zou een beursbaby het beter doen dan een beursgorilla?quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
zou een beursbaby het beter doen dan een beursgorilla?
Voor een mens is het groeitraject echt alleen maar omhoog en daarna een stabilisatie, maar die beurzen kunnen ook nog wel eens naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
zou een beursbaby het beter doen dan een beursgorilla?
dan heeft Bos zijn zakken geleegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:30 schreef Xtreem het volgende:
Fortis 1,85 1,85als het zo door gaat opent-ie nog in de plus!
schrijf ze!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:32 schreef Xtreem het volgende:
Ik haak even af.... Er moet immers ook nog gewoon een scriptie geschreven worden...
ik ga ook eens wat anders doen eventjes..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
een tvp maar ga ook even werken
ikke niet hoor, ik ga een tukkie doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef MoltiSanti het volgende:
Als iedereen gaat werken ga ik ook werken !
ik ben student!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:05 schreef simmu het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik ga een tukkie doen.
er zijn voordelen aan huisvrouw zijn met een kleintje van 8 weken, dan mag je midden op de dag zomaar een tukkie doen met het kleintje
trusten, tot over een uurtje!
denk het ook maar dan ben ik nog blij dat mijn transactie al behandeld isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:44 schreef DJKoster het volgende:
Is dat niet gewoon omdat iedereen nu zijn centjes aan het terugstorten is?
jij bent dus zo'n schuldige.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens ligt de icesave site van NL er ook uit, kunt niet meer inloggen, was dus net op tijd
jep komt fok! toch nog eens van pas wist het gelukkig 3 uur eerder dan die schapen van nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n schuldige.....
3 minuten per scherm, virtuele bankrun...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hij doet het wel, heeeeel langzaam..
*haalt snel langzaam zijn 1,50 eraf*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |