Hihihihiquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Ja euhm mijn gympen dan enzo die in de wasmachine waren,.
en nee ik had ff niet door dat ie vol was
![]()
Je komt maar badderen danquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Oh. Ik zoek douche-adressen voor de komende 3 wekenVanaf morgen is het badkamer verbouwen. Zijn er mensen die vrijwillig hun douche beschikbaar stellen? Ik wil eventueel best poetsen of afwassen
quote:
Ik twijfel er niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef MissHobje het volgende:
LOl das een deal!!
Tegen de tijd dat ik een soort verblijf plek heb dan zal ik vast het bad wel missen.
Inderdaad! Ik ga er nu hier ook amper in, maar dat is meer omdat het bad zo versleten is dat je er zere billen van krijgtquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef MissHobje het volgende:
Ja best wel op zijn tijd.
Stomme alleen is.. als je een bad hebt dat je er dan amper in gaat
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
D_H heeft erg lekker gegetenAl zeg ik het zelf. Vandaag heerlijk gesauna't met
Isabeau
(die overigens een beetje SC-moe is) en daarna góddelijke Pasta Carbonara Nigella-stijl gemaakt, met een lekkere salade erbij
Zegt ie nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:het was erg lekker. en nog genoeg voor morgen.
Klaar met studeren voor vandaag. Lein, je had de sleutel moeten jatten van Saskia
Ja zowaarquote:
Voor ons is een topic natuurlijk nooit echt volquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef MissHobje het volgende:
Ja zowaar![]()
Ik had niet eens gezien dat ik het vorige vol gepost had (nadeel van mod zijn proest)
Nu weet ik niet of dat ik me gevleid moet voelen, of dat ik je in je kruis moet schoppen. Mijn voorkeur gaat (natuurlijk) uit naar de tweede optie, maar omdat je met Isa neukt, zal ik me dan maar gevleid voelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:53 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat je wel slim genoeg was om dat te bedenken![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb ook genoten van het impliciete gekrakeel tussen D_H en Nynke. Leuk!Lekker opbieden. Volgens mij vinden jullie elkaar stiekem nog hartstikke leuk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of dat ik me gevleid moet voelen, of dat ik je in je kruis moet schoppen. Mijn voorkeur gaat (natuurlijk) uit naar de tweede optie, maar omdat je met Isa neukt, zal ik me dan maar gevleid voelen
Sowieso weinig vrouwen in de bouw, me dunkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef Den_Haag het volgende:![]()
En lekkere bouwvakster heb ik nog nooit gezien
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:02 schreef Kluts het volgende:
Helleu. Ik dacht, ik kom hier ook eens kijken.
*gluurt om het hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |