Hihihihiquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Ja euhm mijn gympen dan enzo die in de wasmachine waren,.
en nee ik had ff niet door dat ie vol was
![]()
Je komt maar badderen danquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Oh. Ik zoek douche-adressen voor de komende 3 wekenVanaf morgen is het badkamer verbouwen. Zijn er mensen die vrijwillig hun douche beschikbaar stellen? Ik wil eventueel best poetsen of afwassen
quote:
Ik twijfel er niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef MissHobje het volgende:
LOl das een deal!!
Tegen de tijd dat ik een soort verblijf plek heb dan zal ik vast het bad wel missen.
Inderdaad! Ik ga er nu hier ook amper in, maar dat is meer omdat het bad zo versleten is dat je er zere billen van krijgtquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef MissHobje het volgende:
Ja best wel op zijn tijd.
Stomme alleen is.. als je een bad hebt dat je er dan amper in gaat
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
D_H heeft erg lekker gegetenAl zeg ik het zelf. Vandaag heerlijk gesauna't met
Isabeau
(die overigens een beetje SC-moe is) en daarna góddelijke Pasta Carbonara Nigella-stijl gemaakt, met een lekkere salade erbij
Zegt ie nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:het was erg lekker. en nog genoeg voor morgen.
Klaar met studeren voor vandaag. Lein, je had de sleutel moeten jatten van Saskia
Ja zowaarquote:
Voor ons is een topic natuurlijk nooit echt volquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef MissHobje het volgende:
Ja zowaar![]()
Ik had niet eens gezien dat ik het vorige vol gepost had (nadeel van mod zijn proest)
Nu weet ik niet of dat ik me gevleid moet voelen, of dat ik je in je kruis moet schoppen. Mijn voorkeur gaat (natuurlijk) uit naar de tweede optie, maar omdat je met Isa neukt, zal ik me dan maar gevleid voelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:53 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat je wel slim genoeg was om dat te bedenken![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb ook genoten van het impliciete gekrakeel tussen D_H en Nynke. Leuk!Lekker opbieden. Volgens mij vinden jullie elkaar stiekem nog hartstikke leuk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of dat ik me gevleid moet voelen, of dat ik je in je kruis moet schoppen. Mijn voorkeur gaat (natuurlijk) uit naar de tweede optie, maar omdat je met Isa neukt, zal ik me dan maar gevleid voelen
Sowieso weinig vrouwen in de bouw, me dunkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef Den_Haag het volgende:![]()
En lekkere bouwvakster heb ik nog nooit gezien
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
Helleu. Ik dacht, ik kom hier ook eens kijken.
*gluurt om het hoekje
Klust, ben jij ook een bouwvakster!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
*gluurt om het hoekje
Nee, ook al niet! Damn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klust, ben jij ook een bouwvakster!
Dat jij dat nu niet weet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
Jahhh!! Ik ben ook een meisje-meisjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat jij dat nu niet weet!(sprak een ander meisje-meisje
)
Mwaaa. Ik vind het echt een vreselijk niksige en oppervlakkige kreetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy noteert: 'meisje-meisje' zijn is de nieuwe skinny jeans van winter 2008.
KLUTSquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
*gluurt om het hoekje
DH!quote:
tis dan ook geen kreet maar gewoon een iets zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mwaaa. Ik vind het echt een vreselijk niksige en oppervlakkige kreet
Vanavond naar de opera
Alsof jij louter meisje-meisje bent... OK,misschien een beetje een tuttebelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis dan ook geen kreet maar gewoon een iets zijnen al heel lang trouwens, dat weet ik; als bejaarde
![]()
have fun bij de opera!
Ja dat zal het vast zijn, gefrustreerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof jij louter meisje-meisje bent... OK,misschien een beetje een tuttebelmaar toch. Nou ja. Of ik ben gewoon frusti omdat ik mezelf niet kan indelen in een categorie
Ja, het zit me redelijk dwarsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat zal het vast zijn, gefrustreerd
Eh, bij interesse: appeltaart voor haar bakken en haar laten uithuilen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: een meid waar je 2 jaar geleden toneel hebt gespeeld maar dit jaar slechts 5x hebt gesproken aan de bar met een biertje, maar waarbij ze wel klef op je nek kwam hangen voor het oog van haar vriendje SMS't je nu met 'Het is uit met Jaap' waarbij Jaap dus dat vriendje was....
![]()
'Hoi reboundnuecken?' vind ik geen goede reactie terug.Wat dan wel?
Ze heeft een beetje een nare jeugd gehad en heeft 34 vriendjes versleten vóór deze Jaap, waarmee ze 2 jaar had. En ze is jonger dan ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eh, bij interesse: appeltaart voor haar bakken en haar laten uithuilen?
Nou, gewoon een meelevende SMS terugsturen, maar verder niet uitnodigen oid, dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een nare jeugd gehad en heeft 34 vriendjes versleten vóór deze Jaap, waarmee ze 2 jaar had. En ze is jonger dan ik.
Dus ik denk dat ik niet zoveel trek heb om haar bij mij te laten uithuilen.Kijk als het nou stipjes was, á la, maar ik vind deze niet op die manier leuk.
Ik vind het echt raar dat ze mij die SMS stuurt. Dit jaar maar 5x gezien en kort gesproken ofzo!
Ik ben niet zo goed in meeleven, ben ik te pragmatisch voor. Zeker met iemand die ik nauwelijks ken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, gewoon een meelevende SMS terugsturen, maar verder niet uitnodigen oid, dan.
Maar helemaal niets laten horen is ook zowat... Ze heeft er blijkbaar wel behoefte aan, aan een reactie van jou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in meeleven, ben ik te pragmatisch voor. Zeker met iemand die ik nauwelijks ken.
Ja hoe doe ik dat dan? Camera voor zn snufferd houden en dan *flits*? Ik hoor net dat hij waarschijnlijk alleen vandaag hier isquote:
Why me??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar helemaal niets laten horen is ook zowat... Ze heeft er blijkbaar wel behoefte aan, aan een reactie van jou.
Des te meer reden om het NU te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat dan? Camera voor zn snufferd houden en dan *flits*? Ik hoor net dat hij waarschijnlijk alleen vandaag hier is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Enne Lein: gewoon voor de lol een groepsfoto maken.
Dan vraag je aan de lelijkerd: 'wil jij een groepsfoto van ons maken?'quote:
Problem solvedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan vraag je aan de lelijkerd: 'wil jij een groepsfoto van ons maken?'![]()
Mijn meningquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: een meid waar je 2 jaar geleden toneel hebt gespeeld maar dit jaar slechts 5x hebt gesproken aan de bar met een biertje, maar waarbij ze wel klef op je nek kwam hangen voor het oog van haar vriendje SMS't je nu met 'Het is uit met Jaap' waarbij Jaap dus dat vriendje was....
![]()
'Hoi reboundnuecken?' vind ik geen goede reactie terug.Wat dan wel?
Didn't stop him beforequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pssst. Hij heeft een relatie met Isabeau
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Didn't stop him before
Eau jah, da's waar eauk. Mea culpa.
Bah. Klef zegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
SMS je terug:
'Oh nee! Waarom nou?- S.'
Zo genoeg gevoeligheid getoond, CF?
Pasta-salade met rucola, mango en blauwe schimmelkaas?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik moet zo even snel wat eten maken voor m'n werk. Aangezien ze daar alleen een magnetron hebben die volgens een grote sticker op dat ding "geen zelfreinigende magnetron" is, zoek ik een koud gerecht, iets eenvoudigs en lekkers om te maken als soort van avondeten. Iemand suggesties?
Oe! Recept?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Broccolisalade met sinaasappel en olijven
Ja ik heb een pic. Op een camera van Sony waar dus een of andere vreemde geheugenkaart inzit die ik niet kan uitlezen met mn laptop. Terwijl hij met powertools bezig isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je die pic al Lein or it didn't happen.
Dat is inderdaad wel simpel. Dit wordt m'n donderdagavondetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Broccoliroosjes snel stomen, zwarte olijven erbij, flinterdunne halve ringen rode ui, stukken sinaasappel (tussen de vliezen uitsnijden), en wat goeie feta. Sap van de sinaasappel gebruiken voor dressing
Isj gesjondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel simpel. Dit wordt m'n donderdagavondeten.
Hij schrok van de flitserquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Laat me raden: hij kon zo de klik van je camera niet horen
Cute hoor
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij schrok van de flitserDacht dat ie een stroomkabel raakte
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
D'r sloeg dus een vonk tussen jullie over.
It's a small world Fok! after all.quote:
oei Dude, oei!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, die hele situatie met D_H en al die internetcontacten is best komisch. Begrijp dat hij het nu even met Isa doet?Good for you girl.
![]()
Deze SoapChat is wel de moeite waard om zijdelings te blijven volgen.![]()
Heb ook genoten van het impliciete gekrakeel tussen D_H en Nynke. Leuk!Lekker opbieden. Volgens mij vinden jullie elkaar stiekem nog hartstikke leuk.
Zeg nou maar gewoon expliciet dat de Duitser leuker isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oei Dude, oei!
Ik heb een hele fijne Duitser aan de haak geslagen..misschien niet zo lang als DH, maar wel super tof! Maar, blij dat je ervan genoten hebt!
Nee, daar ben ik veel te lief voor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon expliciet dat de Duitser leuker is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
It's a small world Fok! after all.
Lekker aan t studeren?
veel harder voor me? Dat snap ik niet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is die Duitser anders veel harder voor je, Nynke.
quote:
Wat léuk voor je, kan je weer lekkere smoskes lunchenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
laat ik nou net morgen weer in Belgie zijn DE
Ben ik dan geen goed doel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet rond die tijd, ik moet me weer inzetten voor Oxfam
Gut kind geen idee maar je mag me best eens trakteren op cocktails zodat we er over kunnen peinzen hoorquote:
Bleghquote:
Volgens mij hebben we dezelfde Envy, andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn dooddoenende SMS'jes die slechts het effect overbrengen van aandacht en medeleving. Rationele alternatieven voor verdriet zijn vooralsnog niet gepast noch effectief. Desalniettemin vermoed ik dat zij érg kapot is op het moment, dus wat opbeuring is denk ik wel op z'n plaats.
Wandelen in Leuven.Ik ben zo
geworden op België toen ik bij jullie was.
I envy you
sms haar dat mannen klootzakken zijn Steerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei!
SMS terug gekregen:
"Hij wilde geen moeite meer doen en zag geen toekomst meer...."
Klinkt dat even bekend.![]()
'Je zal het wel verdiend hebben'
Of even goed nadenken over een reactie.
Fuck yeah!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sms haar dat mannen klootzakken zijn Steer
Ja, dat doet het altijd goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
sms haar dat mannen klootzakken zijn Steer
ja graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fuck yeah!!Gouden tip, bedankt!
* Stereotomy SMS't
"Mannen zijn allemaal klootzakken! Word lesbisch, net als ik! - S."
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Fuck yeah!!Gouden tip, bedankt!
* Stereotomy SMS't
"Mannen zijn allemaal klootzakken! Word lesbisch, net als ik! - S."
![]()
Hij is echt cutequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Leinlol @ die foto's van de bouwvakkert
wat dacht je van: neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is echt cuteZal ik me morgen ziekmelden om thuis te kunnen zijn voor
hem
?
en wta heeft dat met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarIk wil kinderen! En hij is sterk
Weut ik veul. Maar hij isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en wta heeft dat met elkaar te maken?![]()
Een ex-vriendin van me heeft ook ooit een bezette bouwvakker aan de haak geslagen, was heul niet moeilijk.quote:
ik denk dan alleen maar aan die arme vriendinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me heeft ook ooit een bezette bouwvakker aan de haak geslagen, was heul niet moeilijk.
Weet ik niet, maar hij is beleefd en goed met z'n handenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef AKnynke het volgende:
Is tie wel lief dan Lein??
Ik mis de Duitser. zo stom!
Ja, maar beleefd is niet alles. Jij hebt een hele lieve man nodig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij is beleefd en goed met z'n handen
Je ziet m morgen vast weer Nynke
U hebt gezocht op het woord: verliefd.quote:
Ik heb een hele lieve man nodig ja. Maar die exemplaren loop je niet elke dag tegen het lijf. En het is ook niet aan de buitenkant te zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
Ja, maar beleefd is niet alles. Jij hebt een hele lieve man nodig!
zeker weten dat ik hem morgen weer zie! Ik heb van het weekend in stockholm een tandenborstel voor hem gekocht, zodat hij niet steeds die tandenborstel heen en weer hoeft te slepen. Nu nog ergens een lenzendoosje op de kop tikken (Waar koop je die??) en wat lenzenvloeistof....
en ook geen kruiDvat achtige winkels. Er is hier geen drogist te vinden...condooms koop je bij de apotheek...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Kruitvatachtige winkels hebben lensdoosjes. En vaak ook vloeistof, maar die zou ik door hem zelf laten meenemen. Sommige lenzen luisteren heel nauw.
post or it didn't happenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
had ik hier nou mn geweldige muurposterkoopje al laten zien/verteld?
Da's lekker goedkoop! Leuke plaat zegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik gister gekop\vht, fotoposter van van 200x89 cm, kostte nieuw 109 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 helemaal dicht in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting) voor mn nieuwe huisje
die tandenborstel, die is er al!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, lees ik dat nou goed en ga je een tandenborstel voor Hem inslaan?
truste voor zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
geen idee borisz! ik kijk echt nooit meer tv hier, ongeloofelijk!
Ik kriup heerlijk m'n bed in, met een volkskrant magazine en daarna m'n boekje nog. Morgen weer een nieuwe dag!
En op de terugweg kom je dan even op de koffie, hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:33 schreef octopussy het volgende:
Isa![]()
![]()
popjes () ik ben kapoet. Maak echt lange dagen en de stof op de basisopleiding is best pittig. Wel leuke uitdaging! Maar wel weinig vrije tijd over
![]()
mijn lief trakteert me op een weekendje wegwe gaan naar een hotelletje dichtbij Spa
gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En op de terugweg kom je dan even op de koffie, he
Tof joh, een beetje uitdaging! Is wel goed voor jou, volgens mij ben jij er net zoeen als ik en ga je dan pas echt goed presteren
Welkom terug alvast.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 05:36 schreef Bluezz het volgende:
Als hobbel hierboven niet op mijn kop kotstkan ik ff zwaaien namens golfer en mezelf vanaf het vliegveld in Cairns
Het is hier bij vertrek 31 graden en volop zon, we gaan het missen, maar ook weer lekker om naar huis te gaan.
We landen NL tijd donderdagochtend uurtje of 7. Tot gauw
Ach het valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
Tentamenstress is leuk boriszheb het deze week
Whehehe. Nou, ik heb een spaarrekening bij Fortis, maar ik maak me voorlopig nog geen zorgen, hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:27 schreef Vork het volgende:
Met die kredietcrisis en alles ben ik eigenlijk wel blij dat ik geen spaarrekening, huis of überhaupt geld heb. Als de hele handel op z'n gat komt te liggen (tenzij een hele handel vrouwelijk is, dan is het haar gat), heb ik toch niets om te verliezen
Personeel & Organisatie hier. En Quantative methods in Business.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach het valt ook wel weer mee.
Management accounting is toch wel redelijk simpel. alleen microeconomie
Micro-economie is mijn zwakste punt, een vak wat ik niet vrijwillig ga kiezen volgend jaar.
En de week daarna M&O en Informatiesystemen. Dat is gewoon puur stampwerk. Dat kan iedereen halen die vakken.![]()
Precies, aardse bezittingen leiden tot zorgen, stress en jaloeziequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:27 schreef Vork het volgende:
Met die kredietcrisis en alles ben ik eigenlijk wel blij dat ik geen spaarrekening, huis of überhaupt geld heb. Als de hele handel op z'n gat komt te liggen (tenzij een hele handel vrouwelijk is, dan is het haar gat), heb ik toch niets om te verliezen
Beter plunder je je spaarrekening en ga je op vakantie, toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Precies, aardse bezittingen leiden tot zorgen, stress en jaloezie
Steer wat ben je soms erg nuttig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik had ook een prima fiets weer. Harde banden enzo, zachte zadel....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik had ook een prima fiets weer. Harde banden enzo, zachte zadel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het spatie spookoh, CF! Ik ben het binaire tellen op een hand vergeten....ik wou het laatst aan de Duitser leren, maar toen wist ik het absoluut niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Duim is 1, wijsvinger 2, middelvinger 4, ringvinger 8, pink 16.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, CF! Ik ben het binaire tellen op een hand vergeten....ik wou het laatst aan de Duitser leren, maar toen wist ik het absoluut niet meer!
Niet alleen voor Hobjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Hobje nu Hakkuhdag op 3FM.
Dat was de dood voor de happy hardcorequote:
Tnxxx...quote:
succes met de vlucht terugquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxxx...
Na 7 uur vliegen, nu 3 uur wachten op Hong Kong airport. Gratis internet gevonden, waar 2 biertjes bijna 15 euro kostenOm 12 uur snachts lokale tijd stappen we in
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei, allemaal Hong Kong Chinezen om je heen.![]()
Mep er eens een paar neer, dan gaan ze huilen.
Nog een dagje in de lucht hangen is ook wel weer uit te houden toch ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ga ik doen, ik voel me hier een reuzin
@ borissie, het is wel even doorbijten hoor dat reizenmaar dan heb je ook wat
Niet meer spannend, ik wil naar huisssssssssssss nuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Goeie vlucht, schatten! Vind je het nu een beetje minder spannend, Bluezz?
Precies! Mijn geld is ook achtergebleven in kiwilandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
Beter plunder je je spaarrekening en ga je op vakantie, toch?
Gewoon niets bezitten. De trend voor komend jaar. Ik verwacht vele volgers. Bewust en door omstandigheden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
Precies, aardse bezittingen leiden tot zorgen, stress en jaloezie
Oh lijderquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Gewoon niets bezitten. De trend voor komend jaar. Ik verwacht vele volgers. Bewust en door omstandigheden.
Mja, da's dan ook weer wat overdrevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Gewoon niets bezitten. De trend voor komend jaar. Ik verwacht vele volgers. Bewust en door omstandigheden.
Klinkt heerlijk Hobs, wat voor pasta maak je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef MissHobje het volgende:
Zo en weer thuisnu lekker pasta maken
Zin in !
Nee. De buurman is een griezelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je toch bij de buren douchen, tuttebel
Die hebben 3 irritante kinderenquote:
Dankje, ik zal het in mn achterhoofd houdenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Den_Haag het volgende:
Als ik thuis ben mag je best komen douchen hoor Lein. Zolang ik maar rustig kan studeren
En, en, en, heb je de bouwvakker al ten huwelijk gevraagd?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het in mn achterhoofd houdenAls de nood hoog is, is Den Haag (of Den_Haag
) nabij
Nee. Dat watje begint pas half 8 met werken en is om kwart over 3 al klaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
En, en, en, heb je de bouwvakker al ten huwelijk gevraagd?
Bel haar anders of je ze NU kan komen ophalen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef Den_Haag het volgende:voor Lein
en ik kom er net achter dat mijn veiligheidsschoenen nog bij mijn ex staan. denk ik. en morgen heb ik ze nodig. kut
op en neer naar Breda crossen? kutquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bel haar anders of je ze NU kan komen ophalen?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kut. Maar het komt wel goed. Zo maar eens gaan slapen, morgen gaat de wekker weer om 5 uur
8 minuten 50 seconden, viel me alleszins mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
't is weer zover, ben al de hele avond uit aan het stellen om mijn ouders te bellen
Die werken over 2,5 week als het goed is. Maandag weer een gezellig onderonsje met de huisarts. Ik merk achteruitgang, gister avond sprong ik bijna onder een rijdende autoquote:
quote:Bijna helft Nederlanders heeft slechte relatie met ex
Uitgegeven: 9 oktober 2008 13:38
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2008 12:13
Maar liefst 44 procent van de Nederlanders vindt de relatie met zijn of haar ex-partner ronduit slecht. Dit blijkt uit een recent uitgevoerd onderzoek door online magazine Singlessite.nl.
Relaties tussen ex-geliefden verlopen vaak moeizaam en gaan gepaard met veel emotie. Bijna de helft van de geënquêteerden bestempelt de verstandhouding met zijn ex zelfs als ronduit slecht.
De negatieve typeringen zijn dan ook niet van de lucht. Een groot deel van hen (39 procent) vindt zijn of haar vroegere geliefde onvolwassen en onverantwoordelijk. Voor een overige 13 procent kan het nog wel wat stelliger. Zij noemen de ex ronduit een heks of heuse rotzak.
Ondanks het feit dat de breuk definitief is en men elkaar niet kan luchten of zien, is er opmerkelijk genoeg vaak nog wel sprake van lichamelijke aantrekkingskracht. Bijna de helft van alle ondervraagden (43 procent) laat weten zich nog altijd seksueel aangetrokken te voelen tot de ex-partner wanneer hij of zij in de buurt is.
Invulling relatie
Op de vraag hoe men de relatie met de ex-partner het liefst zou invullen, antwoordt het merendeel (35 procent) dat ze deze graag laten zoals deze nu is. Een kleiner percentage (14 procent) ziet de relatie bij voorkeur verbetert.
Opvallend is ook het aantal spijtoptanten. Zo'n 18 procent koestert de wens om opnieuw een relatie met de ex te beginnen. Dit in tegenstelling tot een kwart van de geënquêteerden. Zij zien hun voormalig geliefde bij voorkeur juist helemaal nooit meer.
Ja, goed, ben artikel aan het schrijven. Heb alleen het idee dat mijn Engels erg Hollandsch isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:35 schreef AKnynke het volgende:
Isa! hoe gaat het met studeren? scriptie al in elkaar gedraaid?
Niet pissed at allquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef DarkElf het volgende:
zo, zometeen eens lunch maken voor de mr en mezelf en vanavond lekker pappa al pomodoro...bluezz en mr.. hoe was het ophalen van Xena?? Is ze een beetje blij om jullie te zien of is ze pissed? (dat kunnen ze zo goed
)
Gelukkig dat alles goed is gegaan en dat ze weer fijn thuis isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet pissed at all![]()
Wel wat 'timide' en stil in de auto, niks voor haar, ze gaf kopjes aan golfer en thuis deed ze alsof ze nooit is weggeweest
Eten, veel naar ons mauwen, heeeeel hard spinnen. Er was 1 jong meisje aan het schoonmaken en die wist eigenlijk niet hoe het was gegaan. Verder was er een receptioniste in het dierentehuis die het ook niet wist. Maar ze is niet bang, boos o.i.d. geworden gelukkig.
Wij hebben het koud, zijn moe, en denken steeds maar dat het al heeeel laat in de avond is.
Ik had al om 11 uur zin in een wijntje
Bellefleur is ook niet pissed als je even weg bent. Het is enige is dat je een hoop goed moet maken de komende dagenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet pissed at all![]()
Wel wat 'timide' en stil in de auto, niks voor haar, ze gaf kopjes aan golfer en thuis deed ze alsof ze nooit is weggeweest
Eten, veel naar ons mauwen, heeeeel hard spinnen. Er was 1 jong meisje aan het schoonmaken en die wist eigenlijk niet hoe het was gegaan. Verder was er een receptioniste in het dierentehuis die het ook niet wist. Maar ze is niet bang, boos o.i.d. geworden gelukkig.
Wij hebben het koud, zijn moe, en denken steeds maar dat het al heeeel laat in de avond is.
Ik had al om 11 uur zin in een wijntje
1 nov zal ik ze wel aandoen, mijn onderburen zitten dan nog in Spanjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
Foto! Ben benieuwd. Of een plaatje
Bluezz, fijn dat dat meeviel, met Xena. Nu nog een paar daagjes terugschakelen naar je gewone ritme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik wil er best wel eens naar kijken voor je? Ik zou geen artikel in het Nederlands meer kunnen schrijven denk ik...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, goed, ben artikel aan het schrijven. Heb alleen het idee dat mijn Engels erg Hollandsch is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1 nov zal ik ze wel aandoen, mijn onderburen zitten dan nog in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1 nov zal ik ze wel aandoen, mijn onderburen zitten dan nog in SpanjeDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck-me boots![]()
![]()
Confidence through competence
oh message shmessagequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, da's wel de message die je ermee uitstraalt iig.![]()
![]()
nah, eten staat pas voor een uur of 8-9 gepland, dus ik heb nog wel even de tijd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Anders rooster je aubergines in de oven, dat gaat sneller
Ja somsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
HoiDoei hobs
Kom je nog wel terug?
muziek
* Leintjeuh geeft hobje een dikke knuffel!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:12 schreef MissHobje het volgende:
Ja soms
men heb het ff helemaal gehad zeg maar alsin gaar auw etc.
Hoe gaat ie mop?
Ja ook niet echt je van het.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh geeft hobje een dikke knuffel!
Niet denderend maar het gaatMet jou?
Ja enormquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei brak en naar de kloten?
Ik heb hem op NL3 staan, 50 jaar NL popuiz.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja enorm
Hele week al![]()
Film kijkenrtl7
hoop dat het wat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |