Ben blij dat ik onze bankrekeningen vanmorgen leeg getrokken heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
IceSave: spaargelden zijn vrij beschikbaar
Je kunt het alleen niet overboeken omdat de website eruit ligt
argentia here we comequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Na de vele banken en hypotheekverstrekers, nu ook een land dat om gaat vallen? Misschien ideetje voor Bos om IJsland op te kopen
Das sowieso al aangezien ze op IJsland een behoorlijk vrouwen overschot hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:43 schreef LaTiNo het volgende:
Hmmm, dus binnenkort goedkope hoertjes op Ijsland
Goed idee. Ik ga er direct heen verhuizen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Na de vele banken en hypotheekverstrekers, nu ook een land dat om gaat vallen? Misschien ideetje voor Bos om IJsland op te kopen
En wat voor vrouwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das sowieso al aangezien ze op IJsland een behoorlijk vrouwen overschot hebben.
Ruilen voor Fortis lijkt me een plan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:03 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:30 schreef hplaserjet het volgende:
net gebeld naar icesave, je krijgt een bandje dat ze niet meer bereikbaar zijn![]()
![]()
![]()
misschien kunnen we het ruilen tegen de nederlandse antillen en de marokkanen die we hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:35 schreef Lafayette het volgende:
Mooi land.
Inderdaad een gevaarlijke combi: vrouwenoverschot en een paar geysers.
IJsland hoort toch nog bij Denemarken? Of was dat Groenland?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef downthedrain het volgende:
[..]
misschien kunnen we het ruilen tegen de nederlandse antillen en de marokkanen die we hebben?
nemen we gratis hun bankschulden over en de dames
Waarom zou je zonder rente willen uitlenen en waarom zou een overheid dat moeten doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Apogist het volgende:
ik ben wel benieuwd wat hier gaat gebeuren. Hopelijk nationaliseren ze het gehele financiele stelsel in het land en zorgen ze ervoor dat er alleen kan worden geleend bij de overheid en zonder rente. Helaas is zo'n systeem waarschijnlijk onwerkbaar omdat geen enkel land volledig zelf afhankelijk is.
IJsland is een soevereine staat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
IJsland hoort toch nog bij Denemarken? Of was dat Groenland?
Wellicht willen ze hun koude eilandje wel ruilen voor een warm eilandje.
Groenland is van Denemarken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
IJsland hoort toch nog bij Denemarken? Of was dat Groenland?
IJslandse deernes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef vipergts het volgende:
wat willen die russen terug voor die 4 miljard
Die zullen nu wel piepen denk ik.quote:British customers making withdrawals as bank goes into receivership
More than 200,000 British investors in the Icelandic internet bank Icesave were today unable to make any deposits or withdrawals from their accounts.
Customers hoping to access their account were met with a message on the bank's website this morning which said that Icesave was not 'currently processing any deposits or withdrawal requests'.
There was no explanation for the move but it comes as Iceland's government grappled with a major crisis in its banking sector.
This morning Iceland used emergency powers adopted on Monday to dismiss the board of directors of Landsbanki, the bank that owns Icesave, and put the bank into receivership.
Volgens mij hoopt ie op een soort Idealistische oplossing.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:26 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarom zou je zonder rente willen uitlenen en waarom zou een overheid dat moeten doen?
Dat spaargeld mogen 300,000 duizend Ijslanders garanderen , veel geluk Britten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef Drugshond het volgende:
More than 200,000 British investors in the Icelandic internet bank Icesave were today unable to make any deposits or withdrawals from their accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |