hahah anders hier wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk..Ik trap m'n hele imago aan gort als ik op een foto sta en toevallig recht kijk
zou je even kippensoep willen halen voor gekke aap ? dank uquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
zou je even kippensoep willen halen voor gekke aap ? dank u
had ik dus toch gelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Type in the address of your server ("localhost" if the DSP and server are on the same machine). For "Port" enter the port you have as PortBase in the sc_serv.ini file (8000 by default).
Snap je dat niet?
Ik Demotiveer alleenquote:
Wij blijven de grote onbekendenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah anders hier wel!
Straks kijk ik nog vrolijk enzo, kan ik jullie nooit meer goed demotiveren!![]()
oh ok dat scheelt weer , wat moet ik bij adres invoeren zodat schijt ding het doen , ik type letterlijk localhost in , of moet ik een nummer ofzo invoerenquote:
Noob, allochtoon...patato, potato...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
oh ok dat scheelt weer , wat moet ik bij adres invoeren zodat schijt ding het doen , ik type letterlijk localhost in , of moet ik een nummer ofzo invoerenja en ..ik ben een Noob
Iemand hier die ook het echt compleet heeft gehad?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:01 schreef renedis het volgende:
eetsnamelijk
ik ga ook maar eens eten denk ik!
jij ook smakelijk etenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:01 schreef renedis het volgende:
eetsnamelijk
ik ga ook maar eens eten denk ik!
wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Iemand hier die ook het echt compleet heeft gehad?!
Zoals ik zeg..quote:
ik heb ook geen reet te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zoals ik zeg..
Of iemand het ook compleet heeft gehad met werken en naar huis wilt..
Ik heb gewoon al de hele dag niks te doen..
welkom bij Geen Reet Te Doen Op Je Werkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zoals ik zeg..
Of iemand het ook compleet heeft gehad met werken en naar huis wilt..
Ik heb gewoon al de hele dag niks te doen..
Ben geen slaaf.. dat is Runx alquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef renedis het volgende:
[..]
welkom bij Geen Reet Te Doen Op Je Werk
haha ik heb het ook gehad maar heb zat te doen..
je mag mij wel helpen?
OWJAA.. nu eerst ETEN
TOZO
Denk dta we op ze zelfde page blijven..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ook ff lunchen..ik zie jullie over 18 topics weer he![]()
ja idd in die richting moet je het gaan zoekenquote:
* GilaMonyet zoekt naar koffie neger.. maar bedenkt zich dat die die niet zal vinden want die heeft zich verstopt op een donkere plekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd in die richting moet je het gaan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |