abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52825895
quote:
Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samen oude moorden die nog niet zijn opgelost oplossen. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland wordt de serie uitgezonden door RTL 5. Op 31 december 2006 zal daar de laatste aflevering van seizoen één worden uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.

De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
Temperance Brennan is als forensisch antropologe werkzaam op het Jeffersonian Institute. Samen met haar team van uitermate getalenteerde wetenschappers helpt ze de FBI om moordzaken op te lossen. Niet alleen oude, onopgeloste moordzaken worden opgelost, maar ook recente moordzaken. Tijdens haar werk voor de FBI werkt ze samen met Seeley Booth (David Boreanaz). Tussen de FBI en het Jeffersonian Institute bestaan soms onenigheden, zoals die ook tussen Brennan (en haar team) en Booth bestaan. Maar uiteindelijk lossen de twee partijen de zaken altijd weer op.

Bones is vanaf nu elke woensdag om 21.30 uur te zien bij RTL 4.

Vorige topic: Bones [NL] serie met David Boreanaz
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52827199

zag dat de ander net vol was. Heb de nieuwe afleveringen allemaal gemist
pi_52832800
Hebben die eikels van RTL afgelopen dinsdag nou een herhaling uitgezonden?!
pi_52833043
dinsdag? Bones komt op woensdag...
En ik had m iig nog nooit gezien, maar dat wil nog niet zeggen dat t geen herhaling was (heb wel eens wat gemist)
People live to learn things, and I learn to live...
pi_52845796
Net het beginnetje gezien en na wat zoekwerk: het was "Soldier on the grave", de een-na-laatste van seizoen 1.
Een grapje van RTL? Of een verkeerde band want voor volgende week staat volgens de website gewoon een aflevering van halverwege seizoen 2 gepland. Even afwachten dus. Maar wat een gedoe weer!
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_52848321
Oh, das idd wel stom.
Naja voor mij was het wel nieuw, dus geluk bij een ongeluk. Maar wel irritant voor de mensen die m al wel eerder gezien hadden.
pi_52849337
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:48 schreef P_B het volgende:
Net het beginnetje gezien en na wat zoekwerk: het was "Soldier on the grave", de een-na-laatste van seizoen 1.
Een grapje van RTL? Of een verkeerde band want voor volgende week staat volgens de website gewoon een aflevering van halverwege seizoen 2 gepland. Even afwachten dus. Maar wat een gedoe weer!
De omschrijving van de afl. voor volgende week komt idd weer overeen met eentje van waar we waren (Bodies in the Book), maar dan met één overgeslagen (The Man in the Mansion). Lijkt dus idd op een foutje, maar ben dr niet zo blij mee als we nu dus eentje van seizoen 2 moeten missen...
pi_52849370
Ik volg het ook altijd
pi_52849496
leuk

Heb net ff mailtje naar RTL gestuurd, ben benieuwd...
pi_52850764
RTL is een van de weinige zenders die nog weleens terug wil mailen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52851847
Heb het alweer gemist, gaat lekker zo.....
pi_52853911
nou het was inderdaad een oude aflevering
vind het wel erg vervelend en verwarrend zo hoor
what you see, is what you get!
pi_52856274
gelukkig, een oude aflevering, ik heb dus maar 1 echte aflevering gemist
pi_52862281
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:48 schreef P_B het volgende:
Ja, die was het. Nou alleen hopen dat ze de aflevering die zou komen nog uitzenden.
pi_52872947
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef IV_Xample het volgende:
nou het was inderdaad een oude aflevering
vind het wel erg vervelend en verwarrend zo hoor
Vreemd idd.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:25:52 #16
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52874434
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vreemd idd.
Nee hoor. Er was voetbal op Ned 3, zo proberen ze te voorkomen dat mensen die eigenlijk ook Bones willen volgen niks missen. Ze hebben kennelijk nog nooit van een video of dvdrecorder gehoord bij RTL
pi_52874463
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef Kokstra het volgende:

[..]

Nee hoor. Er was voetbal op Ned 3, zo proberen ze te voorkomen dat mensen die eigenlijk ook Bones willen volgen niks missen. Ze hebben kennelijk nog nooit van een video of dvdrecorder gehoord bij RTL
Dan is het nog vreemd, want er is zowat elke week wel voetbal op TV de komende maanden. Kunnen ze net zo goed alleen maar herhalingen uitzenden.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:59:52 #18
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52878835
In Nederland is het gewoon onmogelijk een serie te volgen met al die verschuivingen en herhalingen.
pi_52889126
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan is het nog vreemd, want er is zowat elke week wel voetbal op TV de komende maanden. Kunnen ze net zo goed alleen maar herhalingen uitzenden.
en het blijft vreemd omdat ze niet de eerstvolgende aflevering hebben gepland voor aanstaande woensdag, maar dat ze een aflevering overslaan....
pi_52963776
niet vergeten nog 3 uur

pas om half 10 ... dus
pi_52974205
Gemist
pi_52974214
Gave serie, al vind ik het soms wel errug vaag.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_52975778
ik vond het weer een leuke aflevering....

eindelijk ook weer eens een nieuwe
pi_52986822
ik heb het halverwege weggezapt .... door die break is mn interesse weg, vind het niet spannend meer
pi_52998514
ach ja ieder zijn ding he..
er is altijd een break toch? bij elke serie..dus dan zap je weg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')