe het er volgend jaar uitziet om deze tijd, als GM failliet is.
Voor de woensdag is de 'gehaktdag' gereserveerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef Netstorm het volgende:
Dat wordt morgen een zwarte woensdag op de aex
Wat ben jij een onverbeten optimist!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef henkway het volgende:
[..]
Op laagste punt gesloten, dat is niet zo best.
ben benieuwd hoe het er volgend jaar uitziet om deze tijd, als GM failliet is.
Ford idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat ben jij een onverbeten optimist!
GM een jaar geven, die lui bestaan over een week niet meer.
Op zich niet onlogisch natuurlijk, mensen die hun aandelen kwijt willen hebben daar vaak meer haast mee dan mensen die willen kopenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:14 schreef DJKoster het volgende:
WTF, in 5 minuten van -1.5 naar -3.0..
interventie door wie nog? Geloof dat er nu wel 3.000 miljard dollar liquiditeit in de markt is gezet, maar het helpt geen drol.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:26 schreef kraaksandaal het volgende:
Kopen doe je net uurtje voor het einde op een dag dat er interventie gaat komen.
die correctie is gisteren geweest, een minder scherpe daling dan de andere dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:30 schreef Llotyhy het volgende:
Ik weet overigens niet in hoeverre dat een big deal is, maar ook hier zijn ze door een barriere heen, die van de 10.000... -4,5% inmiddels. Het kan toch niet eeuwig naar beneden gaan? Er moet toch vroeg of laat een correctie komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |